Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Sobieskiego w miejscowości Gubin

Gmina Gubin o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, Piastowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, , fax. 684 558 102
  • Data zamieszczenia: 2019-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie miejskim
    Piastowska 24
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, , fax. 684 558 102
    REGON: 97077019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Sobieskiego w miejscowości Gubin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Sobieskiego w miejscowości Gubin od km 0+000.00 do km 0+823.30 wraz z drogą manewrową o długości 37,60m oraz łącznikiem ul. Sobieskiego z drogą powiatową ul. Sikorskiego od km 0+000.00 do km 0+116.10. Zakres obejmuje również przebudowę skrzyżowania ul. Sobieskiego z drogą ul. Batalionów Chłopskich. a) przebudowa drogi: - ul. Sobieskiego – długość projektowanego odcinka 847,60m, szerokość 5,0m, w tym odcinek robót we właściwości Gminy 823,30m, - łącznik ul. Sobieskiego - długość projektowanego odcinka 116,10m, szerokość 4,50m, w tym odcinek robót we właściwości Gminy 113,60m - droga manewrowa ul. Sobieskiego - długość projektowanego odcinka wynosi 40.60m, szerokość 5,00m, w tym odcinek robót we właściwości Gminy 37,60m; - łączna powierzchnia ulic, ciągów, chodników i zjazdów i miejsc postojowych: F=6366m2, - powierzchnia jezdni: F=5 130m2 (bez Traugutta planowanej w 2 etapie) - powierzchnia miejsc postojowych: F=628m2 - powierzchnia zjazdów: F=473m2 - powierzchnia chodników: F=135m2 b) usunięcie kolizji z infrastrukturą techniczną sieci elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej: - budowa kanalizacji HDPE 110/6.3 podziemnej sieci telekomunikacyjnej – 221m - wbudowanie studni kablowych telekomunikacyjnych – 8szt. - przestawienie lampy oświetlenia ulicznego łącznie z fundamentem – 1szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) na konto Zamawiającego 13 1020 5402 0000 0502 0027 8747. Wadium uważa się wniesione w momencie wpływu wymaganej kwoty na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tj. kopię polecenia przelewu bankowego lub kopię dokumentu gwarancyjnego należy dołączyć do oferty (zaleca się, aby nie były trwale spięte z ofertą). Zamawiający dopuszcza, w przypadku wysłania oferty za pośrednictwem poczty/przesyłki kurierskiej, aby oryginał wadium (gwarancja, poręczenie) umieścić w odrębnej kopercie z dopiskiem „wadium”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższe oświadczenie należy złożyć w formie oryginału do siedziby Zamawiającego wg wzoru załącznika nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach