Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia Glazurnik dla 12 uczestników projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Reszel

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu ogłasza przetarg

  • Adres: 11-440 Reszel, ul. Kolejowa 25 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 755 02 33 , fax. 89 755 02 33
  • Data zamieszczenia: 2013-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu
    ul. Kolejowa 25 A 25 A
    11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 755 02 33, fax. 89 755 02 33
    REGON: 00444981400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia Glazurnik dla 12 uczestników projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Reszel
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szkolenie: GLAZURNIK dla 12 osób. Kurs przeznaczony jest dla osób: - posiadających dobry stan zdrowia potwierdzony badaniami lekarskimi. 2. Obejmuje grupę 12 osób. 3. Program kursu , dokumentacja szkolenia oraz wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji musi odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z dnia 17 lutego 2012 poz. 186). 4. Szkolenie musi obejmować zakres wiadomości teoretycznych i praktycznych. Liczba godzin szkolenia: 200 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia . Zajęcia teoretyczne muszą stanowić 40 godzin dydaktycznych programu szkolenia. Zajęcia praktyczne muszą stanowić 160 godzin dydaktycznych programu szkolenia. Minimalny zakres programowy: - organizowania stanowiska pracy do wykonywania prac glazurniczych, - materiałoznawstwo, - technologia z elementami maszynoznawstwa, - bhp- tylko instruktaż stanowiskowy przy zajęciach praktycznych przeprowadzony przez instruktora zajęć praktycznych. 5. Miejsce realizacji szkolenia. Zajęcia teoretyczne i praktyczne: siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu Ul. Kolejowa 25A. Zamawiający użycza Wykonawcy pomieszczeń do realizacji usługi nieodpłatnie. W ramach zajęć praktycznych będą wykonywane prace określone w szczegółowej specyfikacji materiałów i czynności (patrz: punkt 6 poniżej). Istnieje możliwość oględzin miejsca odbywania zajęć praktycznych. Do kontaktów z Wykonawcami w celu przeglądu miejsca odbywania zajęć praktycznych została wyznaczona Pani Anna Fąderska - Pączkowska, kontakt telefoniczny - 89/7550233. 6.Szczegółowa specyfikacja materiałów i czynności przewidzianych do realizacji zajęć praktycznych na kursie glazurnik. Tabela 1 LP. Zakres czynności Ilość 1 Przygotowanie podłoża 130 m2 2 Równanie i gruntowanie powierzchni 130 m2 3 Przyklejenie terakoty 130 m2 4 Fugowanie i pielęgnacja terakoty 130 m2 Tabela 2 Lp. Materiały Ilość 1 Terakota 125 m2 2 Terakota mrozoodporna 5 m2 3 Zaprawa klejowa 620 kg 4 Krzyżyki plastikowe 2 op 5 Zaprawa do fugowania 30 kg 6 Unigrunt 15l. UWAGA: Wykonawca w kalkulacji kosztów szkolenia ( w pozycji 2: materiały) ujmie wszystkie koszty związane z zakupem materiałów budowlanych przewidzianych do realizacji zajęć praktycznych zgodnie z powyższym oraz koszty eksploatacji sprzętu. Koszt terakoty za m2 nie może być niższy od kwoty 30 zł. Koszt każdej pozycji materiałów budowlanych trzeba wykazać w kalkulacji kosztów osobno. Wykonawca musi wykazać w załączniku nr 7 do SIWZ wszystkie narzędzia, materiały i urządzenia, którymi będzie dysponował do wykonania zamówienia. 7.Szkolenie musi odbywać się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 30 godzin dydaktycznych w tygodniu. liczba godzin zegarowych szkolenia nie może przekraczać 8 godzin. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do soboty i nie powinny zaczynać się przed godziną 8.00 i kończyć się później niż po godzinie 19.00. 8. Termin wykonania zamówienia: listopad - grudzień 2013r 9. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały szkoleniowe oraz konieczny sprzęt szkoleniowy na czas trwania szkolenia: -każdy uczestnik musi otrzymać na własność materiały niezbędne do robienia notatek (np. teczka, zeszyt lub notatnik, długopis) oraz skrypt lub podręcznik związany z tematem szkolenia -każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność odzież ochronną ( spodnie ochronne, bluza ochronna, koszula flanelowa na długi rękaw, buty ochronne z wkładkami stalowymi chroniącymi palce stóp, rękawice po 3 pary, czapkę z daszkiem, nakolanniki do odbywania zajęć praktycznych; 10. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 11. Pomieszczenia, w których będzie odbywało się szkolenie; dziennik zajęć oraz materiały szkoleniowe, które otrzymają uczestnicy na własność muszą być oznaczone logotypami zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL. 12. W ramach kursu Wykonawca jest zobowiązany do: - przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu zajęć; - sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia; - prowadzenia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia; - prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia ; - wydania uczestnikom szkolenia następujących zaświadczeń: 1/ zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z dnia 17 lutego 2012 poz. 186) wraz z suplementem zawierającym następujące informacje: okres trwania szkolenia; tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; numer z rejestru zaświadczenia wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 2/ certyfikatu poświadczającego uczestnictwo w usłudze szkoleniowo-doradczej w ramach projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Reszel, który musi zawierać oznaczenie udziału funduszu tj. logo POKL w zestawieniu z logo Unii Europejskiej oraz pełną nazwę projektu, z którego finansowane jest szkolenie. - prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry dydaktycznej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/reszel_gmina_miejsko_-_wiejska/50/Zamowienia_publiczne_aktualne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach