Ministerstwo Skarbu Państwa ogłasza przetarg
- Adres: 00-522 Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6958719 , fax. 022 6958935
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Skarbu Państwa
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6958719, fax. 022 6958935
REGON: 01214918700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją 13 kompletów urządzeń sieciowych - ruterów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz przełączników sieciowych dla Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa (wykaz Delegatur w Załączniku nr 7 do SIWZ) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją 13 kompletów urządzeń sieciowych - ruterów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz przełączników sieciowych dla Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa (wykaz Delegatur w Załączniku nr 7 do SIWZ). Wspólny Słownik Zamówień CPV - 32420000-3, 31682530-4, 72700000-7. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie używane w innych projektach oraz pochodzić z oficjalnego źródła sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Zamawiający wymaga wraz z dostawą dostarczenia stosownego potwierdzenia od Europejskiego przedstawiciela producenta). Dostarczona dokumentacja użytkowa sprzętu musi być napisana w języku polskim lub angielskim. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Całe oprogramowanie powinno być dostarczone wraz z właściwymi certyfikatami legalności, w formie stosowanej przez producenta. Wykonawca zapewni dostęp do nowych wersji (poprawek i łatek) oprogramowania zainstalowanego na urządzeniach przez okres 36 miesięcy. Oferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu w Krajach Unii Europejskiej, tj. posiadać certyfikat zgodności CE dla oferowanego sprzętu informatycznego, w przypadku braku certyfikatu zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wszystkie urządzenia muszą być objęte 36-cio miesięcznym serwisem świadczonym przez Wykonawcę na bazie usług producenta (Zamawiający wymaga wraz z dostawą dostarczenia stosownego potwierdzenia od Europejskiego przedstawiciela producenta) o parametrach: - reakcja na zgłoszenie - do 3 godzin liczone 8 godzin/dobę, w dni robocze, - przystąpienie do naprawy przez certyfikowanego inżyniera w miejscu instalacji urządzenia - na następny dzień roboczy - liczone 8 godzin/dobę, w dni robocze, - bezpłatna dostawa części zamiennych oraz urządzeń zastępczych, - prawo do otrzymywania poprawek i nowych wersji oprogramowania systemowego, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324200003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 77 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. co oznacza, że WYKONAWCA musi spełniać następujące warunki: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; c) WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 2 zamówienia związane z wykonaniem dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał co najmniej 2 dostawy urządzeń sieciowych (w tym ruterów lub przełączników sieciowych) o wartości minimum 100.000,00 złotych brutto każda z dostaw. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez WYKONAWCĘ wraz z ofertą dokumentów, których wykaz zawiera Rozdział 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 odpowiednio pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 7. Certyfikat zgodności CE dla oferowanego sprzętu informatycznego, w przypadku braku certyfikatu zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup przełączników sieciowych wraz z usługą instalacji i konfiguracji
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa Systemu równoważników obciążeń na potrzeby realizacji projektu Budowa platformy e-usług Urzędu Komunikacji Elektronicznej wraz z jego instalacją, konfiguracją i uruchomieniem oraz wykupienie od producenta gwarancji oraz usługi wsparcia i aktualizacji
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa urządzeń sieciowych wraz z usługą wdrożenia dla Urzędu Regulacji Energetyki
Dodano: 2016-07-21 - Dostawę urządzeń sieciowych oraz usługę instalacji i konfiguracji urządzeń sieciowych z udziałem personelu zamawiającego, wykonaniem dokumentacji powdrożeniowej i przeprowadzeniem szkolenia
Dodano: 2016-07-15 - dostawa i wdrożenie przełączników sieci LAN
Dodano: 2016-07-15 - DOSTARCZENIE I WDROŻENIE URZĄDZEŃ SIECIOWYCH
Dodano: 2016-07-14 - Zakup urządzeń sieciowych, osprzętu, komputerów dla Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej. numer postępowania: ZP/D/MP/9/2016
Dodano: 2016-07-12 - Zakup, dostawa i wdrożenie zapory ogniowej w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego
Dodano: 2016-07-01 - Rozbudowa infrastruktury sieciowej w zakresie głównych przełączników sieciowych
Dodano: 2016-06-17 - 18/P/2016 Rozbudowa infrastruktury IT w NCBJ Ośrodku Radioizotopów POLATOM - 3 części, wraz z odkupieniem obudowy C3000 w Części Nr 2.
Dodano: 2016-06-03