Przetargi.pl
Przebudowa budynku administracyjno-biurowego oraz budowa instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, parkingu dla samochodów osobowych (16 sztuk) z zagospodarowaniem terenu oraz zmiana sposobu użytkowania I piętra budynku administracyjno-biurowego na szkołę rodzenia, w budynku położonym przy ul. Bema 89D w Białymstoku, na działkach o nr ewid. gruntu 165/52, 165/53 i części działki o nr ewid. gruntu 165/73 - obręb 8 Bema

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2015-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku administracyjno-biurowego oraz budowa instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, parkingu dla samochodów osobowych (16 sztuk) z zagospodarowaniem terenu oraz zmiana sposobu użytkowania I piętra budynku administracyjno-biurowego na szkołę rodzenia, w budynku położonym przy ul. Bema 89D w Białymstoku, na działkach o nr ewid. gruntu 165/52, 165/53 i części działki o nr ewid. gruntu 165/73 - obręb 8 Bema
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres całego zamierzenia budowlanego: Inwestycja zakłada realizację programu prac budowlanych mających na celu zmianę sposobu użytkowania I piętra budynku administracyjno-biurowego na Szkołę Rodzenia, z remontem i uzupełnieniem substancji budowlanej. Przewiduje się utworzenie na piętrze budynku dużej sali wykładowej i ćwiczeń, przedzielonej ścianą składaną. Po złożeniu ściany powstanie klimatyzowana sala przeznaczona na 100 - 120 miejsc (z wydzieloną strefą ZL I). Ponadto na piętrze zostaną zlokalizowane następujące pomieszczenia: rejestracja, zaplecze socjalne pracowników placówki, szatnie, gabinety lekarskie podstawowej opieki zdrowotnej (2 szt.), gabinet poradni laktacyjnej, sanitariaty i WC. Przewidziano lokalizację pomieszczeń użytkowych, gospodarczych i sanitariatów z odrębnym dostępem z drogi ogólnej komunikacji - korytarza. Klatka schodowa została wydzielona pożarowo. Dodatkowo zlikwidowane zostaną szyby windowe dźwigów towarowych. Jednocześnie wprowadza się na klatce schodowej dźwig osobowy dla osób niepełnosprawnych łączący parter z piętrem. Przestrzeń po zlikwidowanych windach zostanie wykorzystana na poszerzenie pomieszczenia archiwum - w piwnicy, pomieszczenia technicznego i biurowego - na parterze, oraz sanitariatów - na piętrze. Zestawienie powierzchni objętych opracowaniem:- powierzchnia netto - 479,80 m2 w tym:piwnica - 51,39 m2, parter - 32,38 m2, piętro - 396,03 m2- kubatura - 2180,00 m3 Na potrzeby inwestycji zaprojektowano parking przeznaczony dla samochodów osobowych. Chodnik przed wejściem do budynku zostanie zastąpiony ciągiem pieszo-jezdnym umożliwiającym dostęp do parkingu i ewentualnie okrążenie budynku po nawierzchni przeznaczonej do ruchu samochodów. Zaprojektowano także połączenie terenu przy obiekcie z uliczką osiedlową na działce o nr ewid. gruntu 165/29, stwarzając możliwość dogodniejszego rozlokowania ruchu samochodów i powiązania z układem ulicznym. Dojazdy i miejsca postojowe zostaną wyposażone w nawierzchnie rozbieralne. Chodniki i nawierzchnia jezdna zostaną wyłożone kostką betonową. Miejsca postojowe z ażurowych płyt betonowych. W południowo-wschodniej części terenu zostanie wykonana wiata na rowery. Ogrodzenie terenu pozostanie w dotychczasowej formie i lokalizacji. Rosnące w granicach opracowania drzewa pozostawia się w stanie istniejącym, bez konieczności jakichkolwiek wycinek. Zestawienie powierzchni objętych opracowaniem:- powierzchnia jezdni projektowanej - 542,00 m2- powierzchnia utwardzona projektowanych chodników - 110,00 m2- powierzchnia utwardzona ażurowa projektowanych parkingów - 248,00 m2- powierzchnia zabudowy (wiata) - 8,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 4. Wymaga się udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonaną robotę wraz z materiałami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 200 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowa budynku administracyjno-biurowego oraz budowa instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, parkingu dla samochodów osobowych (16 sztuk) z zagospodarowaniem terenu oraz zmiana sposobu użytkowania I piętra budynku administracyjno-biurowego na szkołę rodzenia, w budynku położonym przy ul. Bema 89D w Białymstoku, na działkach o nr ewid. gruntu 165/52, 165/53 i części działki o nr ewid. gruntu 165/73 - obręb 8 Bema - nr sprawy DI.263.69.2015 2. Termin wniesienia wadium: 1) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w sekretariacie w pokoju nr 201 w siedzibie zamawiającego - Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, przed upływem terminu składania ofert, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PEKAO S.A. oBiałystok numer rachunku 91 1240 5211 1111 0010 3558 3081 b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w sekretariacie w pokoju nr 201 w siedzibie zamawiającego - Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: 1) wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) w treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdz. XI pkt 5 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 3 od b do e musi być wystawione na Miasto Białystok reprezentowane przez mgr inż. Andrzeja Ostrowskiego - Dyrektora Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, 3) wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 4) wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo, 5) wadium może wnieść osoba trzecia. 4. Zwrot wadium. 1) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 5 nin. rozdziału, 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium. 1) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Inne postanowienia dotyczące wadium. 1) zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, 2) zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4.1 nin. rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium skrócenia terminu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zmk.bip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach