Przetargi.pl
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części parteru na pracownie /usługi budynku mieszkalnego przy ul. Wiktorii 5 w Białymstoku oraz budowa budynku gospodarczego i garażu wraz z instalacjami oraz zagospodarowanie terenu i rozbiórka dwóch budynków gospodarczych, doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i zbiornika szczelnego z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie - nr sprawy: DI.263.68.2015.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2015-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części parteru na pracownie /usługi budynku mieszkalnego przy ul. Wiktorii 5 w Białymstoku oraz budowa budynku gospodarczego i garażu wraz z instalacjami oraz zagospodarowanie terenu i rozbiórka dwóch budynków gospodarczych, doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i zbiornika szczelnego z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie - nr sprawy: DI.263.68.2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ze zmiana sposobu użytkowania części parteru na pracownie /usługi budynku mieszkalnego przy ul. Wiktorii 5 w Białymstoku oraz budowa budynku gospodarczego i garażu wraz z instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu; rozbiórka dwóch budynków gospodarczych, doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i zbiornika szczelnego z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, do realizacji zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę Nr 1001/2015 z dnia 13.11.2015 r. i opracowaną dokumentacją projektową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Branża budowlana: 1) budynek podzielono na dwóch użytkowników. Na parterze budynku wprowadzono funkcje pracowni/usługi po obu stronach sieni (dwa lokale) dostępnych bezpośrednio od strony ulicy. Zostały one wydzielone z pozostałej części domu, w której mieszczą się dwa mieszkania dostępne od strony podwórka. Każde z nich przypisane jest do lokalu usługowego i stanowi z nim całość. Dane metryczne po przebudowie: a) powierzchnia zabudowy - 170,00 m2, b) powierzchnia użytkowa 229,25 m2, c) w tym: parter - 138,84 m2, poddasze użytkowe - 90,41 m2, d) kubatura - 976,50 m3, 2) budynek gospodarczy - prosta bryła z jednospadowym dachem krytym blacha powlekaną. Ściana frontowa budynku z szalówki na konstrukcji drewnianej wsparta na ceglanym cokole, pozostałe ściany z cegły elewacyjnej. Stolarka drzwiowa drewniana. Dane metryczne budynku: a) powierzchnia zabudowy - 36,75 m2, b) powierzchnia użytkowa - 29,20 m2, c) kubatura - 84,68 m3, 3) budynek garażu z wiatą - prosta bryła z jednospadowym dachem krytym blacha powlekaną. Ściana frontowa budynku z szalówki na konstrukcji drewnianej wsparta na ceglanym cokole, pozostałe ściany z cegły elewacyjnej. Stolarka drzwiowa metalowa. Wiata z częściową ścianką ażurowa otwartą na stronę południową - zachodnią. Dane metryczne budynku z wiatą: a) powierzchnia zabudowy - 64,79 m2, b) powierzchnia użytkowa - 61,56 m2, c) kubatura - 178,00 m3, 4) projektowana zieleń do nasadzeń - drzewa liściaste, krzewy i byliny, 5) mała architektura - urządzenia placu zabaw, nawierzchnia utwardzona z kostki betonowej starobruk, ogrodzenie ze sztachet drewnianych na cokole betonowym. 3. Branża sanitarna: 1) zakres robót sanitarnych do wykonania objętych zamówieniem: a) instalacja technologiczna absorpcyjnej pompy ciepła typ powietrze-woda o mocy grzewczej 15,3 kW wraz ciepłociągiem preizolowanym, b) instalacja centralnego ogrzewania, c) instalacja wod - kan, d) instalacja doziemna i nadziemna gazowa na potrzeby absorpcyjnej pompy ciepła, e) przyłącze wodociągowe, f) przyłącze oraz instalacja doziemna kanalizacji sanitarnej. Uwagi: Wykonawca przed zgłoszeniem obiektu do odbioru końcowego zobowiązany jest na własny koszt dokonać odbiorów technicznych i niezbędnych badań itp. oraz pomiarów przez uprawnione do tego jednostki (badania kominiarskie, badanie wody - SANEPID i powietrza, Zakład Energetyczny, Wodociągi, Dozoru Technicznego itp.), opłat za przyłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, za zajęcie pasa drogowego, za kamerowanie sieci kanalizacji sanitarnej, sporządzić inwentaryzację powykonawczą geodezyjną w 3 egz. 4. Branża elektryczna: 1) zakres robót elektrycznych do wykonania objętych zamówieniem: a) instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych, b) rozdzielnicy głównej RG, rozdzielnic lokalowych TM, TU, c) instalacji odgromowej, d) instalacji telefonicznej, internetowej, TV naziemnej, e) przeniesienia głowicy telefonicznej do szafki TT. 5. Wymaga się udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami. 6. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: 37 000,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych). Szczegółowe informacje na temat wadium zostały podane w SIWZ w Rozdziale XI. Wymagania dotyczące wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium skrócenia terminu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zmk.bip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach