Przetargi.pl
Remont przejazdu kolejowego wojskowej bocznicy kolejowej nr 155 w Ostrowi Mazowieckiej.

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie 97
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6840328 , fax. 022 8250803
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6840328, fax. 022 8250803
    REGON: 01305805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sziwawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka org. MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont przejazdu kolejowego wojskowej bocznicy kolejowej nr 155 w Ostrowi Mazowieckiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont przejazdu kolejowego km 0,402; wojskowej bocznicy kolejowej nr 155 w Ostrowi Mazowieckiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452220009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2.400,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) W ciągu ostatnich 5 lat wykonali z należytą starannością minimum jedno zamówienie o wartości min. 80.000,- zł. polegające na robotach związanych z infrastrukturą kolejową. 3) Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą (kierownika budowy i kierowników robót branżowych) posiadającą wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz wpisaną na listę członków właściwej izby zawodowej; 4) Posiadają środki finansowe lub dostęp do linii kredytowej lub innych źródeł finansowych na kwotę minimum 80.000,- zł.; 5) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 80.000,- zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Spis dokumentów zawartych w ofercie; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy p.z.p. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p.z.p. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 6) Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 80.000,- zł, 7) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat zamierzeń polegających na wykonaniu lub remoncie koleji. 8) Referencje; 9) Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia. 10) Szczegółowy kosztorys ofertowy 11) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 80.000,- zł. wraz z dowodem opłacenia składki wynikającej z umowy ubezpieczenia; 12) Potwierdzenia wpłaty wadium (kserokopia gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. lub kserokopia dokumentu wpłaty wadium w formie pieniężnej). 13) Oświadczenie o spełnieniu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. (załącznik nr 6 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sziwawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach