Przetargi.pl
Realizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra – ciąg dalszy

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 34-642 Dobra, Dobra 233
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    Dobra 233
    34-642 Dobra, woj. małopolskie
    REGON: 491892185
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra – ciąg dalszy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Uruchomienie systemu do komunikacji z mieszkańcami, w tym zakup licencji elektronicznego systemu komunikacji mobilnejZadanie obejmuje dostawę licencji elektronicznego systemu komunikacji mobilnej, z funkcją umożliwiającą prowadzenie konsultacji społecznych, co umożliwi cyfryzację komunikacji z mieszkańcami gminy poprzez wykorzystanie wielu dróg komunikatów elektronicznych. Dzięki cyfryzacji komunikacji mobilnej urząd będzie mógł wysyłać do mieszkańców oraz przedsiębiorców działających na terenie gminy różne informacje z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów komunikacji elektronicznej: konto na ePUAP, email, SMS, urządzenia mobilne (Android, iOS).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do SWZ pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego oraz programowanie OCR. Zamówienie obejmuje dostawę 21 licencji oprogramowania biurowego oraz 1 jednej licencji oprogramowania OCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do SWZ pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy.Dostawa nowego urządzenia typu NAS – serwer pamięci masowej.Urządzenie NAS należy dostarczyć z dyskami SSD o łącznej minimalnej pojemności 4TB skonfigurowanych w technologii RAID 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do SWZ pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIASzczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48613000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach