Przetargi.pl
Przebudowa ul. M. Konopnickiej w Mysłowicach - PT + wykonawstwo

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Ul. Powstańców 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2016-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. M. Konopnickiej w Mysłowicach - PT + wykonawstwo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą: Przebudowa ul. M. Konopnickiej w Mysłowicach - PT + wykonawstwo. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i przebudowę ulicy M. Konopnickiej w Mysłowicach wraz uzyskaniem warunków, opinii i uzgodnień w zakresie wymaganym przepisami ustawy Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej postawie, a także uzyskaniem przez wykonawcę decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu. Szczegółowy zakres, oraz warunki jego wykonania określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Na wykonanie przedmiotu zamówienia składa się w szczególności: 1.2.1. Wykonanie dokumentacji projektowej. W trakcie realizacji tej części przedmiotu zamówienia wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym na bieżąco przyjętych przez siebie rozwiązań projektowych. W celu wykonania tego obowiązku wykonawca przedstawia rozwiązania projektowe Zamawiającemu wraz ze wskazaniem, które rozwiązanie poleca i wskazaniem skutków, w tym finansowych, wyboru jednego z rozwiązań np. wpływ na eksploatację obiektu. Pozytywna opinia Zamawiającego wobec przedstawionych rozwiązań wyrażona w protokole uzgodnień będzie stanowiła podstawę do dalszych prac projektowych. Dokumentacja projektowa winna obejmować wykonanie: 1) projektów budowlanych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę - 5 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF; 2) projektów wykonawczych po 5 egz. dla każdej branży w wersji papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF; 3) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 1 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF; 4) kosztorysów inwestorskich po 1 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej edytowalnej ath; 5) ewentualne innych opracowań niezbędnych do realizacji zamówienia jak np. uzyskanie decyzji środowiskowej wraz z raportem oddziaływania na środowisko, inwentaryzacja drzew i krzewów kolidujących z inwestycją wraz z uzyskaniem pozwolenia na wycinkę i poniesieniem ewentualnych opłat za uzyskanie tego zezwolenia, spełnienie warunków wynikających z pozwolenia na wycinkę, opracowanie dokumentacji hydrologicznej, uzyskanie pozwolenia wodno prawnego na odprowadzenie wód z kanalizacji deszczowej, wykonanie ewentualnych projektów podziału nieruchomości pod przyszły pas drogowy wraz z dokonaniem takiego podziału i poniesieniem opłat za podziały, opracowanie projektów tymczasowej i docelowej organizacji ruchu, rozwiązania kolizji z istniejącą infrastrukturą. 1.2.2.Wykonanie robót budowlanych. Rozpoczęcie robót budowlanych nastąpi po odbiorze wykonanej dokumentacji projektowej na bazie aktualnych badań geotechnicznych i pozyskaniu przez wykonawcę wymaganych decyzji i pozwoleń oraz jej weryfikacji przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie jednomiesięczny termin na wykonanie weryfikacji. W ramach tego etapu realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do: 1) aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania robót budowlanych; 2) złożenia wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie z tym, że za termin zakończenia zadania inwestycyjnego uznaje się dzień uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; 3) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu po zakończeniu robót budowlanych. 1.2.3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej obsługi geodezyjnej obiektu prowadzonej na bieżąco w trakcie realizacji robót budowlanych przez uprawnionego geodetę polegającej na pomiarach wszystkich elementów robót budowlanych zanikających czy też ulegających zakryciu. Uprawniony geodeta w protokole robót zanikających lub ulegających zakryciu potwierdza zgodność ich wykonania z dokumentacją projektową. 1.2.4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco, przy pomocy specjalistycznego laboratorium pomiarów stopnia zagęszczenia poszczególnych warstw podbudowy pod drogę, chodniki, zjazdy itp. oraz stopnia zagęszczenia podsypki i nadsypki elementów uzbrojenia podziemnego. Pozytywne wyniki ( zgodne z dokumentacją projektową ) będą każdorazowo stanowić załącznik do protokołu odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. 1.2.5. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1232, z późn. zm.) oraz zgłoszenia informacji o wytwarzanych odpadach do Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Mysłowice. Wykonawca uwzględni w cenie ryczałtowej koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów. Destrukt asfaltowy z frezowania nawierzchni asfaltowej wykonawca przetransportuje i złoży na placu składowym MPWiK w Mysłowicach przy ulicy Oświęcimskiej 52. 1.2.6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wszystkich robót związanych z realizacją zadania w sposób bezpieczny zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401). 1.2.7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia terenu znajdującego się w bezpośrednim sąsiedztwie budowy, utrzymania porządku w trakcie realizacji robót oraz systematycznego porządkowania miejsc wykonywania prac, usuwania wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trybie natychmiastowym i docelowo. 1.2.8. Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych zobowiązany jest do pisemnego zlecenia nadzoru nad urządzeniami obcymi właścicielom tych urządzeń oraz pokrycia wszelkich kosztów nadzoru i innych z tym związanych. 1.2.9. Wykonawca zobowiązany jest do urządzenia, utrzymania i rozbiórki zaplecza budowy, pokrycia kosztów zużycia wody i energii. 1.2.10. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i uzgodnienia z Zamawiającym projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, wykonania i utrzymywania w dobrym stanie technicznym tymczasowego oznakowania drogowego pionowego w okresie obowiązywania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 165.000,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Miasto Mysłowice - ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. 4. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na żądanie Zamawiającego we wszystkich wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym warunki automatycznego i całkowitego wygaśnięcia wadium wniesionego w formie niepieniężnej nie mogą być sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych, bowiem w sytuacji wspomnianej sprzeczności z ustawą Prawo zamówień publicznych wadium nie będzie zabezpieczać oferty w sposób prawem przewidziany. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 uPzp) wadium może być wniesione przez dowolnego wykonawcę. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach