Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ULICY PIŁSUDSKIEGO ORAZ WYKONANIE PRAWOSKRĘTU Z UL. MICKIEWICZA W EŁKU

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2015-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ULICY PIŁSUDSKIEGO ORAZ WYKONANIE PRAWOSKRĘTU Z UL. MICKIEWICZA W EŁKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Piłsudskiego w Ełku, oraz budowa dodatkowego pasa ruchu do skrętu w prawo z ulicy Mickiewicza w ulicę Piłsudskiego. W zakres prac do wykonania wchodzi: a)wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych obejmującej: -wykonanie kanalizacji deszczowej w obrębie budynku ul. Piłsudskiego 12, 14, oraz wykonanie wpustu ulicznego w obszarze skrzyżowania ul. Piłsudskiego i Sikorskiego, -wykonanie ścieżki rowerowej od ulicy Mickiewicza do ulicy Toruńskiej, -przebudowa istniejącego parkingu wraz ze zwężeniem jezdni ulicy Piłsudskiego do 7,0 m, w obrębie skrzyżowania z ulicą Mickiewicza, -wykonanie zatoki autobusowej, -wykonanie projektu stałej organizacji ruchu dla całego odcinka ulicy Piłsudskiego z uwzględnieniem elementów wykonanych w ramach zamówienia tj. ścieżka rowerowa, b)wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych Programem Funkcjonalno - Użytkowym w tym między innymi: -budowę kanalizacji deszczowej w obrębie budynku przy ul. Piłsudskiego 12,14, oraz zlokalizowanie wpustu ulicznego w obszarze skrzyżowania Piłsudskiego-Sikorskiego, -budowy ścieżki rowerowej od ul. Mickiewicza do ul. Toruńskiej w ciągu ul. Piłsudskiego po prawej stronie na istniejącym chodniku, oraz w ciągu istniejącego parkingu i chodnika z kostki brukowej betonowej bezfazowej wzdłuż granicy MOSIR, -budowa zatoki autobusowej, -wymianą istniejącego krawężnik betonowego na całej długości ulicy Piłsudskiego na krawężnik kamienny - granitowy 20x30cm i 20x22cm, -wymianę istniejących obrzeży betonowych na obrzeże betonowe 8x30 cm, -wymianę istniejących nawierzchni chodnika na nawierzchnię z kostki betonowej z eksponowanym grysem marmurowym gr.6cm i o wymiarach 20x30 cm, 20x20 cm, 20x10 cm, 10x10 cm w kolorze białym (zastosować materiał i kolorystykę wykorzystaną przy budowie chodnika w obrębie skrzyżowania ul. Armii Krajowej i Orzeszkowej, wzór kostki stanowi załącznik nr 1), -wymianę istniejących nawierzchni wjazdów i parkingów na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej 10x20cm gr. 8 cm bezfazowej w kolorze grafitowym, -przebudowa nawierzchni jezdni warstwy ścieralnej z mieszanki AC 11 S 50/70 (wymiana w zakresie obrębu przekopów po wykonaniu przykanalików kanalizacji deszczowej w ul. Piłsudskiego). W związku z nieuniknionym deformacją krawędzi jezdni podczas usuwania krawężników betonowych przyjęto frezowanie nawierzchni jezdni na szer.0,5m od płaszczyzny krawężnika i ponowne ułożenie mieszanki AC 11 S 50/70, -wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, c)wykonanie części robót budowlanych objętych dokumentacją projektową pn. Budowa dodatkowego pasa ruchu do skrętu w prawo z ulicy Mickiewicza w Ełku, sporządzoną przez DREJPRO Tomasz Drejer. Do załączonej dokumentacji projektowej sporządzonej przez DREJPRO Zamawiający wprowadza następujące zmiany: -dokumentacja przewidywała wymianę wszystkich krawężników betonowych na krawężnik kamienny, Zamawiający planuje wymienić krawężniki tylko po stronie dodatkowego pasa ruchu, od ulicy Konopnickiej do ulicy Piłsudskiego wraz z wyspami kanalizującymi ruch, -dokumentacja projektowa obejmowała wymianę warstwy ścieralnej na całym zakresie -Zamawiający rezygnuje z wymiany warstwy ścieralnej, -wyspy dzielące wykonane z kostki kamiennej, Zamawiający zmienia nawierzchnię z kostki kamiennej na urządzoną zieleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno - Użytkowy, przedmiar robót, SST, oraz dokumentacja projektowa Budowy dodatkowego pasa do skrętu w prawo z ulicy Mickiewicza w Ełku, stanowiące integralną część SIWZ. W/w elementy określają planowany zakres robót do wykonania zamówienia. Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, sporządzonego przez kierownika budowy, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia stanowiącej sumę przebudowy ulicy Piłsudskiego i budowy dodatkowego pasa ruchu do skrętu w prawo z ulicy Mickiewicza w ulicę Piłsudskiego. Cena brutto zamówienia wynikać ma z kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie załączonego przedmiaru robót. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych. W ramach oferowanej ceny wykonawca zobowiązany jest opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz do wykonania i utrzymania dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy, rozebrania i doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wyrys terenu przedstawiający aktualny sposób zagospodarowania i uzbrojenia terenu. Ewentualne nazwy materiałów zawarte w przedmiarze, SST podano jako przykładowe, określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają zakładanemu standardowi lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN. W terminie14 dni od podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy, po uprzednim uzgodnieniu z inspektorem nadzoru. 2.GWARANCJA -minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN (trzydzieści tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.) Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach