Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury w Płocku

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 9/11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (0-24) 364 01 20 , fax. (0-24) 367 19 10
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Bielska 9/11 9/11
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. (0-24) 364 01 20, fax. (0-24) 367 19 10
    REGON: 61020928000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.ump.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Żwirki i Wigury w Płocku na odcinku długości 258 mb. Ulica Zwirki i Wigury jest drogą gminną nr 000238W. Zadanie obejmuje przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni, zjazdów i chodników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1) Dysponują lub będą dysponować pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, 2.2) Dysponują lub będą dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: a) wytwórnia mas bitumicznych, b) rozkładarka mas bitumicznych umożliwiająca wbudowywanie masy na całej szerokości jezdni - 5,5 m c) walec statyczny samojezdny 9-10 t, d) walec statyczny ogumiony 15 t. 2.3) Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Należy wykazać wykonanie co najmniej dwóch robót o podobnym zakresie i wartości minimum 500 000 zł brutto każda. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 ustawy. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: 1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (Lidera konsorcjum), 2) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z wykonawcą występującym jako pełnomocnik (Lider konsorcjum), 3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie, 4) w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców musi spełniać warunek 1 i 4, warunki 2 i 3 wykonawcy mogą spełniać w sumie. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez komisję przetargową w systemie spełnia/ nie spełnia. Ocena nie spełnia spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ; w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie na zał. Nr 2 składa Lider konsorcjum, pozostali partnerzy konsorcjum składają oświadczenie na zał. Nr 2a, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi złożyć każdy podmiot, 3) wykaz osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych na zał. Nr 3 do SIWZ, 4) uprawnienia budowlane osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych, 5) pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wykazał osobę, którą będzie dysponował, 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń na zał. Nr 4 do SIWZ, 7) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 8) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na zał. Nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; należy wykazać wykonanie co najmniej dwóch robót o podobnym zakresie i wartości minimum 500 000 zł brutto każda.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.ump.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach