Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dowozu posiłków (obiadów) dwudaniowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie do ich miejsca zamieszkania na terenie miasta Lubina, codziennie od poniedziałku do niedzieli z wyłączeniem świąt.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 25 A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 74-63-400 , fax. 076 74-63-401
  • Data zamieszczenia: 2012-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Jana Kilińskiego 25 A 25 A
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 74-63-400, fax. 076 74-63-401
    REGON: 00404128900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dowozu posiłków (obiadów) dwudaniowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie do ich miejsca zamieszkania na terenie miasta Lubina, codziennie od poniedziałku do niedzieli z wyłączeniem świąt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dowozu posiłków (obiadów) dwudaniowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie do ich miejsca zamieszkania na terenie miasta Lubina, codziennie od poniedziałku do niedzieli z wyłączeniem świąt. Przedmiot zamówienia dotyczy wyłącznie osób starszych, niepełnosprawnych, chorych, którzy nie są w stanie samodzielnie dotrzeć do punktu wydawania posiłków. Szacunkowa liczba dni, w które będą przygotowywane i dostarczane posiłki wynosi około 356 dni. Szacunkowa liczba osób, dla których będą przygotowywane i dowożone posiłki (obiady) w okresie realizacji umowy wynosi około 40 dziennie. Podana przez Zamawiającego szacunkowa dzienna liczba posiłków może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących rzeczywistych potrzeb Zamawiającego). Posiłek (obiad) będzie dowożony do miejsca zamieszkania podopiecznego, który posiada decyzję administracyjną przyznającą pomoc w formie posiłku, wydaną przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubinie. W przypadku, gdy podopiecznego nie ma w miejscu zamieszkania Wykonawca zobowiązany będzie poinformować niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego. W cenę posiłku Wykonawca musi uwzględnić koszt wsadu do kotła i koszt przygotowania posiłku, przy czym koszt wsadu do kotła nie może być niższy niż 8,50 zł. Posiłki muszą być dowożone w odpowiednich pojemnikach jednorazowego użytku w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości potraw (temperatura posiłku musi mieć około 700C, a w przypadku wieloskładnikowego II dania - dzielone pojemniki). 8Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zasad sanitarno - higienicznych na każdym etapie tj. produkcji i transportu posiłków. Posiłki muszą być dobrej jakość o odpowiedniej wadze i wartości odżywczej zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.) zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia oraz zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywienia i Żywności w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnych żywności. Wykonawca zobowiązany jest do przewożenia posiłków środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno Epidemiologiczną do przewozu żywności, a osoby wykonujące przedmiot zamówienia zobowiązane są do posiadania aktualnej książeczki sanitarno- epidemiologicznej. 1Posiłki (obiady) muszą być zróżnicowane, sporządzone z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem sezonowości ich występowania i pokrywać ? dziennego zapotrzebowania kalorycznego dla osoby dorosłej tj. zapewnić nie mniej niż 1200 kcal. Na jeden gorący posiłek musi składać się: zupa, drugie danie - mięsne 5 x w tygodniu, bezmięsne 2 x w tygodniu. W skład potraw wchodzą, w szczególności: ZUPA w skład, której wchodzi np: - porcja rosołowe, - włoszczyzna, - warzywa zielone (np. koperek, pietruszka, szczypiorek), - przyprawy (np. sól, pieprz, ziele angielskie, liść laurowy, przyprawa warzywna), - ziemniaki, makaron, ryż, kasza DRUGIE DANIE w skład, którego wchodzą np.: dania mięsne: - ziemniaki (350g), kasze, makarony lub ryż (300g), - porcja mięsna lub rybna (170g), - smalec, tłuszcze, - sosy (100g), - surówki warzywne (250g), dania bezmięsne: - pierogi ruskie (400g), - makaron (z serem), naleśniki, placki, łazanki (450g).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium do godziny 11.00 dnia wyznaczonego jako termin składania ofert (jest to termin, do którego wadium powinno znajdować się w kasie lub na rachunku bankowym Zamawiającego) w formach zgodnych z art. 45 ust. 6 ustawy.Wysokość wadium wynosi: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione w formie i w sposób gwarantujący jego ważność przez cały okres związania ofertą. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy wpłacić je na rachunek bankowy w PeKaO SA O/Lubin 95 1240 3464 1111 0010 4533 7391 lub w kasie w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. od 1000 do 1300.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach