Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
- Data zamieszczenia: 2015-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
15-370 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
REGON: 20024107400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części parteru na pracownie /usługi budynku mieszkalnego przy ul. Wiktorii 5 w Białymstoku oraz budowa budynku gospodarczego i garażu wraz z instalacjami oraz zagospodarowanie terenu i rozbiórka dwóch budynków gospodarczych, doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i zbiornika szczelnego z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie - nr sprawy: DI.263.68.2015. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ze zmiana sposobu użytkowania części parteru na pracownie /usługi budynku mieszkalnego przy ul. Wiktorii 5 w Białymstoku oraz budowa budynku gospodarczego i garażu wraz z instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu; rozbiórka dwóch budynków gospodarczych, doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i zbiornika szczelnego z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, do realizacji zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę Nr 1001/2015 z dnia 13.11.2015 r. i opracowaną dokumentacją projektową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Branża budowlana: 1) budynek podzielono na dwóch użytkowników. Na parterze budynku wprowadzono funkcje pracowni/usługi po obu stronach sieni (dwa lokale) dostępnych bezpośrednio od strony ulicy. Zostały one wydzielone z pozostałej części domu, w której mieszczą się dwa mieszkania dostępne od strony podwórka. Każde z nich przypisane jest do lokalu usługowego i stanowi z nim całość. Dane metryczne po przebudowie: a) powierzchnia zabudowy - 170,00 m2, b) powierzchnia użytkowa 229,25 m2, c) w tym: parter - 138,84 m2, poddasze użytkowe - 90,41 m2, d) kubatura - 976,50 m3, 2) budynek gospodarczy - prosta bryła z jednospadowym dachem krytym blacha powlekaną. Ściana frontowa budynku z szalówki na konstrukcji drewnianej wsparta na ceglanym cokole, pozostałe ściany z cegły elewacyjnej. Stolarka drzwiowa drewniana. Dane metryczne budynku: a) powierzchnia zabudowy - 36,75 m2, b) powierzchnia użytkowa - 29,20 m2, c) kubatura - 84,68 m3, 3) budynek garażu z wiatą - prosta bryła z jednospadowym dachem krytym blacha powlekaną. Ściana frontowa budynku z szalówki na konstrukcji drewnianej wsparta na ceglanym cokole, pozostałe ściany z cegły elewacyjnej. Stolarka drzwiowa metalowa. Wiata z częściową ścianką ażurowa otwartą na stronę południową - zachodnią. Dane metryczne budynku z wiatą: a) powierzchnia zabudowy - 64,79 m2, b) powierzchnia użytkowa - 61,56 m2, c) kubatura - 178,00 m3, 4) projektowana zieleń do nasadzeń - drzewa liściaste, krzewy i byliny, 5) mała architektura - urządzenia placu zabaw, nawierzchnia utwardzona z kostki betonowej starobruk, ogrodzenie ze sztachet drewnianych na cokole betonowym. 3. Branża sanitarna: 1) zakres robót sanitarnych do wykonania objętych zamówieniem: a) instalacja technologiczna absorpcyjnej pompy ciepła typ powietrze-woda o mocy grzewczej 15,3 kW wraz ciepłociągiem preizolowanym, b) instalacja centralnego ogrzewania, c) instalacja wod - kan, d) instalacja doziemna i nadziemna gazowa na potrzeby absorpcyjnej pompy ciepła, e) przyłącze wodociągowe, f) przyłącze oraz instalacja doziemna kanalizacji sanitarnej. Uwagi: Wykonawca przed zgłoszeniem obiektu do odbioru końcowego zobowiązany jest na własny koszt dokonać odbiorów technicznych i niezbędnych badań itp. oraz pomiarów przez uprawnione do tego jednostki (badania kominiarskie, badanie wody - SANEPID i powietrza, Zakład Energetyczny, Wodociągi, Dozoru Technicznego itp.), opłat za przyłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, za zajęcie pasa drogowego, za kamerowanie sieci kanalizacji sanitarnej, sporządzić inwentaryzację powykonawczą geodezyjną w 3 egz. 4. Branża elektryczna: 1) zakres robót elektrycznych do wykonania objętych zamówieniem: a) instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych, b) rozdzielnicy głównej RG, rozdzielnic lokalowych TM, TU, c) instalacji odgromowej, d) instalacji telefonicznej, internetowej, TV naziemnej, e) przeniesienia głowicy telefonicznej do szafki TT. 5. Wymaga się udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami. 6. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: 37 000,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych). Szczegółowe informacje na temat wadium zostały podane w SIWZ w Rozdziale XI. Wymagania dotyczące wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium skrócenia terminu realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zmk.bip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AZP/261/RB/10/TIN/SRM/2121/PB/83/2016 - Wykonanie prac remontowych pomieszczeń biurowych i klatki schodowej w budynku Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa budynku administracyjno-biurowego oraz budowa instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, parkingu dla samochodów osobowych (16 sztuk) z zagospodarowaniem terenu oraz zmiana sposobu użytkowania I piętra budynku administracyjno-biurowego na szkołę rodzenia, w budynku położonym przy ul. Bema 89D w Białymstoku, na działkach o nr ewid. gruntu 165/52, 165/53 i części działki o nr ewid. gruntu 165/73 - obręb 8 Bema
Dodano: 2015-12-31 - Rewaloryzacja obiektu zabytkowego ARSENAŁ przy ul. Mickiewicza 2 w Białymstoku, dz. nr ewid.1745, obręb 11 w zakresie dostosowania WC do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2015-11-12 - Przebudowa budynku Nadleśnictwa Głęboki Bród wraz z częściowym utwardzeniem działki nr ewid. gr. 426/12
Dodano: 2015-10-09 - Przebudowa budynku świetlicy terapeutycznej wraz z budową instalacji c.o. w Białymstoku przy ul. Dojnowskiej 80D na działce o nr geodz. 1334/6 - nr sprawy: DI.263.50.2015.
Dodano: 2015-09-16 - ADAPTACJA BUDYNKU ADMINISTARACYJNEGO PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 17 W SUPRAŚLU (ETAP IA)
Dodano: 2015-08-25 - ZAD NR 1 Przebudowa budynku Galerii Sleńdzińskich wraz ze zmianą sposobu użytkowania pom. gospodarczego na pom. węzła cieplnego w ww. budynku na części działki o nr ewid. gr.170/1 (obr.11- Śródmieście ) przy ul. Waryńskiego 24A w B-stoku ZAD NR 2 Wykonanie robót inst.-bud. polegających na budowie zadaszonych schodów zewnętrznych, przebudowie oraz zmianie sposobu użytkowania pom. piwnicznego na pom. węzła cieplnego w budynku biurowym wraz z zagospodarowaniem terenu na części nieruchomości o nr ewid. gr. 29/11 obręb 11 przy ul. Waryńskiego 41A w B-stoku
Dodano: 2015-08-24 - Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na usługowy w zakresie I etapu wraz z rozbiórką budynku gospodarczego na działce o nr ew. gr. 358 (obręb 17-Bojary) przy ul. Warszawskiej 13 w Białymstoku
Dodano: 2015-08-19 - ADAPTACJI BUDYNKU ADMINISTARACYJNEGO PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 17 W SUPRAŚLU (ETAP IA)
Dodano: 2015-07-16 - ADAPTACJA BUDYNKU ADMINISTARACYJNEGO PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 17 W SUPRAŚLU (ETAP I) NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SUPRAŚLU
Dodano: 2015-06-03