Przetargi.pl
Sukcesywny druk broszur i albumów

Dom Spotkań z Historią ogłasza przetarg

  • Adres: 00-324 Warszawa, ul. Karowa 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8265195 , fax. 022 8276751
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Spotkań z Historią
    ul. Karowa 20 20
    00-324 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8265195, fax. 022 8276751
    REGON: 14043357800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsh.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny druk broszur i albumów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny (w terminach określonych przez Zamawiającego) druk broszur i albumów wydawanych przez Dom Spotkań z Historią. 1. Broszura Rok 1989. Koniec systemu - tekst w języku angielskim: Format: 160 x 230 mm po obcięciu, ilość stron: 120 (środek) + 4 (okładka), nakład: 3.000 szt. 2. Broszura 1939 - tekst w języku polskim: Format: 160 x 230 mm po obcięciu, ilość stron: 120 (środek) + 4 (okładka), nakład: 10.000 szt. 3. Broszura 1939 - tekst w języku angielskim: Format: 160 x 230 mm po obcięciu, ilość stron: 120 (środek) + 4 (okładka), nakład: 3.000 szt. 4. Album Kapliczki warszawskie - tekst w języku polskim: Format: 21 x 25 cm + skrzydełka do okładki 2 x 18 cm, ilość stron: 240 (środek) + 4 (okładka), nakład: 1.500 szt. 5. Album Kapliczki warszawskie- tekst w języku angielskim: Format: 21 x 25 cm + skrzydełka do okładki 2 x 18 cm, ilość stron: 240 środek + 4 okładka, nakład: 500 szt. 6. Album Polacy i Żydzi - miłość i nienawiść TOM I. Bohater, krew i matka, Format: 235x285 mm, ilość stron: 224 (środek) +4 (okładka), nakład: 600 szt. 7. Album Polacy i Żydzi - miłość i nienawiść TOM II. Gwiazda i krzyż, Format: 235x285 mm, ilość stron: stron 112 (środek) + 4 (okładka), nakład: 600 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania) należycie wykonali co najmniej 3 zamówienia dotyczące wydrukowania książek i/lub albumów i/lub broszur zawierających zdjęcia o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż 80.000 zł. 2.Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 13 będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Tryb i zasady wyboru najkorzystniejszej oferty Tryb oceny ofert. 1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa. 2. Oferty oceniane będą w 2 etapach: I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty. Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą i SIWZ zostaną odrzucone, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia Wykonawcy składającego ofertę, oferty te zostaną uznane za odrzucone. II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej. W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu. Kryteria oceny ofert. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty dla przedmiotowego zamówienia publicznego Zamawiający przyjął następujące kryterium oceny ofert: - cena brutto za realizację zamówienia -100% 26. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów. 26.1. Ocena ofert dokonywana będzie w kryterium cena brutto za realizację zamówienia - według następującego wzoru : najniższa cena realizacji zamówienia C = ------------------------------------------------------------------ x 100 x 100% cena realizacji zamówienia oferty ocenianej 2. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Iloczyn punktów uzyskanych przez ofertę w danym kryterium i procentowej wagi kryterium będzie stanowił ilość punktów uzyskanych przez ofertę w tym kryterium. 4.Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów. 5. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższa ceną. 7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów przyznaną wg zasad wskazanych w pkt. 1 - 7.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i miejscu wskazanym w Części VI pkt 27 i formie określonej w Części IV SIWZ: 1. Ofertę składającą się z: a)Wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b)kalkulację kosztów realizacji zamówienia (wg wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) . c)Dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 13.2 niniejszej specyfikacji. 2. Wykaz oświadczeń oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 12: a) aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, b) oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 Ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do specyfikacji, c) wykaz minimum 3 zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień dotyczących wydrukowania książek, broszur zawierających zdjęcia o wartości brutto każdego z zamówień nie mniejszej niż 80.000,00 zł. wraz z datą realizacji zamówienia, określeniem przedmiotu zamówienia, wartością zamówienia brutto oraz nazwą instytucji dla której zamówienie było zrealizowane - wzór formularza zestawienia zawiera załącznik nr 5. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione zamówienia zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsh.waw.pl zakładka o nas/przetarg

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach