Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Sobieskiego 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-61 426-25-81 , fax. 0-61 426-25-81
- Data zamieszczenia: 2010-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Sobieskiego 20 20
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 0-61 426-25-81, fax. 0-61 426-25-81
REGON: 00478451800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia dwóch szkoleń: A. Kurs obsługi komputera i innych urządzeń biurowych dla 35 osób, B. Obsługa systemów sprzedaży dla 10 osób Na szkolenia skierowani będą podopieczni MOPS w Gnieźnie, w ramach projektu Edukacja ku samodzielności- propagowanie aktywnej integracji osób oddalonych od rynku pracy w mieście Gnieźnie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A.Kurs obsługi komputera i innych urządzeń biurowych - 35 osób Szkolenie powinno się odbywać wg następującego programu: 1. Wprowadzenie do systemu Microsoft Windows, struktura Windows, obsługa aplikacji Windows Paint, Word Pad, Kalkulator, uruchomienie aplikacji Windows Explorer, tworzenie folderów, skrótów, kopiowanie, przenoszenie, usuwanie, KOSZ, zarządzanie pulpitem. 2. Obsługa dysków, dyskietek, CD-R-RW, DVD? R-RW, klucz Pendrive USB. 3. Edytor tekstów - Microsoft Word , umiejętność pisania pism, dokumentów, sporządzanie protokołów, sprawozdań, pism urzędowych, formatowanie pism, wymiana czcionek, krojów pism, tworzenie i wykorzystanie istniejących stylów, drukowanie pism, dokumentów, zapisywanie i przechowywanie pism na dyskach i dyskietkach, wstawianie symboli i rysunków, korespondencja seryjna - adresowanie kopert, edycja i wstawiania tabel, wykorzystanie szablonów do przyspieszenia prac edytorskich. 4. Arkusz kalkulacyjny - Microsoft Excel, poznanie opcji i zastosowanie, praktyczne wykorzystanie Excela do wprowadzania, przechowywania i przeliczania danych, wykonywanie skomplikowanych obliczeń i uaktualnianie, wyników po zmianie danych, tworzenie wykresów - graficzna prezentacja danych, drukowanie arkusza z danymi oraz wykresów, zapisywanie danych na dyskach, budowa formuł matematycznych, finansowych i zaawansowanych tabel, tworzenie połączeń między arkuszami poprzez dynamiczne odwołania. 5. Wykorzystanie programu komputerowego MS Outlook do organizacji pracy, tworzenie baz kontrahentów i klientów, tworzenie rozkładu cyklicznie powtarzających się zdarzeń, prowadzenie list spraw -Do zrobienia-, sporządzanie planu działalności firmy -stałe rocznice, powtarzające się zdarzenia. 6. INTERNET - jako współczesna metoda komunikacji i uzyskiwania informacji techniczne zasady działania Internetu, obsługa poczty elektronicznej - e-mail - Outlook Express, wykorzystanie Internetu, rodzaje dostępu do INTERNETU, WWW - wyszukiwanie informacji, obsługa strony, zdobywania informacji o klientach, pozyskiwanie nowych klientów, dostęp do informacji prasowych, wykorzystanie Internetu w poszukiwaniu pracy, wybór serwisu WWW o pracy, poszukiwanie w ogłoszenia na stronach internetowych. 7. Obsługa urządzeń biurowych: drukarka, faks, ksero. 8. Obsługa skanera komputerowego i obróbka materiału graficznego. Ilość godzin na osobę: 65 godzin Podział na trzy grupy Szkolenie powinno odbywać się w podziale na 3 grupy średnio po 12 osób. Zajęcia dla I i II grupy powinny odbywać się w godzinach dopołudniowych i popołudniowych. Zajęcia dla III grupy powinny odbywać się w godzinach dopołudniowych. Wymagany termin realizacji szkolenia: I i II grupa: rozpoczęcie szkolenia powinno nastąpić nie wcześniej niż 31.05.2010r. zakończenie szkolenia powinno nastąpić nie później niż 12.06.2010r. III grupa: rozpoczęcie szkolenia powinno nastąpić nie wcześniej niż 13.10.2010r. zakończenie szkolenia powinno nastąpić nie później niż 27.10.2010r. Miejsce szkolenia: Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbywało się w centrum miasta Gniezna, tak, aby dojście pieszo od przystanku autobusowego na dworcu PKP do miejsca odbywania szkolenia nie trwało więcej niż 5 min. B. Obsługa systemów sprzedaży Szkolenie powinno się odbywać wg następującego programu: 1. Zapoznanie z przepisami dotyczącymi prowadzenia działalności gospodarczej -firma handlowa, usługowa. 2. Nauka obsługi nowoczesnych programów usprawniających obsługę magazynu. 3. Omówienie zasad wystawiania i przechowywania dokumentów zamówień, zakupu i sprzedaży oraz dokumentów korygujących, Faktura VAT - obowiązek wystawiania, Faktura VAT dla nie płatników, Paragon - wystawianie Faktury VAT do paragonu, Rachunek, Zamówienia do kontrahentów, Rozliczanie finansowe transakcji. 4. Obsługa dokumentacji magazynowej - PZ, WZ, MM, RW, PW. 5. Obsługa komputerowych programów do prowadzenia gospodarki magazynowej: Symfonia Handel, Faktura, Subiekt, prowadzenie bazy kontrahentów krajowych i z grupy VIES, tworzenie kartoteki towarowej, ustalenie cen sprzedaży, przyjmowanie zamówień, rezerwacja towarów, przygotowanie ofert sprzedaży, sprzedaż towarów z ich wydaniem i emisją dokumentów, Faktura VAT, Faktura VAT dla nie płatników, Paragon, Dokumenty magazynowe. 6. Nauka wykorzystania Internetu do pozyskiwania informacji o klientach, obsługi poczty e-mail, obsługi strony WWW. 7. Poznanie zasad komunikacji interpersonalnej na linii sprzedawca- klient. 8. Obsługa transakcji kupna- sprzedaży wewnątrzunijnych i eksportowych. Ilość godzin na osobę: 80 godzin Wymagany termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie powinno nastąpić nie wcześniej niż 14.06.2010 r. zakończenie szkolenia powinno nastąpić nie później niż 28.06.2010 r. Szkolenie powinno rozpoczynać się w godzinach dopołudniowych. Miejsce szkolenia: Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbywało się w centrum miasta Gniezna, tak, aby dojście pieszo od dworca PKP do miejsca odbywania szkolenia nie trwało więcej niż 5 min. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.gniezno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim, I i II Oddziału w Poznaniu
Dodano: 2016-07-15 - Przygotowanie i przeprowadzenie seminariów z zakresu prewencji wypadkowej - 2 części
Dodano: 2016-05-20 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach
Dodano: 2016-05-17 - hotelarstwo i gastronomia
Dodano: 2016-04-26 - Przeprowadzenie usług szkoleniowych z tematów Część I Kurs Księgowy ds. płac i rozliczeń z ZUS; Część II Kurs Obsługa wózków jezdniowych
Dodano: 2016-04-14 - Przetarg nieograniczony na usługę szkolenia pracowników SPZOZ w Słupcy
Dodano: 2016-04-07 - Przeprowadzenie usług szkoleniowych z tematów: Część I Kurs Magazynier z obsługą wózka jezdniowego Część II Kurs Operator koparki jednonaczyniowej klasa III Część III Kurs Pracownik obsługi biura oraz obsługa urządzeń fiskalnych Część IV Operator koparkoładowarki Część V Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG /135/ i TIG/141/ Część VI Uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV (E) Część VII Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej z językiem niemieckim
Dodano: 2016-04-04 - Usługi szkoleniowe dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: I Oddziału w Poznaniu, II Oddziału w Poznaniu i Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-03-03 - hotelarstwo i gastronomia
Dodano: 2016-01-20 - pomoc kuchenna
Dodano: 2015-12-29