Gmina Milejów ogłasza przetarg
- Adres: 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7572026 , fax. 081 7572385
- Data zamieszczenia: 2016-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Milejów
ul. Partyzancka 13A 13A
21-020 Milejów, woj. lubelskie
tel. 081 7572026, fax. 081 7572385
REGON: 43101955000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmilejow.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulic - 11 Listopada i Polnej w msc. Milejów-Osada gm. Milejów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Polnej: etap I - od km rob. 0+003,14 do km rob. 0+119,14 etpa II - od km rob. 0+002,00 do km rob. 0+234,20 Przebudowa ul. 11 Listopada od km rob. 0+002,75 do km rob. 0+136,45 Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie wymaganiami Zamawiającego. W załączeniu przedmiary robót służące do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia - zał. nr 4 do SIWZ. W związku z przewidywanym wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie dokumentacji projektowej lub pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na realizację zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Szczegółowy opis i wszystkie elementy robót zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji budowlano-technicznej.Jakiekolwiek zawarte w dokumentacji budowlano-technicznej wskazania urządzeń lub materiałów pochodzących od konkretnych producentów mają charakter przykładowy. W trakcie realizacji mogą być zastosowane urządzenia i materiały równoważne, pochodzące od innych producentów pod warunkiem, że ich parametry odpowiadają, co najmniej parametrom urządzeń i materiałów ujętych w projekcie i posiadają, co najmniej taką wartość techniczną, użytkową, eksploatacyjną, jakiej wymaga zamawiający z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo budowlane. Wskazanie materiałów z nazwy w załączonej dokumentacji projektowej należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, a zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych spełniających te parametry techniczne i jakościowe. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy, dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom określonym w dokumentacji projektowej. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca składający ofertę na materiały równoważne będzie obowiązany do zapewnienia i udokumentowania ich równoważności. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 Ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlano-techniczną, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (stanowiącymi integralną i nierozerwalną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), obowiązującymi normami, Prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami ustalonymi przez zamawiającego. Roboty towarzyszące wchodzące w skład zamówienia: Realizacja wszelkich niezbędnych robót, prac i czynności, jakie są niezbędne do należytego, zgodnego z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wykonania i prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów budowlanych, ochrony środowiska, sanitarnych, bhp, p.poż oraz wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,-zł (słownie: cztery tysiące złotych). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 5.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr 86 8689 0007 4000 0095 2000 0040 6.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kancelarii Urzędu Gminy w Milejowie 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13a pok. 6. 8.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmilejow.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 108375L Stróża-Kolonia - Kraśnik wraz z budową oświetlenia drogowego
Dodano: 2016-07-27 - Mechaniczne wbudowanie wraz z zagęszczeniem mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1210 L Łuków (ul. Cieszkowizna)-Aleksandrów-Gąsiory w km 0+090 - 0+570
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Ruda-Huta - ul. Polna
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2807L Błażek - Piłatka - dr. pow. nr 2808L w lokalizacji od km 4+175 do km 5+735 - Etap I
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja dróg gminnych w Gminie Wisznice
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1360 L Hordzież-Czarna-Lipiny km 5+395-5+655, 7+556-9+566
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr: 1329 L (Miastków Kościelny) gr. woj. Wilczyska - gr. woj. Żelechów km 6+398-7+198; 1345 L Krzywda - Wola Okrzejska - Okrzeja km 7+610 - 8+410
Dodano: 2016-07-13 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI UL. ŻYTNIEJ W HUCIE DĄBROWIE
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi gminnej nr G101502L w m. Pościsze od km 0+000 do km 0+455 dł. 0,455 km.
Dodano: 2016-07-08