Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7485400 , fax. 085 7485627
- Data zamieszczenia: 2016-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. Jana Kilińskiego 1 1
15-089 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7485400, fax. 085 7485627
REGON: 00028860400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AZP/261/RB/10/TIN/SRM/2121/PB/83/2016 - Wykonanie prac remontowych pomieszczeń biurowych i klatki schodowej w budynku Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych pomieszczeń biurowych i klatki schodowej w budynku Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Szczegółowy zakres zamówienia określa - opis przedmiotu zamówienia i dokumentacja techniczna, stanowiące załącznik nr 13 do SIWZ. 2) Wszystkie roboty remontowe należy skalkulować i wykonać w oparciu o przedmiary, dokumentacje projektową, z uwzględnieniem warunków wykonania robót, określonym w STWiOR. 3) Zamawiający zaleca skonfrontowanie szczegółów przedmiotu zamówienia poprzez przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu w celu uzyskania niezbędnej wiedzy dotyczącej zakresu i miejsca wykonania robót, wykonania pomiarów sprawdzających. Przeprowadzenie wizji lokalnej winno być potwierdzone stosownym oświadczeniem (załącznik nr 7 do SIWZ). 4) Na przedmiot zamówienia Zamawiający żąda udzielenia co najmniej 60-miesięcznej gwarancji. 5) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). 6) W przypadku złożenia oferty o parametrach równoważnych dotyczącej technologii wykonania robót lub zastosowanych materiałów i urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej (wg załącznika nr 10 do SIWZ). Wykonawca musi wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań t. j. aprobaty techniczne polskie lub europejskie, certyfikaty itp. Zamawiający przy współpracy autora dokumentacji projektowej, ewentualnie korzystając z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych materiałów i rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Uwaga! Powyższe oświadczenie należy wypełnić i dołączyć do oferty tylko w przypadku złożenia oferty równoważnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 zł; (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt b), c), d) i e) gwarancją lub poręczeniem powinno być objęte uprawnienie Zamawiającego do skorzystania z gwarancji lub poręczenia w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA Oddział w Białymstoku 40 1240 5211 1111 0000 4920 7392 z dopiskiem Wykonanie prac remontowych pomieszczeń biurowych i klatki schodowej w UMB. 4) Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt. 2 lit. b, c, d, e należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii Ogólnej UMB, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (Pałac Branickich, lewe skrzydło, parter). Prosimy nie wkładać dokumentu do oferty. 5) Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 6) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9) Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na formularzu ofertowym. 10) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku administracyjno-biurowego oraz budowa instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, parkingu dla samochodów osobowych (16 sztuk) z zagospodarowaniem terenu oraz zmiana sposobu użytkowania I piętra budynku administracyjno-biurowego na szkołę rodzenia, w budynku położonym przy ul. Bema 89D w Białymstoku, na działkach o nr ewid. gruntu 165/52, 165/53 i części działki o nr ewid. gruntu 165/73 - obręb 8 Bema
Dodano: 2015-12-31 - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części parteru na pracownie /usługi budynku mieszkalnego przy ul. Wiktorii 5 w Białymstoku oraz budowa budynku gospodarczego i garażu wraz z instalacjami oraz zagospodarowanie terenu i rozbiórka dwóch budynków gospodarczych, doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i zbiornika szczelnego z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie - nr sprawy: DI.263.68.2015.
Dodano: 2015-12-30 - Rewaloryzacja obiektu zabytkowego ARSENAŁ przy ul. Mickiewicza 2 w Białymstoku, dz. nr ewid.1745, obręb 11 w zakresie dostosowania WC do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2015-11-12 - Przebudowa budynku Nadleśnictwa Głęboki Bród wraz z częściowym utwardzeniem działki nr ewid. gr. 426/12
Dodano: 2015-10-09 - Przebudowa budynku świetlicy terapeutycznej wraz z budową instalacji c.o. w Białymstoku przy ul. Dojnowskiej 80D na działce o nr geodz. 1334/6 - nr sprawy: DI.263.50.2015.
Dodano: 2015-09-16 - ADAPTACJA BUDYNKU ADMINISTARACYJNEGO PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 17 W SUPRAŚLU (ETAP IA)
Dodano: 2015-08-25 - ZAD NR 1 Przebudowa budynku Galerii Sleńdzińskich wraz ze zmianą sposobu użytkowania pom. gospodarczego na pom. węzła cieplnego w ww. budynku na części działki o nr ewid. gr.170/1 (obr.11- Śródmieście ) przy ul. Waryńskiego 24A w B-stoku ZAD NR 2 Wykonanie robót inst.-bud. polegających na budowie zadaszonych schodów zewnętrznych, przebudowie oraz zmianie sposobu użytkowania pom. piwnicznego na pom. węzła cieplnego w budynku biurowym wraz z zagospodarowaniem terenu na części nieruchomości o nr ewid. gr. 29/11 obręb 11 przy ul. Waryńskiego 41A w B-stoku
Dodano: 2015-08-24 - Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na usługowy w zakresie I etapu wraz z rozbiórką budynku gospodarczego na działce o nr ew. gr. 358 (obręb 17-Bojary) przy ul. Warszawskiej 13 w Białymstoku
Dodano: 2015-08-19 - ADAPTACJI BUDYNKU ADMINISTARACYJNEGO PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 17 W SUPRAŚLU (ETAP IA)
Dodano: 2015-07-16 - ADAPTACJA BUDYNKU ADMINISTARACYJNEGO PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 17 W SUPRAŚLU (ETAP I) NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SUPRAŚLU
Dodano: 2015-06-03