Gmina Trzebinia ogłasza przetarg
- Adres: 32540 Trzebinia, ul. Józefa Piłsudskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
- Data zamieszczenia: 2017-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
ul. Józefa Piłsudskiego 14
32540 Trzebinia, woj. małopolskie
tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
REGON: 52723300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Cyfrowy urząd w twoim domu – cyfrowa administracja blisko mieszkańców Gminy Trzebinia – systemy informatyczne” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Cyfrowy urząd w twoim domu – cyfrowa administracja blisko mieszkańców Gminy Trzebinia ", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) i obejmuje zadania: Zadanie nr 1: Elektronizacja procesu prowadzenia dialogu społecznego oraz uruchomienie systemu komunikacji mobilnej, które swym zakresem obejmuje: Elektronizacja procesu prowadzenia dialogu społecznego a. Zakup licencji elektronicznego systemu dialogu społecznego dla Urzędu Miasta w Trzebini, b. Wdrożenie elektronicznego systemu dialogu społecznego na serwerach Urzędu Miasta w Trzebini i asysta techniczna, c. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP. Uruchomienie systemu komunikacji mobilnej: a. Zakup licencji systemu komunikacji mobilnej dla Urzędu Miasta w Trzebini, b. Wdrożenie systemu komunikacji mobilnej na serwerach Urzędu Miasta w Trzebini i asysta techniczna, c. Opracowanie i wdrożenie e-usługi w systemie na platformie ePUAP. Szczegółowy zakres zadania 1 określono w Załączniku A do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Zadanie nr 2: Uruchomienie e-usług finansowych, które swym zakresem obejmuje: a. Zakup licencji portalu informacyjno-płatniczego dla Urzędu Miasta w Trzebini, b. Wdrożenie portalu informacyjno-płatniczego i asysta techniczna, c. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP. Szczegółowy zakres zadania 2 określono w Załączniku B do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Zadanie nr 3 – Wdrożenie e-usług publicznych dla urzędu oraz uruchomienie systemu obiegu dokumentów które swym zakresem obejmuje: Wdrożenie e-usług publicznych dla urzędu: a. Przygotowanie ustandaryzowanych projektów dokumentów niezbędnych przy świadczeniu e-usług, b. Przygotowanie formularzy e-usług, c. Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług, d. Przeprowadzenie szkolenia - Szkolenie informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług (4 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 8 godz.). Uruchomienie systemu obiegu dokumentów: a. Zakup licencji systemu obiegu dokumentów dla Urzędu Miasta w Trzebini, b. Wdrożenie systemu obiegu dokumentów i asysta techniczna. Szczegółowy zakres zadania 3 określono w Załączniku C do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia zawarto także w załącznikach 1a, 1 b, 1 c, D oraz 5 do siwz. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w siwz Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić wraz z ofertą próbkę potwierdzającą wymaganą funkcjonalność systemów oraz oferowaną opcjonalną funkcjonalność systemów zgodnie z funkcjonalnościami wskazanymi w formularzu oferowanych funkcjonalności systemów (Załącznik nr 1a do siwz – dla części 1 zamówienia, Załącznik nr 1b do siwz – dla części 2 zamówienia, Załącznik nr 1c do siwz – dla części 3 zamówienia). Próbka obejmuje zainstalowane na nośniku oprogramowanie i przykładowe dane, które muszą pozwolić na zbadanie cech i funkcjonalności, określonych w SIWZ. Przykładowe dane nie mogą naruszać zapisów Ustawy o ochronie danych osobowych. W przypadku jej naruszenia Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za to naruszenie. Próbkę należy załączyć na płycie CD/DVD lub dysku przenośnym. CD/DVD/dysk powinny być tak przygotowane, aby w łatwy sposób pozwalały na uruchomienie umieszczonych na nich programów/systemów. Scenariusz badania próbki przedmiotu zamówienia opisano w załączniku D do siwz. UWAGA. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą, wiążącą dla wykonawcy. Dopuszcza się użycie do realizacji usług zastosowanie produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią min. parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48613000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). e ) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej –należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, pok. nr 4 II piętro.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra – ciąg dalszy
Dodano: 2023-03-03 - Realizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra – ciąg dalszy
Dodano: 2023-03-03 - Realizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra – ciąg dalszy
Dodano: 2023-03-03 - Dostawa oprogramowania e-usług publicznych wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem na potrzeby Urzędu Gminy Grybów w ramach projektu „Cyfrowy rozwój Gminy Grybów”
Dodano: 2022-10-27 - Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Bukowno
Dodano: 2021-03-11 - Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Bukowno
Dodano: 2020-12-31 - Przedłużenie licencji na posiadane przez PK repozytorium prac dyplomowych (Akademicki System Archiwizacji Prac - ASAP) wraz z systemem antyplagiatowym (licencja na trzy lata)
Dodano: 2018-06-13 - E-Jordanów - wdrożenie innowacyjnych i kompleksowych usług publicznych w Mieście Jordanów
Dodano: 2017-01-23