Przetargi.pl
„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Radoszyce – przebudowa stacji uzdatnia wody”

Gmina Radoszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26230 Radoszyce, ul. Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 735 083 , fax. 413 735 084
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radoszyce
    ul. Żeromskiego 28
    26230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 735 083, fax. 413 735 084
    REGON: 29101062000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Radoszyce – przebudowa stacji uzdatnia wody”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku stacji uzdatniania wody z częścią technologiczną w miejscowości Radoszyce, na działkach na nr 5206/1, 5207/1, 5208/1, 5209/1, 5210/1, 5151/2, 5151/1, 5152/1 i 5211/1 położonych w obrębie ewidencyjnym Radoszyce, jednostka ewidencyjna Radoszyce wraz instalacją fotowoltaiczną. Zakres prac budowlanych obejmuje: a) Roboty wyburzeniowe i demontażowe b) Roboty budowlane c) Roboty wykończeniowe d) Termomodernizacja budynku SUW e) Projekt konstrukcyjny elementów nowoprojektowanych f) Instalacje elektryczne Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody zakres robót wewnątrz budynku obejmuje: a) Rozbiórka istniejącej instalacji (filtry, rurarz, inne), b) Dostawa i montaż nowej instalacji w zakresie zgodnym z dokumentacja projektową a w szczególności zestaw aeracji c) Mieszacze rurowe d) Rozdzielnia pneumatyczna e) Sprężarka tłokowa bezolejowa f) Zestaw filtracyjny g) Dozownik podchlorynu sodu i ługu sodowego h) Układ do nanofiltracji i) Zestaw hydroforowy j) Rozdzielnia zasilająco – sterująca k) Przepływomierz l) Osuszacz powietrza m) Rozdzielnia technologiczna n) Wizualizacja urządzeń + stanowisko komputerowe o) Urządzenia pomiarowe p) Montaż mechaniczny urządzeń q) Rozruch mechaniczny urządzeń Obiekty na zewnątrz a) Dobudowa kanalizacji ścieków chemicznych z chlorowni b) Dobudowa zespołu odstojnika 4 X 6.0 m3 wraz z rurarzem c) Zabudowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy 10,20 kWp UWAGA! Zamawiający informuje, iż - w ramach robót zewnętrznych należy dobudować kanalizację ścieków chemicznych z chlorowni oraz zespół odstojnika 4x6 m3 wraz z rurarzem. Natomiast zakres robót związany ze studniami głębinowymi i zbiornikiem terenowym nie jest przedmiotem niniejszego postępowania, - w ramach zadania należy rozbudować istniejący system oraz dostarczyć nowe stanowisko komputerowe na SUW w Radoszycach, w pełni współpracujące z istniejącym systemem działającym w Komunalnym Zakładzie Gospodarczym w Radoszycach. Zamawiający wykorzystuje już system sterowania, wizualizacji i monitoringu oparty na pakietowej transmisji danych (GPRS). Monitoring modernizowanej Stacji Uzdatniania Wody należy zrealizować poprzez rozbudowę istniejącego systemu monitoringu. Zamawiający zastrzega, że istniejący i funkcjonujący u Użytkownika licencjonowany system sterowania i monitoringu w oparciu o technologię GPRS nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch lub więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na bezpieczeństwo eksploatowanych, rozproszonych obiektów oraz kosztów z tym związanych, - ze względów na skład chemiczny wody Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę wymagań w zakresie prac spawalniczych, wymagań w zakresie trawienia i pasywacji zawartych w dokumentacji projektowej, - wymaga od wykonawcy przedstawienia atestów PZH na zestawy: aeracji, filtracji, sprężarki, dmuchawy, pompy płucznej, hydroforowy, - proces trawienia i pasywacji rurarzy należy wykonać na powierzchniach wewnętrznych i zewnętrznych, - Gmina posiada trzy studnie głębinowe zasilające SUW Studnia nr1 : Głębokość 62m, wydajność 28m/h , depresja 37m, ciśn. 6,3 bara na wejściu do SUW, pozwolenie wodnoprawne na 47,5m3/h Studnia nr2. Głębokość 70m, wydajność 40m3/h, depresja 34m, ciśn. 6,3 bara na wejściu do SUW, pozwolenie wodnoprawne na 45m3/h Studnia nr3. Głębokość 80m, wydajność 31,5m3/h, depresja 32,6m, ciśn. 6,3 bara na wejściu do SUW, pozwolenie wodnoprawne na 31,5m3/h, - zakres robót związany ze studniami głębinowymi i zbiornikiem terenowym nie jest przedmiotem niniejszego postępowania, - w trakcie przebudowy należy zachować ciągłość dostaw wody Minimalna wydajność SUW to 40 m3/h. Wymagana jakość wody: Stężenia maksymalne Magnez 34mg/l Twardość ogólna 750 mg/d3 Siarczany 500 mg/so4/d3, - dopuszcza możliwość zamiany kształtu zbiorników odstojnika popłuczyn ze zbiorników prostopadłościennych na zbiorniki wykonane z kręgów betonowych o tych samych parametrach technologicznych. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa, STWiOR – załącznik nr 6 do SIWZ 3.2. Na podstawie § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym i opis przedmiotu zamówienia nie obejmuje przedmiaru robót. 3.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.4. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3.5. Klauzule społeczne Zamawiający stosownie do art.29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia obejmujących prace: - roboty instalacyjne - roboty elektryczne Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób – Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie wymaganych osób tj. zanonimizowane umowy o pracę, lub oświadczenia, że osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia – w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ppkt. a) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 5000,00 PLN. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w ppkt. a) Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach