Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego i budynków, do których Gmina Mrągowo ma tytuł prawny, na lata 2014 - 2015. Dostawa energii elektrycznej powinna odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Urząd Gminy Mrągowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7412924 , fax. 089 7412924
  • Data zamieszczenia: 2014-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Mrągowo
    ul. Królewiecka 60A 60A
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7412924, fax. 089 7412924
    REGON: 00053556300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego i budynków, do których Gmina Mrągowo ma tytuł prawny, na lata 2014 - 2015. Dostawa energii elektrycznej powinna odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego i budynków, do których Gmina Mrągowo ma tytuł prawny, zgodnie z poniższymi tabelami: Tab.1 Funkcja Wolumen kWh PPE Status Zamawiającego Uwagi Oświetlenie uliczne 275 548,00 53 Zamawiający Gminna Biblioteka Publiczna Gminy Mrągowo z siedzibą w Kosewie 4 000,00 2 Pełnomocnik art. 16 Ustawy Mrągowo 83 912,00 22 Zamawiający Razem 363 460,00 77 b) Dla obiektów z tabeli nr 1 określonych w kolumnie status, opisem: Pełnomocnik, Zamawiający prowadzi postępowanie, jako Pełnomocnik, w trybie art. 16 ust. 1 Ustawy. Podmioty te będą Odbiorcami końcowymi i płatnikami faktur na dostawę energii na warunkach, wybranej najkorzystniejszej oferty. Status Zamawiający oznacza, że prowadzi we własnym imieniu. Tab. 2 Taryfa Liczba PPE Suma Zużycia kWh Szczyt/Dzień kWh Pozaszczyt/Noc kWh Kubaturowe kWh Uliczne kWh C11 58 266 750,00 80 412,00 188 338,00 C12b 18 95 710,00 31 905,00 63 805,00 6 500,00 89 210,00 G11 1 1 000,00 1 000,00 3 77 363460,00 31 905,00 66 805,00 87 912,00 275 548,00 c) Zamawiający oświadcza, iż wskazany w tabelach nr 1, nr 2 oraz w załączniku Nr 6 do SIWZ wolumen zużycia energii elektrycznej, stanowi prognozę i może ulec zmniejszeniu w trakcie wykonywania umowy o maksymalnie 15% dla grupy i 30% dla podmiotów w stosunku od prognozy w zależności od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców końcowych. Ilość nabytej energii elektrycznej będzie rozliczana według rzeczywistego zużycia tej energii przez Zamawiającego, zgodnie ze złożonymi przez Wykonawcę kosztorysami. d) Szczegółowe zestawienie punktów poboru energii ( ppe) znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e) Granicę własności stanowią: zacisk kabla zasilającego w szafie oświetlenia ulicznego bądź zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczeń w kierunku instalacji odbiorcy. f) Granica eksploatacji urządzeń jest jednocześnie miejscem dostarczenia energii elektrycznej. g) W chwili obecnej Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD Zamawiającego oświetlenia ulicznego oraz budynków jest firma - TAURON Obsługa Klienta GZE sp.z o .o., ul. Barlickiego 2, 44-100 Gliwice. Obecnie Zamawiający ma podpisane umowy terminowe obowiązujące do 30.06.2014r. - 79 szt. h)Wykonawca musi posiadać ważną i obowiązującą GENERALNĄ UMOWĘ DYSTRYBUCYJNĄ, zawartą z właściwym dla Zamawiającego OSD. i) Zamawiający upoważni Wykonawcę do wypowiedzenia umowy kompleksowej na dostawę i dystrybucję energii w imieniu, Zamawiającego oraz zgłoszenia o wyborze Wykonawcy-Dostawcy Energii Elektrycznej do właściwego dla Zamawiającego OSD. j) Sterowanie oświetleniem ulicznym odbywa się za pomocą zegarów elektronicznych z zapisanym w pamięci nieulotnej astronomicznymi czasami wschodu i zachodu słońca. Szczegółowy opis przedmiotu oraz wielkość i zakres zamówienia zawarty jest w w punkcie IV SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu oraz wielkość i zakres zamówienia zawarty jest w punkcie IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminamragowo.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach