Przetargi.pl
Budowa 80szt. oczyszczalni przydomowych na terenie Gminy Golub-Dobrzyń

Urząd Gminy Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, pl. Tysiąclecia 25
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6835405 , fax. 056 6835276
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Golub-Dobrzyń
    pl. Tysiąclecia 25 25
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6835405, fax. 056 6835276
    REGON: 00572641100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 80szt. oczyszczalni przydomowych na terenie Gminy Golub-Dobrzyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1) Budowa 80 szt. oczyszczalni ścieków do 5 m3/dobę na terenie Gminy Golub-Dobrzyń z osadnikiem trójkomorowym, bioreaktorem ze złożem biologicznym zanurzonym oraz drenażem rozsączającym, na kopcu, w gruncie na podkładzie z tłucznia oraz z odprowadzeniem do zbiornika naturalnego z zastosowaniem przepompowni ścieków 2) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej dla 80szt. oczyszczalni przydomowych potwierdzonych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Oczyszczalnia mają pracować na bazie dwóch zbiorników - osadnika gnilnego i reaktora biologicznego z napowietrzanym złożem biologicznym. Bioreaktory powinny być gotowymi wyrobami, działającymi w technologii biologicznego złoża zanurzonego z układem napowietrzania wgłębnego, drobnopęcherzykowego z integralną komorą uśredniającą obciążenie hydrauliczne oczyszczalni oraz zintegrowanym układem transportu osadów wtórnych z powrotem do osadnika gnilnego i systemem zapobiegania powstawania siarkowodoru w osadniku gnilnym. Bioreaktory powinny posiadać kompletne wyposażenie wraz z autonomicznym układem sterowania oraz panelem informacyjnym o awarii urządzenia. Nie dopuszcza się rozwiązań typu sam osadnik gnilny. Oczyszczalnie powinny posiadać uznany w Polsce i UE certyfikat dopuszczający urządzenie do obrotu oraz potwierdzające osiągania deklarowanych parametrów redukcji zanieczyszczeń w ściekach. Montaż poszczególnych urządzeń winien być zgodny z DTR Producenta. Zakres prac obejmuje: Roboty wykonać zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją geologiczną i projektami budowlanymi oczyszczalni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.000,00 zł. słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - oświadczenie że zapoznano się z dokumentacją przetargową zał. nr 4 do SIWZ. - wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. nr 3 do SIWZ. - oświadczenie o udzieleniu 3 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane zał. nr 5 do SIWZ. - dowód wniesienia wadium - wykaz wykonanych robót z ostatnich 5 lat, gdzie podczas jednej inwestycji wykonano conajmniej 40 szt. oczyszczalni przydomowych. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://golub-dobrzyn.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach