Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-512 Wrocław, ul. Łagiewnicka 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 774 67 70 , fax. 71 774 67 99
- Data zamieszczenia: 2015-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu
ul. Łagiewnicka 12 12
50-512 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 774 67 70, fax. 71 774 67 99
REGON: 93119136700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 3 stycznia 2016 r. oraz jego wdrożenie w WORD we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 3 stycznia 2016 r. oraz jego wdrożenie rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, przeprowadzenie testów systemu oraz dokonanie migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu zamawiającego w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania, a nadto utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego. 2.Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemem Centralnej Ewidencji Kierowców (dalej: CEK) oraz Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (dalej: CEPiK), a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę (dalej: PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 3 stycznia 2016 r. System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów na prawo jazdy, co wymaga posiadania przez Zamawiającego możliwości zintegrowania z systemem CEK oraz CEPiK, a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany PKK i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 3 stycznia 2016 r. 3.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie mieć miejsce w każdym miejscu, w którym będzie w okresie umowy wykonywana przez Zamawiającego jego działalność statutowa. 4.Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia: a)zapewnienie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę, b)udzielenie licencji na oprogramowanie stanowiące element systemu teleinformatycznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda złożenia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy. 2.Wadium może być wniesione a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 15 1090 2486 0000 0001 1876 2014 prowadzony przez BZ WBK S.A. XII Oddział we Wrocławiu. 4.Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium wnoszone w formach innych niż pieniądze, muszą zawierać co najmniej następujące informacje: a)wskazanie nazwy postępowania: Dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 3 stycznia 2016 r. oraz jego wdrożenie w WORD we Wrocławiu, b)wskazanie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); c)wskazanie beneficjenta gwarancji/poręczenia: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu z siedzibą: Wrocław, ul. Łagiewnicka 12; d)wskazanie podmiotu, dla którego wystawiany jest dokument gwarancji lub poręczenia - dane Wykonawcy; e)określenie kwoty gwarancji lub poręczenia; f)gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego; g)wskazanie terminu ważności gwarancji lub poręczenia - nie krótszego niż 30 dni, od dnia w którym upłynął termin składania ofert; h)wskazanie, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania. 5.Po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium po zawarciu umowy oraz wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p., co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja jakości
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.wroc.pl (w zakładce: zamówienia publiczne)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie licencji na oprogramowanie do obsługi JPK wraz z wdrożeniem i świadczeniem usług serwisowych, znak postępowania: CUI/ZP/PN/11/2016
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa licencji programowych dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa 90 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego na okres 1 roku
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa 90 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 12.1 Per User BNDL STD LIC GOV BAND A BASIC na okres 1 roku lub dostarczenie innego równoważnego oprogramowania
Dodano: 2016-05-12 - UDZIELENIE PRZEZ WYKONAWCĘ W OKRESIE OBOWIĄZYWANIA UMOWY, LICENCJI NA KORZYSTANIE Z ELEKTRONOCZNYCH WERSJI PUBLIKACJI KSIĄŻKOWYCH WYMIENIONYCH NA LIŚCIE TYTUŁOWEJ.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
Dodano: 2016-03-09 - Przedmiotem zamówienia jest odnowienie 110 sztuk posiadanych licencji oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 12.1 Per User BNDL STD LIC GOV BAND A BASIC na okres 1 roku lub dostarczenie innego równoważnego oprogramowania o specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ
Dodano: 2016-02-11 - Zakup i wdrożenie oprogramowania w zakresie kontroli funkcjonowania komunikacji
Dodano: 2015-12-09 - Zakup licencji na oprogramowanie, stanowiący rozbudowę istniejącej infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2015-12-04 - DOSTAWA KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU OCHRONY ANTYWIRUSOWEJ UCZELNI, znak postępowania: ZP-14/11/2015
Dodano: 2015-11-26