Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ULICY KILIŃSKIEGO W EŁKU - III ETAP

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ULICY KILIŃSKIEGO W EŁKU - III ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Kilińskiego w Ełku na odcinku od ul. Targowej do wysokości istniejącej stacji paliw. W zakres prac do wykonania wchodzi: a). wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych obejmującej: - budowę nowego oświetlenia ulicznego i demontaż istniejącej sieci oświetlenia ulicznego. Nowoprojektowane oświetlenie uliczne ma posiadać ledowe źródło światła, - budowę kanalizacji teletechnicznej, - wykonanie ścieżki rowerowej od ulicy Matejki do istniejącej ścieżki rowerowej na skrzyżowaniu ulicy Kilińskiego i ulicy Targowej, - wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi wewnętrznej na dz. geod. nr 3212/2, - wykonanie projektu stałej organizacji ruchu na odcinku od ulicy Targowej do ulicy Matejki z uwzględnieniem elementów wykonanych w ramach zamówienia tj. ścieżka rowerowa, b). wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych Programem Funkcjonalno - Użytkowym w tym między innymi: - przebudowę istniejących przykanalików kanalizacji deszczowej i istniejących studni kanalizacji deszczowej i studni kanalizacji sanitarnej, - budowę nowego oświetlenia ulicznego w technologii LED, - budowę ścieżki rowerowej z kostki brukowej betonowej gr. 8cm bezfazowej koloru czerwonego na odcinku od ulicy Targowej do ulicy Matejki, - wymianę istniejącego krawężnik betonowego 20x30 cm na krawężnik kamienny - granitowy o wym. 20x25cm, - wymianę istniejących obrzeży betonowych na obrzeże betonowe 6x20 cm i obrzeże 8x30cm, - wymianę istniejących nawierzchni chodników i opasek na nawierzchnię z kostki betonowej brukowej grubości 6 cm, -wymianę istniejących nawierzchni wjazdów na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm bezfazowej w kolorze grafitowym, - przebudowę nawierzchni jezdni: wykonanie warstwy wyrównawczo wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5 cm dla KR4 i wykonanie warstwy ścieralnej z SMA KR4, - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego, - wykonanie zieleni drogowej w obrębie wykonywanych robót oraz wykonanie zagospodarowania istniejącego ronda wraz z nasadzeniami, - wykonanie drogi wewnętrznej z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na dz. geod. nr 3212/2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno - Użytkowy, przedmiar robót, oraz załączniki graficzne stanowiące integralną część SIWZ. W/w elementy określają planowany zakres robót do wykonania zamówienia. Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, sporządzonego przez kierownika budowy, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia. Cena brutto zamówienia wynikać ma z kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie załączonego przedmiaru robót. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych. W ramach oferowanej ceny wykonawca zobowiązany jest opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz do wykonania i utrzymania dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy, rozebrania i doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wyrys terenu przedstawiający aktualny sposób zagospodarowania i uzbrojenia terenu. Ewentualne nazwy materiałów zawarte w przedmiarze podano jako przykładowe, określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają zakładanemu standardowi lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 PLN. W terminie14 dni od podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy, po uprzednim uzgodnieniu z inspektorem nadzoru. 2. GWARANCJA - minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN (trzydzieści tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.) Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.elk.warmia.mazury.pl/zamowienia_publiczne/3/status/rodzaj/wzp/zwr/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach