Przetargi.pl
Dostawa używanego samochodu pożarniczego wraz z wyposażeniem w zabudowę pożarniczą dla OSP w Bańskiej Wyżnej

Gmina Szaflary ogłasza przetarg

  • Adres: 34-424 Szaflary, Zakopiańska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 754 703 , fax. 182 754 977
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szaflary
    Zakopiańska 18
    34-424 Szaflary, woj. małopolskie
    tel. 182 754 703, fax. 182 754 977
    REGON: 491892713
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szsflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego samochodu pożarniczego wraz z wyposażeniem w zabudowę pożarniczą dla OSP w Bańskiej Wyżnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego samochodu pożarniczego i wyposażenie go w zabudowę pożarniczą na podwoziu samochodu z napędem terenowym 4x4 z pojedynczymi kołami typu „off road”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - złożył aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2017 poz.1579, poz. 2018).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku ustanowienia pełnomocnika. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 7.9 SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach