Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny w zakresie prac budowlanych, instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i elektrycznych w budynku Domu Kultury w miejscowości Bezledy, gm. Bartoszyce.

Gminny Ośrodek Kultury w Tolko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, Tolko 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7615765 , fax. 089 7615765
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Tolko
    Tolko 1 1
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7615765, fax. 089 7615765
    REGON: 51958393600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bartoszyce-ug.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny w zakresie prac budowlanych, instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i elektrycznych w budynku Domu Kultury w miejscowości Bezledy, gm. Bartoszyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres remontu wchodzą: 1)Prace wyburzeniowe i rozbiórkowe: a) rozebranie ścianek działowych, b) rozebranie posadzek i wykładzin z tworzyw sztucznych i dywanowych, c) wykucie starej stolarki okiennej i drzwiowej, d) demontaż boazerii, e) demonta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 18 600,00 PLN słownie złotych: osiemnaście tysięcy sześćset 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na konto 56 116022020000 0001 2981 635
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, odpowiednimi do przedmiotu zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wymagania dotyczące warunków umowy: 1) Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego (z wyłączeniem urządzeń, dla których gwarancji udziela producent zgodnie z wystawioną kartą gwarancyjną). Wykonawca może udzielić dłuższego okresu gwarancyjnego i będzie on zapisany w umowie. 4) Wymagany termin zakończenia inwestycji - 30 września 2009 roku. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa wyżej zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w (Rozdziale 9), na zasadzie (spełnia) lub (nie spełnia) wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 4) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 3 posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tych osób do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 7) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy pozwalające na realizację inwestycji o wartości podawanej przez wykonawcę w OFERCIE, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, 10) kosztorys ofertowy - uproszczony, 11) dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2. Zaleca się aby wymagane dokumenty złożyć w kolejności wyszczególnionej w rozdziale 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach