Instytut Problemów Jądrowych im. A. Sołtana ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, Otwock-Świerk
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 718 06 14 , fax. 0227180653
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Problemów Jądrowych im. A. Sołtana
Otwock-Świerk
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 718 06 14, fax. 0227180653 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipj.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania klasy PLM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oprogramowania klasy PLM wraz z wdrożeniem oprogramowania oraz rocznym wsparciem technicznym dla oferowanego oprogramowania. Wymagania techniczne określa specyfikacja techniczna stanowiąca zał.nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 483111002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniajacy warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipj.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wdrożenie w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej systemu elektronicznego obiegu i zarządzania dokumentami (DMS) wraz z dwoma e-usługami
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa systemu elektronicznego obiegu dokumentów, integrującego zewnętrzne systemy informatyczne w tym ePUAP wraz z wdrożeniem, szkoleniem i serwisem.
Dodano: 2013-04-29 - Dostawa, instalacja i wdrożenie Systemu Obiegu Dokumentów
Dodano: 2009-05-22