Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłasza przetarg
- Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5349259, 5349169 , fax. 022 5349341
- Data zamieszczenia: 2015-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul. Kasprzaka 18/20 18/20
01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5349259, 5349169, fax. 022 5349341
REGON: 01751079400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej systemu elektronicznego obiegu i zarządzania dokumentami (DMS) wraz z dwoma e-usługami - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej systemu elektronicznego obiegu i zarządzania dokumentami (DMS) wraz z dwoma e-usługami rozumianego jako system informatyczny służący do obsługi dokumentów elektronicznych oraz definiowania ich obiegów w organizacji ze zintegrowanym lub z wbudowanym silnikiem procesów BPM. System DMS ma wspierać także realizację i obieg spraw prowadzonych przez referentów spraw (pracowników jednostek organizacyjnych). Wprowadzenie Systemu DMS umożliwi odejście od prowadzenia spraw w formie dokumentów papierowych i przejście na formę elektroniczną przy jednoczesnym zapewnieniu archiwizacji oryginałów dokumentów. Pozwoli na zwiększenie bezpieczeństwa obsługi dokumentów poprzez minimalizację ryzyka nieupoważnionego dostępu czy zagubienia dokumentów w formie papierowej, jak również pozwoli na zmniejszenie kosztów związanych z wielokrotnym kopiowaniem dokumentów w firmie, a przede wszystkim usprawni pracę i tym samym zwiększy efektywności całej organizacji. Elektroniczny obieg dokumentów powinien umożliwiać automatyzację obiegu dokumentów, m.in. poprzez zapewnienie możliwości sprawnej dystrybucji korespondencji, rejestrację dokumentów i ich obiegu w Urzędzie, kategoryzację, przechowywanie oraz wyszukiwanie dokumentów o dowolnej strukturze w elektronicznym repozytorium. System DMS powinien umożliwiać również, korzystając z silnika BPM, definiowanie ścieżek przebiegu poszczególnych spraw w Urzędzie. System DMS powinien zapewniać możliwość nadawania zróżnicowanych uprawnień dostępu do poszczególnych informacji z możliwością jednoczesnej pracy wielu osób na tym samym dokumencie oraz zapewniać wersjonowanie tych dokumentów. Zamawiający wymaga wdrożenia Systemu DMS przez wykonawcę w ciągu 8 tygodni od zawarcia umowy w taki sposób, aby po tym czasie System DMS zapewniał obsługę dokumentów w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, a organizacja Zamawiającego była przygotowana do dalszego, samodzielnego definiowania e-usług i procesów. Przez samodzielne definiowanie e-usług i procesów rozumie się możliwość budowania obiegów dokumentów z wykorzystaniem funkcjonalności Sytemu DMS i silnika procesów BPM w zakresie graficznego definiowania e-usług i procesów. W ramach wdrożenia zaimplementowane zostaną dwie e-usługi (wraz z wszystkimi niezbędnymi do jej realizacji procesami biznesowymi oraz technicznymi). Przebieg e-usług zostanie zdefiniowany jako ścieżka realizowana przy pomocy silnika BPM. Przebieg e-usług oraz niezbędnych do ich realizacji procesów powinien zostać opracowany z uwzględnieniem aktów prawnych oraz przepisów wewnętrznych UKE, w szczególności: - Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 728, z późn. zm.), - Procedurą UKE Wydawanie informacji publicznej na wniosek, - Instrukcją kancelaryjną, Instrukcją archiwalną oraz Jednolitym rzeczowym wykazem akt dla UKE, - innymi aktami prawnymi regulującymi działalność Prezesa UKE - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 483111002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych), zgodnie z pkt 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalności Systemu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną