Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2 056 840 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie powiatu.

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7800400 , fax. 017 7800402
  • Data zamieszczenia: 2012-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Sękowskiego 2B 2B
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7800400, fax. 017 7800402
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2 056 840 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie powiatu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2 056 840 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie powiatu. 1) Zamawiający informuje, iż kredyt zostanie spłacony w jednej racie do dnia 28 lutego 2013 roku. 2) Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 14 grudnia 2012 roku. 3) Zamawiający przewiduje wykorzystanie kredytu jednorazowo. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji zamawiającego w terminie 3 dni od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego. Od niewykorzystanej kwoty kredytu wykonawca nie pobierze prowizji. 4) Spłata kapitału nastąpi w 1 racie płatnej do dnia 28 lutego 2013 roku. 5) Spłata odsetek będzie następować w okresach miesięcznych. Odsetki naliczane będą tylko od kwoty uruchomionej, według stanu na ostatni dzień kwartału. Bank każdorazowo powiadomi zamawiającego, najpóźniej w terminie 7 dni roboczych przed datą spłaty odsetek. 6) Forma kredytu - kredyt udostępniony będzie poprzez przelanie środków na rachunek bieżący Zamawiającego w Podkarpackim Banku Spółdzielczym Oddział Mielec . 7) Oprocentowanie kredytu zostanie ustalone w oparciu o stopę referencyjną WIBOR 3M plus marża banku. O każdej zmianie oprocentowania wynikającej ze zmiany stopy referencyjnej WIBOR 3M Wykonawca powiadomi zamawiającego w formie pisemnej z podaniem terminu od którego będzie obowiązywała. Do obliczenia oprocentowania w ofercie należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 28 listopada 2012 roku. Oprocentowanie kredytu w ofercie ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 3M z dnia 28 listopada 2012 roku powiększonej o marżę Banku w stosunku rocznym na bazie 365/366 dni. 8) Spłata kredytu będzie zabezpieczona w następujący sposób : - weksel własny in blanco z wystawienia zamawiającego wraz z deklaracją wekslową, - oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego , 9) Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami niż wymienione w SIWZ. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji z wyjątkiem opłat i prowizji które będą ustalone w umowie. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu oraz prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego kredytu. 11) Zamawiający informuje, ze Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenie kredytu rzeczywistą liczbę dni występujących w danym roku (365/366). 12) Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faxem nie później niż 7 dni przed datą spłaty całości lub części kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach