Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją 13 kompletów urządzeń sieciowych - ruterów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz przełączników sieciowych dla Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa (wykaz Delegatur w Załączniku nr 7 do SIWZ)

Ministerstwo Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-522 Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6958719 , fax. 022 6958935
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Skarbu Państwa
    ul. Krucza 36/Wspólna 6
    00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6958719, fax. 022 6958935
    REGON: 01214918700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją 13 kompletów urządzeń sieciowych - ruterów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz przełączników sieciowych dla Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa (wykaz Delegatur w Załączniku nr 7 do SIWZ)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją 13 kompletów urządzeń sieciowych - ruterów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz przełączników sieciowych dla Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa (wykaz Delegatur w Załączniku nr 7 do SIWZ). Wspólny Słownik Zamówień CPV - 32420000-3, 31682530-4, 72700000-7. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie używane w innych projektach oraz pochodzić z oficjalnego źródła sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Zamawiający wymaga wraz z dostawą dostarczenia stosownego potwierdzenia od Europejskiego przedstawiciela producenta). Dostarczona dokumentacja użytkowa sprzętu musi być napisana w języku polskim lub angielskim. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Całe oprogramowanie powinno być dostarczone wraz z właściwymi certyfikatami legalności, w formie stosowanej przez producenta. Wykonawca zapewni dostęp do nowych wersji (poprawek i łatek) oprogramowania zainstalowanego na urządzeniach przez okres 36 miesięcy. Oferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu w Krajach Unii Europejskiej, tj. posiadać certyfikat zgodności CE dla oferowanego sprzętu informatycznego, w przypadku braku certyfikatu zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wszystkie urządzenia muszą być objęte 36-cio miesięcznym serwisem świadczonym przez Wykonawcę na bazie usług producenta (Zamawiający wymaga wraz z dostawą dostarczenia stosownego potwierdzenia od Europejskiego przedstawiciela producenta) o parametrach: - reakcja na zgłoszenie - do 3 godzin liczone 8 godzin/dobę, w dni robocze, - przystąpienie do naprawy przez certyfikowanego inżyniera w miejscu instalacji urządzenia - na następny dzień roboczy - liczone 8 godzin/dobę, w dni robocze, - bezpłatna dostawa części zamiennych oraz urządzeń zastępczych, - prawo do otrzymywania poprawek i nowych wersji oprogramowania systemowego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 77 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. co oznacza, że WYKONAWCA musi spełniać następujące warunki: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; c) WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 2 zamówienia związane z wykonaniem dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał co najmniej 2 dostawy urządzeń sieciowych (w tym ruterów lub przełączników sieciowych) o wartości minimum 100.000,00 złotych brutto każda z dostaw. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez WYKONAWCĘ wraz z ofertą dokumentów, których wykaz zawiera Rozdział 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 odpowiednio pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 7. Certyfikat zgodności CE dla oferowanego sprzętu informatycznego, w przypadku braku certyfikatu zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach