Burmistrz Miasta Skoczowa ogłasza przetarg
- Adres: 43-430 Skoczów, ul. Rynek 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8532974 , fax. 033 8532974
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Skoczowa
ul. Rynek 1 1
43-430 Skoczów, woj. śląskie
tel. 033 8532974, fax. 033 8532974
REGON: 00052759800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skoczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA ULIC POŁUDNIOWEJ I SŁONECZNEJ W SKOCZOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulic Południowej i Słonecznej w Skoczowie wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej. Podstawą do realizacji jest dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do specyfikacji oraz decyzja pozwolenia na budowę nr WB - PK - 7351/580/2006. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: a)rozbiórka istniejącej nawierzchni dróg i chodników na ul. Południowa - Słoneczna b)rozbiórka podbudowy, korytowanie c)wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z podłączami d)ustawienie krawężników betonowych ulicznych e)wykonanie nowej nawierzchni jezdni oraz wjazdów do posesji zgodnie z projektem f)wykonanie chodników z kostki betonowej o gr. 8 cm g)wykonanie docelowego oznakowania zgodnie z zatwierdzonym projektem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości : 70 000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadanją uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech robót związanych z budową, modernizacją bądź przebudowa dróg o nawierzchni z masy asfaltobetonowej wraz z chodnikami o nawierzchni z kostki betonowej o wartości min. 1 000 000 zł brutto każda, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacje w zakresie sieci kanalizacyjnych, d)udzielą 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki uprawniające do udziału w postępowaniu. Uzupełnienie, bądź wyjaśnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe jedynie w trybie art.26 ust. 3 i 4 oraz art. 87 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 a) będą: a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy). 2)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 b) będą: a) wykaz trzech wykonanych robót (rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z budową, modernizacją bądź przebudowa dróg o nawierzchni z masy asfaltobetonowej wraz z chodnikami o nawierzchni z kostki betonowej o wartości min. 1 000 000 zł brutto każda, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do specyfikacji), b) dokumenty od zamawiających (wskazanych w zał. nr 3 do siwz) dla których wykonawca wykonał w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia roboty związane z budową, modernizacją bądź przebudowa dróg o nawierzchni z masy asfaltobetonowej wraz z chodnikami o nawierzchni z kostki betonowej o wartości min. 1 000 000 zł brutto każda, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie. Z dokumentu o którym mowa w niniejszym punkcie musi jasno wynikać zakres robót tzn. że wykonawca wykonał roboty związane z budową, modernizacją bądź przebudowa dróg o nawierzchni z masy asfaltobetonowej wraz z chodnikami o nawierzchni z kostki betonowej o wartości min. 1 000 000 zł brutto każda. 3)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 c) będą: a) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, b) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby. 4)Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 d) będzie: oświadczenie o udzieleniu 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska sportowego wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2016-07-27 - Adaptacja budynku przy ul. Damrota 5 wraz z terenem przyległym
Dodano: 2016-07-26 - Realizacja projektu pn. Przebudowa Klinicznego Oddziału Otorynolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej (zgodnie z dokumentacją techniczną Oddziału Laryngologii) wraz z częściową adaptacją poddasza - etap II. Sygn. sprawy DZP/19PN/2016
Dodano: 2016-07-13 - Likwidacja obiektów budowlanych w rejonie szybów głównych wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami cześć I : zadanie 1-6, część II: zadanie 1-7, część III: zadanie 1-5 dla SRK S.A Oddział KWK Boże Dary
Dodano: 2016-07-13 - Adaptacja budynku przy ul. Damrota 5 wraz z terenem przyległym
Dodano: 2016-07-04 - Rozbiórka budynku przy ul. Kościuszki 39a wraz z uporządkowaniem terenu.
Dodano: 2016-07-04 - Rozbiórka budynku po byłej podstacji trakcyjnej wraz z kanałami technologicznymi, do poziomu posadowienia ław fundamentowych, zlokalizowanej w Wojkowicach przy ul. G. Morcinka 11; działka o numerze geodezyjnym 1067/6, karta mapy 4, obręb Wojkowice
Dodano: 2016-07-01 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Ks. A. Koziełka 46 w Knurowie
Dodano: 2016-06-30 - Zagospodarowanie placu przy budynku mieszkalnym ul. Barbary 19 w Rybniku wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych budynku
Dodano: 2016-06-27 - Budowę chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 946 w miejscowości Łękawica- etap III
Dodano: 2016-06-22