GMINA GRYBÓW ogłasza przetarg
- Adres: 33-330 Grybów, ul. Jakubowskiego 33
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA GRYBÓW
ul. Jakubowskiego 33
33-330 Grybów, woj. małopolskie
REGON: 491892268 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania e-usług publicznych wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem na potrzeby Urzędu Gminy Grybów w ramach projektu „Cyfrowy rozwój Gminy Grybów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania e-usług publicznych wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem na potrzeby Urzędu Gminy Grybów w ramach projektu Cyfrowy rozwój Gminy Grybów. 2. W szczególności Zamawiający wymaga, żeby:1) Wykonawca dostarczył i zainstalował niezbędne do działania wdrażanego Oprogramowania, systemy bazodanowe, serwerowe systemy operacyjne, aplikacje na sprzęcie informatycznym Zamawiającego.2) Wykonawca skonfigurował w sposób optymalny, bezpieczny i wydajny środowisko pracy dla wdrażanego Oprogramowania na dostarczanym przez Zamawiającego sprzęcie informatycznym.3) Rodzaj Oprogramowania Wspomagającego - w szczególności zarządzającego (w tym systemy operacyjne) i bazodanowego - był dostosowany do wymagań dostarczanych przez Wykonawcę wdrażanych systemów informatycznych przy zachowaniu parametrów minimalnych określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (jeśli je wskazano) oraz umożliwiał zgodne z ich licencją wykorzystanie podzespołów sprzętowych (np. procesory).4) Wykonawca skonfigurował urządzenia sieciowe oraz UTM w sposób umożliwiający prawidłowe wykorzystanie dostarczanego Oprogramowania, w szczególności – świadczenie planowanych do uruchomienia e-usług.5) Wykonawca opracował procedury tworzenia kopii zapasowych danych przetwarzanych przez Oprogramowanie Aplikacyjne będące przedmiotem zamówienia oraz wdrożył je z wykorzystaniem infrastruktury sprzętowo – systemowej Zamawiającego w zakresie ustalonym z Zamawiającym.6) Wykonawca skoordynował proces wdrożeń dostarczanego Oprogramowania w taki sposób, by był on racjonalny, efektywny i możliwy do realizacji.3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:1) dokona analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz zaprojektowanie architektury Systemu informatycznego,2) opracuje dokumentację techniczną Systemu informatycznego,3) zrealizuje dostawę, instalację i konfigurację oprogramowania,4) wykona testowanie i uruchomienie Systemu,5) przeprowadzi instruktaże niezbędne dla korzystania z Systemu informatycznego przez pracowników Zamawiającego.4. W zakres zamówienia wchodzi:1) Uruchomienie e-usług dla mieszkańców w tym:a) Zakup licencji Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca – 1szt.b) Wdrożenie licencji Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca – 1 szt.c) Modernizacja systemów dziedzinowych – 1 szt.d) Zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów – 1 szt.e) Wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów – 1 szt.f) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP – 4PD – 8 szt.g) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP – 3PD – 7 szt.2) Uruchomienie systemu informacji przestrzennej w tym:a) Zakup licencji systemu informacji przestrzennej – 1 szt. b) Wdrożenie systemu informacji przestrzennej – 1 szt. c) Przeprowadzenie digitalizacji zasobów- 1 szt.d) Opracowanie API zasobu informacji przestrzennej – 1 szt. e) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP – 4PD – 2 szt.3) Uruchomienie usługi e-zamówienia w tym:a) Zakup licencji systemu e-zamówienia – 1 szt. b) Wdrożenie systemu e-zamówienia – 1 szt.c) Opracowanie i wdrożenie e-usługi – 4PD – 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48613000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra – ciąg dalszy
Dodano: 2023-03-03 - Realizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra – ciąg dalszy
Dodano: 2023-03-03 - Realizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra – ciąg dalszy
Dodano: 2023-03-03 - Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Bukowno
Dodano: 2021-03-11 - Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Bukowno
Dodano: 2020-12-31 - Przedłużenie licencji na posiadane przez PK repozytorium prac dyplomowych (Akademicki System Archiwizacji Prac - ASAP) wraz z systemem antyplagiatowym (licencja na trzy lata)
Dodano: 2018-06-13 - „Cyfrowy urząd w twoim domu – cyfrowa administracja blisko mieszkańców Gminy Trzebinia – systemy informatyczne”
Dodano: 2017-10-12 - E-Jordanów - wdrożenie innowacyjnych i kompleksowych usług publicznych w Mieście Jordanów
Dodano: 2017-01-23