Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31155 Kraków, ul. Warszawska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
- Data zamieszczenia: 2018-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
ul. Warszawska 24
31155 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
REGON: 00000156003300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedłużenie licencji na posiadane przez PK repozytorium prac dyplomowych (Akademicki System Archiwizacji Prac - ASAP) wraz z systemem antyplagiatowym (licencja na trzy lata) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie na trzy lata licencji na repozytorium prac dyplomowych ASAP wraz z systemem antyplagiatowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48613000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2 do SIWZ, dla każdego z tych Podwykonawców. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra – ciąg dalszy
Dodano: 2023-03-03 - Realizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra – ciąg dalszy
Dodano: 2023-03-03 - Realizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra – ciąg dalszy
Dodano: 2023-03-03 - Dostawa oprogramowania e-usług publicznych wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem na potrzeby Urzędu Gminy Grybów w ramach projektu „Cyfrowy rozwój Gminy Grybów”
Dodano: 2022-10-27 - Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Bukowno
Dodano: 2021-03-11 - Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Bukowno
Dodano: 2020-12-31 - „Cyfrowy urząd w twoim domu – cyfrowa administracja blisko mieszkańców Gminy Trzebinia – systemy informatyczne”
Dodano: 2017-10-12 - E-Jordanów - wdrożenie innowacyjnych i kompleksowych usług publicznych w Mieście Jordanów
Dodano: 2017-01-23