Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, Rynek 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
Rynek 1 1
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Grunwaldzkiej w m. Kowalew - nawierzchnia z kostki brukowej wraz z odwodnieniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie polega na wykonaniu robót drogowych w następującym zakresie: 1) Wykonanie jezdni z kostki brukowej o długości 0,370 km: podbudowa tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym (kruszywo kamienne 0-63 mm) o grubości warstwy po zagęszczeniu 15,00 cm, podbudowa tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym (kruszywo kamienne 0/31,5 mm) o grubości po zagęszczeniu 8 cm, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej typ kość - behaton grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o RM=2,5 MPa, 2) Sieć kanalizacji deszczowej: kanały z rur PVC-U łączonych na wcisk o śr. zewnętrznej 315 mm - 115,0 mb, kanały z rur PVC-U łączonych na wcisk o śr. zewnętrznej 250 mm - 166,0 mb, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - 7 szt., kanały z rur PVC SN-8 o przekr. jednorodnym łączonych na wcisk o średn. zew. 160 mm, studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śred. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 6 szt., 3) Sieć telekomunikacyjna: sieć kanalizacji kablowej z rur HDPEw w gruncie kat.III - 278,70 mb, studnie kablowe rozdzielcze SKR z bloczków betonowych wzmocniona, typ SKR-1 - 7 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy oraz niżej wymienione warunki szczególne : 1) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. 1 robotę polegającą na budowie drogi o nawierzchni twardej ulepszonej o wartości co najmniej 250.000,-zł oraz 1 robotę polegającą na budowie sieci kanalizacji o wartości co najmniej 100.000,- zł; 2) dysponują lub będą dysponować osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, w specjalności telekomunikacji przewodowej oraz w specjalności sieci kanalizacji sanitarnych i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 2 do SIWZ). 2) Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 3 do SIWZ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny Zamawiający uzna dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert musi zostać opatrzone przez właściwy urząd gminy adnotacją o aktualności danych zawartych w zaświadczeniu i datą.) 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 4 do SIWZ). 5) Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje). 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 5 do SIWZ). 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8) Aktualne zaświadczenia o posiadaniu przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia niezbędnych uprawnień oraz o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pleszew.pl (patrz: Zamówienia publiczne / Przetarg nieograniczony ZP 341-1-26/09)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi krajowej nr 11a w m.Piła
Dodano: 2016-07-27 - Budowa parkingu przy ul.Bocznej w Ostrzeszowie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych o szerokości 4m w obrębie Józefowo
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi krajowej 36 w Ostrowie Wlkp od km 145+750 do 146+135 wraz z budową sygnalizacji świetlnych w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych.
Dodano: 2016-07-26 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg Gminnych w Doruchowie
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa nawierzchni dróg powiatowych i gminnych w powiecie żnińskim i gnieźnieńskim
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3569P odcinek Rakoniewice - Łąkie - granica powiatu
Dodano: 2016-07-22 - PRZEBUDOWA DRÓG OBRĘB SUŁKOWICE, POSADOWO, KROBIA, CHWAŁKOWO, POTARZYCA W RAMACH ZADANIA BUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH O SZEROKOŚCI 4 M
Dodano: 2016-07-22 - Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 312 Rakoniewice - Czacz na odc. Wielichowo - Wilkowo Polskie
Dodano: 2016-07-22 - Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 307 Poznań - Bukowiec w m. Porażyn Dworzec
Dodano: 2016-07-22