Przetargi.pl
Przebudowa budynku świetlicy terapeutycznej wraz z budową instalacji c.o. w Białymstoku przy ul. Dojnowskiej 80D na działce o nr geodz. 1334/6 - nr sprawy: DI.263.50.2015.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2015-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku świetlicy terapeutycznej wraz z budową instalacji c.o. w Białymstoku przy ul. Dojnowskiej 80D na działce o nr geodz. 1334/6 - nr sprawy: DI.263.50.2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa budynku świetlicy terapeutycznej wraz z budową instalacji c.o. w Białymstoku przy ul. Dojnowskiej 80D na działce o nr geodz. 1334/6 - zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Stan istniejący. Budynek użyteczności publicznej, wolnostojący, parterowy niepodpiwniczony, z dachem dwuspadowym bez poddasza użytkowego. Obecnie na parterze znajdują się pomieszczenia: świetlica dla młodzieży, świetlica terapeutyczna, pokój nauki, komunikacja, wiatrołapy, pokój wychowawców, łazienki z wc, kuchnia, zmywalnia, jadalnia, dostawa, wc. Gabaryty budynku: - powierzchnia zabudowy 209,30 m2 - powierzchnia użytkowa 185,30 m2 - powierzchnia całkowita 286,00 m2 - długość 20,32 m - szerokość 14,40 m - kubatura 961,40 m3 3. Zakres całego zamierzenia budowlanego: 3.1. Branża budowlana 3.1.1. Informacje ogólne Budynek świetlicy wykonany w technologii szkieletu stalowego z wypełnieniem drewnianym. Ławy i stopy żelbetowe wylewane z betonu B20 posadowione na głębokości 1,20 m. Ściany zewnętrzne wykonane od wewnątrz zabudowa GKF, folia polietylenowo - paroizolacyjna, wełna mineralna 5 cm między elementami rusztu drewnianego, wełna mineralna 10 cm między słupkami drewnianymi, wiatroizolacja, szczelina powietrzna 3 cm, okładzina drewniana w formie szalówki mocowanej do rusztu drewnianego. Ściany wewnętrzne działowe w systemie lekkiej zabudowy RIGIPS (płyta kartonowo-gipsowa na stelażu metalowym). Nadproża w ścianach zewnętrznych drewniane. Dach osadzony w lekkiej konstrukcji z dźwigarów drewnianych, kryty papą termozgrzewalną wierzchniego krycia. Okna i drzwi zewnętrzne pcv, wewnątrz drzwi metalowe. Budynek ogólnie w stanie bardzo dobrym, nadającym sie do projektowanego zakresu robót. 3.1.2. Zakres robót budowlanych do wykonania objętych zamówieniem : Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy polegająca na wydzieleniu pomieszczenia technologicznego na potrzeby instalacji pomp ciepła. Po przebudowie zostanie wydzielone pomieszczenie technologiczne o powierzchni 6,12 m2 z pomieszczenia świetlicy terapeutycznej. Zakres robót: - demontaż istniejących drzwi w pomieszczeniu terapeutycznym, - postawienie nowych ścianek lekkich na konstrukcji stalowej, - zabudowa fragmentu istniejącej ścianki po demontażu drzwi, - rozbiórka fragmentu ścianki, - montaż tych samych drzwi z przesunięciem, - wycięcie otworu drzwiowego, - montaż projektowanych drzwi stalowych do pomieszczenia technologicznego, - demontaż w projektowanym pomieszczeniu posadzki (wykładzina podłogowa pcv), - wyłożenie w pomieszczeniu terakoty wraz z cokolikiem 12 cm, - pomalowanie remontowanych pomieszczeń, - wykonanie otworu do wprowadzenia dolnego źródła. 3.2. Branża sanitarna 3.2.1. Stan istniejący. Obecnie źródłem ciepła dla przedmiotowego budynku są grzejniki elektryczne. Ciepła woda użytkowa jest przygotowywana za pomocą pojemnościowego podgrzewacza elektrycznego. 3.2.2. Zakres robót sanitarnych do wykonania objętych zamówieniem: - instalacja technologiczna pompy ciepła typ solanka-woda o mocy grzewczej 18 kW, - instalacja centralnego ogrzewania, - demontaż instalacji wody zimnej na odcinku podłączenia do istniejącego podgrzewacza elektrycznego c.w.u. i wykonanie nowej do pomieszczenia pompy ciepła, - instalacja ciepłej wody użytkowej, - kanalizacja podposadzkowa, - instalacja doziemna dolnego źródła ciepła. 3.3. Branża elektryczna 3.3.1 Informacje ogólne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznych w pomieszczeniu technologii pomp ciepła. 3.3.2. Zakres robót elektrycznych do wykonania objętych zamówieniem: - wykonanie: WLZ z istniejącej rozdzielni administracyjnej, rozdzielnicy RK, ochrony przepięciowej, okablowania instalacji technologicznych, instalacji gniazd wtykowych, instalacji oświetleniowej . 3.4. Branża geologiczna - roboty wiertnicze w celu wykorzystania ciepła ziemi 3.4.1. Informacje ogólne Jako dolne źródło pomp ciepła przewidziano gruntowe pionowe wymienniki w postaci 6 sond o głębokości do 100 m wraz z głowicą. Czynnikiem transportującym ciepło będzie roztwór wody i glikolu propylenowego. 3.4.2. Zakres robót wiertniczych do wykonania objętych zamówieniem: - wykonanie po 6 szt. odwiertów o głębokości 100 m każdy, systemem obrotowym na płuczkę, - osadzenie U-sond z rur HDPE z zintegrowaną głowicą i zabudowa w otworach wiertniczych. Uwagi: Gromadzenie urobku (płuczki) musi odbywać się w sposób kontrolowany przy użyciu kontenerów lub zbiorników. Zabrania się wykonywania dołów urobkowych. Urobek (płuczkę) należy zutylizować przedstawiając stosowne zaświadczenie Inwestorowi, zgodnie z obowiązującymi przepisami o Ochronie Środowiska. Należy zastosować U-sondy z zintegrowaną głowicą dostarczone przez producentów łącznie z deklaracją zgodności lub właściwości użytkowych. 4. Wykonawca przed zgłoszeniem obiektu do odbioru końcowego zobowiązany jest na własny koszt dokonać odbiorów technicznych i niezbędnych badań itp. oraz pomiarów przez uprawnione do tego jednostki (badania kominiarskie, badanie wody - SANEPID i powietrza, Zakład Energetyczny, Wodociągi, Dozoru Technicznego itp.), opłat za przyłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, za zajęcie pasa drogowego, za kamerowanie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sporządzić inwentaryzację powykonawczą geodezyjną w 3 egz. oraz dokumentację geologiczną powykonawczą w 3 egz. 5. Wymaga się udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami. 6. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w Rozdziale XI. SIWZ Wymagania dotyczące wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium skrócenia terminu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zmk.bip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach