Przetargi.pl
Przebudowa stacji uzdatniania wody na działkach nr 208/3 i 183 przy ul. Zamkowej w miejscowości Kruszwica

Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-150 Kruszwica, ul. Goplańska 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3515514, 3515437 , fax. 052 3515290
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o.
    ul. Goplańska 2 2
    88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3515514, 3515437, fax. 052 3515290
    REGON: 09009344800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pk-kruszwica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa stacji uzdatniania wody na działkach nr 208/3 i 183 przy ul. Zamkowej w miejscowości Kruszwica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następującego zakresu prac: - Architektura - roboty budowlano-montażowe dotyczące budynku stacji uzdatniania wody, budynku biurowego, wieży ciśnień i stacji Trafo, - Konstrukcja - roboty budowlano-montażowe dotyczące montażowe dotyczące montażu zbiorników, - Instalacja technologiczna - roboty budowlano-montażowe - w budynku SUW, - Instalacja c.o. - roboty budowlano-montażowe - budynek SUW oraz biurowy - Instalacja elektryczna + AKPiA - w budynku SUW, - Instalacja elektryczna oraz zasilanie elektroenergetyczne budynku SUW, - Drogi wewnętrzne-technologiczne oraz uporządkowanie i zagospodarowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych wokół budynku SUW, budynku biurowego, wieży ciśnień i stacji Trafo wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)- Główny przedmiot zamówienia: 45000000-7 Roboty budowlane. Obejmuje usługi i roboty: 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45232430-5 Roboty w zakresie uzdatniania wody
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 75.000,00 zł (słownie: siedemdzisiatpięćtysięcy złotych). Wadium wnoszone jest przez wykonawców zaproszonych do składania ofert przed upływem terminu do składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) wykażą i udokumentują (referencje lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (VI.2004 - VI.2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a dotyczące budowy, rozbudowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż Q= 220 m3/h, w tym co najmniej dwóch stacji o wartości co najmniej 2.500.000,00 zł brutto każda, b) dysponują osobami, które mogą być wyznaczone na stanowiska: - Kierownika Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Kierownik budowy winien posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Budowy z zakresu robót konstrukcyjno-budowlanych lub robót sanitarnych, - Kierownika Robót Budowlanych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Budowlanych, - Kierownika Robót Sanitarnych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Sanitarnych - Kierownika Robót Elektrycznych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych. Uprawnienia kadry kierowniczej muszą odpowiadać wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane, Kadra kierująca budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 1.000.000,00 zł, b) osiągnęli w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży na poziomie ponad 3.500.000,00 zł rocznie, c) posiadają polisę ubezpieczeniową OC z tytułu działalności gospodarczej w zakresie co najmniej podstawowym na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego i którzy wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że: - każdy z osobna: nie podlegają wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - wspólnie muszą wykazać, że: posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (osoby z uprawnieniami budowlanymi), posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez zamawiającego oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w poniższych dokumentach i oświadczeniach dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia niżej wymienione warunki: a) osoby przewidziane do kierowania budową posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy, b) wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie, c) wykonawcy nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ), d) posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia - minimum 1.000.000,00 zł, e) osiągnęli w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - obroty na poziomie ponad 3.500.000,00 zł rocznie, f) posiadają polisę ubezpieczoną OC na warunkach na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 2. Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy: a) ocenie będzie podlegać ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia a dotyczących budowy, rozbudowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż Q= 220 m3/h, o wartości co najmniej 2.500.000,00 zł brutto każda, b) sposób oceny spełniania warunku: za wykonanie jednej roboty budowlanej określonej w pkt. 2 a, Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 pkt. Oceną za powyższy warunek będzie uzyskana ilość punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami oraz aktualnymi zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 1.000.000,00 zł), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 7. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a dotyczące budowy, rozbudowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż Q= 220 m3/h, w tym co najmniej dwóch stacji o wartości co najmniej 2.500.000,00 zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Sprawozdania finansowe za lata 2006, 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 11. Oświadczenie, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: a) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. 13 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt 13 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach