Przetargi.pl
Przebudowa ulic Zielonej i Wiśniowej w Wałbrzychu

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 74 6414404
  • Data zamieszczenia: 2015-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 74 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Zielonej i Wiśniowej w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulic Zielonej i Wiśniowej w Wałbrzychu. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulic Zielonej i Wiśniowej w Wałbrzychu, w następującym zakresie: a) ul. Zielona: - odtworzenie nawierzchni całego odcinka drogi od skrzyżowania z ul. Beskidzką do skrzyżowania z ul. Burczykowskich bez warstwy ścieralnej, - oczyszczenie rowów drogowych, b) ul. Wiśniowa: - odtworzenie nawierzchni całego odcinka drogi od skrzyżowania z ul. Sosnową do skrzyżowania z ul. Warszawską bez warstwy ścieralnej, - oczyszczenie rowów drogowych. 2. Podstawowy zakres rzeczowy a) ul. Zielona: Roboty drogowe: - jezdnia w nawierzchni bitumicznej - 1780,00 m2, - rów przydrożny - 380,00 mb, b) ul. Wiśniowa: Roboty drogowe: - jezdnia w nawierzchni bitumicznej - 1780,00 m2, - rów przydrożny - 612,00 mb, -przepusty PP DN400 - 2x9,00=18,00 mb. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przebudowa drogi z docelową organizacją ruchu (rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni). Wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych w miejscach rozebrania starej jezdni bez warstwy ścieralnej, 2) oczyszczenie rowów drogowych, 3) wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu projektu organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi zatwierdzeniami w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy (koszty związane z przygotowaniem i uzgodnieniem projektu ponosi Wykonawca), 4) organizację i likwidację zaplecza budowy wraz z zasilaniem w media wg własnych potrzeb, 5) zapewnienie poziomej osnowy geodezyjnej, 6) opracowanie i zatwierdzenie u Zamawiającego harmonogramu finansowo - rzeczowego robót, planu BiOZ, PZJ. 4. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy realizować w oparciu o: 1) zgłoszenie o zamiarze wykonania robót budowlanych z dnia 09.06.2015 r. 2) dokumentację projektową opracowaną przez Pracownię Projektową PROMOCJA Tomasz Gmerek, ul. Basztowa 56/10, 58-316 Wałbrzych, zawierającą: a) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, b) Projekt Budowlany - branża drogowa (ul. Zielona, ul. Wiśniowa), c) Projekt Wykonawczy - branża drogowa (ul. Zielona, ul. Wiśniowa), d) Inwentaryzacja nawierzchni na zjazdach (ul. Zielona, ul. Wiśniowa). W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzację powykonawczą z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz tabelą wykonanych elementów oraz docelową organizacją ruchu), 2) sporządzenie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) wykonanie i utrzymanie wprowadzonej tymczasowej organizacji ruchu, 4) stosowanie się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 6) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymania w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 7) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy - Prawo budowlane), 8) wbudowywanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 9) przedstawienie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 10) zapewnienie miejsca wywiezienia, składowania i utylizacji gruzu asfaltowego i betonowego pochodzącego z rozbiórki, 11) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz zapisami w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 12) zorganizowanie i utrzymywanie w okresie trwania umowy zaplecza budowy w celu przeprowadzania rad budowy, bieżących spotkań i narad roboczych, 13) po zakończeniu przedmiotu zamówienia sporządzenie operatu kolaudacyjnego zawierającego między innymi: wyniki badań sprawdzających (zgodnie ze STWiORB), powykonawczą mapę z planszą zbiorczą uzbrojenia potwierdzoną w ośrodku geodezyjnym wraz tabelą wykonanych elementów, 14) podczas opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz w trakcie realizacji robót należy uwzględnić konieczność utrzymania ruchu drogowego i pieszego, dojść i dojazdów do posesji, 15) wykonanie robót na sieciach kolidujących z budową drogi zgodnie z uzgodnieniami gestorów sieci załączonymi w branżowych Projektach Wykonawczych. Konieczne nadzory i opłaty należy uwzględnić w cenie ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: - 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych), 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - 30 1030 1289 0000 0000 9000 3208 z zaznaczeniem na przelewie: Wadium przetargowe - RZP/65/PN/23/2015/DR, ul. Zielona, ul. Wiśniowa. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w części V SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach