Przetargi.pl
Przebudowa ul. Olejnej i ul. Grodzkiej wraz z przebudową wodociągów

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2010-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Olejnej i ul. Grodzkiej wraz z przebudową wodociągów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie I - Przebudowa ul. Olejnej wraz z przebudową wodociągu. Zadanie II - Przebudowa ul. Grodzkiej wraz z przebudowa wodociągu. ZADANIE I: Przedmiotem inwestycji jest remont ul. Olejnej w Kraśniku. Wykonana zostanie zmiana nawierzchni jezdni bitumicznej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej oraz zmiana nawierzchni chodników i zjazdów z płytek betonowych na kostkę brukową betonową. Remont będzie obejmował też wymianę wodociągu w pasie drogowym ul. Olejnej. Zakłada się pozostawienie starego wodociągu z AC bez możliwości jego odzyskania. Remontowane przyłącza będą wymienianie w obszarze pasa drogowego, bez wchodzenia w działki prywatne. Remontowana sieć wodociągowa zostanie wykonana z rur i kształtek z żeliwa sferoidalnego. ZADANIE II: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni i chodników ul. Grodzkiej w Kraśniku polegający na wymianie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na nową i wymianie chodników z płytek betonowych na kostkę brukową betonową STAROBRUK z zabezpieczeniem doziemnej infrastruktury technicznej. W ramach remontu ulicy wymienione zostaną nawierzchnie zjazdów na posesje, istniejące krawężniki i obrzeża na nowe. Działka na której przewidziano remont nawierzchni ulicy i chodników stanowi pas drogowy ul. Grodzkiej. Projektowane zagospodarowanie działki pozostaje bez zmian. Remont będzie obejmował również wymianę wodociągu w pasie drogowym ul. Grodzkiej i częściowo w ul. Lubelskiej. Zakłada się pozostawienie starego wodociągu z AC bez możliwości jego odzyskania. Remontowane przyłącza będą wymieniane w obszarze pasa drogowego bez wchodzenia w działki prywatne. Remontowana sieć wodociągowa zostanie wykonana z rur i kształtek z żeliwa sferoidalnego. 2. Realizowane zamówienie obejmuje w obu zadaniach roboty budowlane w zakresie: - roboty przygotowawcze i ziemne, - roboty nawierzchniowe, - roboty wykończeniowe, - roboty zabezpieczające, - wycinka i nasadzenie drzew (klon kulisty). 3. Podstawę wyceny i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określają: projekt wykonawczy Remont ul. Olejnej w Kraśniku opracowany przez Biuro Projektów Budownictwa Drogowego - Piotr Kowal - maj 2010 r., opracowanie zakresu Remont istniejącej sieci wodociągowej wraz z przyłączami w związku z realizacją przebudowy ul. Olejnej w Kraśniku - Jacek Jaruga - maj 2010r., dokumentacja projektowa Remont istniejącej nawierzchni jezdni i chodników ul. Grodzkiej w Kraśniku opracowany przez Biuro Projektów Budownictwa Drogowego - Piotr Kowal - wrzesień 2008 r., opracowanie zakresu Remont istniejącej sieci wodociągowej wraz z przyłączami w związku z realizacją przebudowy ul. Grodzkiej w Kraśniku - Jacek Jaruga - maj 2010r., szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, SIWZ . 4. Wymagany okres gwarancji 36 m-cy na całość zamówienia 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem umowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 6. Wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wymaga to uzgodnienia z autorem dokumentacji projektowej potwierdzającego równoważność oferowanych urządzeń i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie. Uzgodnienie to należy do obowiązków Wykonawcy. O wykorzystaniu, za zgodą autora dokumentacji projektowej, urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w projekcie, Wykonawcy informują Zamawiającego w ofercie, załączając opinię autora dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) zadanie nr 1 - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych), b) zadanie nr 2 - 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - poręczeniach i gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku nr 10 8717 0009 2001 0000 0909 0013. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na: Przebudowa ul. Olejnej i ul. Grodzkiej wraz z przebudową wodociągów - zadanie nr 1 i/lub zadanie nr 2. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 23.07.2010 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/index.php?id=85

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach