Przetargi.pl
Przebudowa ul. Mieszka I w Knurowie na odcinku od skrzyżowania z ul. Dąbrowskiego do skrzyżowania z ul. Kazimierza Wielkiego

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2014-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Mieszka I w Knurowie na odcinku od skrzyżowania z ul. Dąbrowskiego do skrzyżowania z ul. Kazimierza Wielkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Mieszka Io długości ok.360 m na odcinku od skrzyżowania z ul. Dąbrowskiego do skrzyżowania z ul. Kazimierza Wielkiego, w tym: 1.1. wykonanie nowej nawierzchni jezdni o szerokości 6 m wraz z podbudową, w tym: a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 6 cm, c) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, d) warstwa podbudowy stabilizowana cementem gr. 25 cm, e) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm, f) próg zwalniający płytowy z kostki brukowej o gr. 8 cm - 1 szt., 1.2. wykonanie nowej nawierzchni chodnika o szer. 2 m wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa typu Behaton koloru szarego gr. 8 cm (w tym wzór z kostki koloru grafitowego), b) podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, 1.3. budowę nowych miejsc postojowych dla samochodów osobowych w ilości 41 miejsc (w tym 2 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych), w tym: a) kostka brukowa betonowa typu Behaton koloru szarego gr. 8 cm, b) kostka brukowa betonowa typu Behaton koloru czerwonego gr. 8 cm (linia rozdzielająca), c) podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm, d) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 24 cm, e) warstwa podbudowy stabilizowana cementem gr. 25 cm, f) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm, 1.4. wykonanie odwodnienia ulicy, w tym: a) kanał deszczowy z rur PCV ? 400 mm x 11,2 mm o długości łącznej ok. 72 m, b) kanał deszczowy z rur PCV ? 315 mm x 9,2 mm o łącznej długości ok. 247 m, c) studnie rewizyjne betonowe ? 1200 mm - 12 szt., d) studzienki ściekowe betonowe ? 500 mm z wpustem żeliwnym klasy DN 600 jezdniowym z osadnikiem i koszem wyposażonym w kratę uchylną i zatrzask - 19 szt., e) przykanaliki z rur PCV ? 200 mm x 5,9 mm z wydłużonym kielichem o długości łącznej ok. 85 m, f) wykonanie drenażu ? 100 mm - ok. 555 m, 1.5. wykonanie nowego oświetlenia ulicy, w tym: a) montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych rurowych ? 60 mm o wys. 9 m z pojedynczym wysięgnikiem łukowym, na fundamencie wraz z oprawami oświetleniowymi z redukcją mocy 150/100 W - 12 kpl, b) ułożenie kabla oświetleniowego typu YAKXS 4x35 mm2 - ok. 447 mb, c) montaż szafy oświetlenia ulicznego - 1 szt., 1.6. demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego, w tym: a) demontaż i utylizacja słupów oświetleniowych i wysięgników - 12 kpl., b) demontaż kabla typu YAKY 4x35 mm2 - ok. 500 mb, c) demontaż opraw oświetlenia ulicznego - 12 szt., d) demontaż szafy oświetlenia ulicznego - 1 szt., 1.7. oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu dostarczonym przez Zamawiającego, 1.8. oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu dostarczonym przez Zamawiającego. 1.9. roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, wycinka krzewów, odtworzenie nawierzchni (chodników i trawników) uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, regulacja urządzeń podziemnych, zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, humusowanie, obsianie trawą itp.). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 2.1. dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 2.2. przedmiar robót, 2.3. ustalenia wynikające z wzoru umowy. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez wykonawcę przy realizacji zamówienia nie mogą być gorsze od opisanych i wskazanych w dokumentacji projektowej. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w przedmiocie zamówienia przy zastosowaniu reguł wskazanych w art. 30 ust. 1 - 3 pzp. 6. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne - zgodnie z art. 30 ust. 5 pzp - ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy (robociznę i materiały) na okres 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy przez zamawiającego i wykonawcę. 8. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia określony w rozdz. II SIWZ w następujących terminach: 8.1. rozpoczęcie robót - do 7 dni od daty przekazania placu budowy. Protokolarne przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 10 dni od daty podpisania umowy. 8.2. zakończenie do 10 tygodni od przekazania placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie:dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 9. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 9.1. z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 9.2. z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach