Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Półwiejskiej w Nakle nad Notecią.

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Półwiejskiej w Nakle nad Notecią.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej - ulicy Półwiejskiej w Nakle nad Notecią, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski, polegająca na wykonaniu nawierzchni jezdni. Zakres robót branży drogowej obejmuje: a)wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szerokości 5,00 m i długości 394,50 m;b)wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szerokości 4,00 m i długości 64,10 m;c)zabezpieczenie istniejących sieci elektroenergetycznych.Stan istniejący.Przedsięwzięcie zlokalizowane jest w województwie kujawsko - pomorskim, powiecie nakielskim, na terenie gminy Nakło nad Notecią. Rozpatrywany teren położony jest w ciągu drogi gminnej - ulicy Półwiejskiej w miejscowości Nakło n/Not., na odcinku od km 0+000 (ulica Młyńska) do km 0+458,60. Droga objęta opracowaniem jest drogą publiczną lokalną i obsługuje przyległe posesje. Droga otoczona jest zabudową mieszkaniową jednorodzinną i wielorodzinną oraz gospodarczą. Po drodze odbywa się zarówno ruch pieszy jak i kołowy. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 458,60 m (w osi jezdni). Ulica Półwiejska krzyżuje się z ulicą Młyńską. Według inwentaryzacji geodezyjnej w pasie drogowym występuje następujące uzbrojenie: wodociąg, gazociąg, kable i urządzenia energetyczne, kable i urządzenia telekomunikacyjne. Wody opadowe odprowadzane są na tereny pasa drogowego. Projektowana przebudowa drogi gminnej nie wymaga wycinki drzew i krzewów. Istniejący pas drogowy ma szerokość od 5,00 m do 9,00 m. Naturalne deniwelacje terenu wynoszą do 2,00 m.Geotechniczne warunki posadowienia.Dokumentacja geotechniczna, określająca warunki geotechniczne, załączona jest do projektu.Roboty ziemne.Obliczenia robót ziemnych wykonano za pomocą licencjonowanego programu ULICA. Naniesiono rzędne terenu istniejącego i projektowanego, a następnie wykonano obliczenia ilości mas ziemnych. Przedstawiony ostateczny bilans obejmuje całość robót ziemnych ujętych w ramach robót drogowych. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa z powodu występowania uzbrojenia podziemnego, celem zapobieżenia jego uszkodzeniu.Część technologiczna.Rozwiązania projektowe Przyjęte parametry techniczne.Kategoria ruchu Klasa techniczna drogi (ulicy) Szerokość nawierzchni jezdni;KR1 L (lokalna)5,00 m;4,00 m.Rozwiązanie wysokościowe Rozwiązanie wysokościowe zostało dostosowane do istniejącego poziomu drogi i ulic sąsiednich oraz istniejących zjazdów. Naturalne deniwelacje terenu wynoszą do 2,00 m. Zaprojektowano normatywne spadki podłużne. Pochylenie podłużne niwelety minimalne 0,328%; Pochylenie podłużne niwelety maksymalne 1,080%; Promienie łuków pionowych wklęsłych R2000; Pochylenie poprzeczne jezdni 2% Przekrój poprzeczny. Zaprojektowano następujące spadki poprzeczne: a)od km 0+000 do km 0+059,00 - spadek jednostronny o wartości 2% w kierunku na lewo; b)od km 0+059,00 do km 0+099,00 - zmiana spadku poprzecznego; c)od km 0+099,00 do km 0+394,50 - spadek jednostronny o wartości 2% w kierunku na prawo d)od km 0+397,00 do km 0+458,60 - spadek jednostronny o wartości 2% w kierunku na lewo. Odwodnienie.Projektowane nawierzchnie odwadnia się poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne do projektowanych wpustów deszczowych. Projekt kanalizacji deszczowej stanowi odrębne opracowanie branżowe, na które Inwestor uzyska odrębne pozwolenie na budowę. W projekcie pokazano na planie sytuacyjno - wysokościowym usytuowanie wpustów deszczowych. Konstrukcja nawierzchni. Projekt konstrukcji nawierzchni jezdni znajduje się w projekcie budowlano-wykonawczym. Krawężniki betonowe 15x30x100 cm, ustawione są na podsypce cementowo - piaskowej (1:4) o grubości 5 cm i ławie betonowej C12/15 z oporem. Organizacja ruchu na czas budowy Roboty drogowe powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przed przystąpieniem do robót należy przedstawić do zatwierdzenia uzgodniony z odpowiednim zarządem drogi, projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie ich trwania.Powierzchnia zabudowy- nawierzchnie jezdni z betonu asfaltowego - 2.362,00 m2.Rozwiązanie kolizji z sieciami uzbrojenia podziemnego Zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej.Należy zabezpieczyć istniejące sieci elektroenergetyczne pod jezdnią i zjazdami rurami dwudzielnymi.Zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej.Przestrzegać wytycznych zawartych w uzgodnieniu wydanym przez ORANGE Polska S.A. Zabezpieczenie sieci wodociągowej .Przestrzegać wytycznych zawartych w uzgodnieniu wydanym przez KPWiK Sp. z o.o. w Nakle n/Not. Należy dokonać regulacji wysokościowej znajdujących się w pasie drogowym włazów kanalizacyjnych, skrzynek, zasuw oraz hydrantów. Uwagi końcowe a)Ze względu na fakt występowania uzbrojenia podziemnego należy zachować ostrożność podczas prowadzenia wszelkich robót w jego pobliżu - roboty ziemne należy prowadzić sposobem ręcznym. Lokalizacja uzbrojenia jest pokazana na oryginalnych naniesieniach sieci i przewodów uzbrojenia terenu znajdujących się w egzemplarzu nr 1 niniejszej dokumentacji. W przypadku wątpliwości, co do lokalizacji uzbrojenia podziemnego należy skorzystać z oryginalnych naniesień i wykonać przekopy kontrolne celem dokładnej lokalizacji urządzeń podziemnych w obecności gestora sieci.b)Należy bezwzględnie przestrzegać ustaleń zawartych w uzgodnieniach. c)Wykonawca zobowiązany jest powiadomić mieszkańców, przede wszystkim tych, których posesje sąsiadują z projektowanymi robotami, o terminie rozpoczęcie i zakończenia robót.d)Projektowana przebudowa poprawia stan istniejący, a przede wszystkim w znaczny sposób poprawia system komunikacji, stan bezpieczeństwa ruchu kołowego i ruchu pieszego oraz rowerowego. Załączniki do przedmiotu zamówienia: - projekt budowlano-wykonawczy, - przedmiar robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorys ofertowy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl- zakładka bip. zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach