Przetargi.pl
PRZEBUDOWA UL. POWSTAŃCÓW WLKP. W SZUBINIE

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3910700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2016-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3910700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 09235091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA UL. POWSTAŃCÓW WLKP. W SZUBINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przebudowa ul. Powstańców Wlkp. w Szubinie, którego zakres obejmuje: 1.1 Przebudowa ul. Powstańców Wlkp. w Szubinie na odcinku od km 0+270,05 do km 0+965- etap I 1)Wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego, 2)Wykonanie zjazdów nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy, 3)Wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, po strojnie prawej oraz po stronie lewej, za ścieżką rowerową, 4)Wykonanie ścieżki rowerowej, o nawierzchni z betonu asfaltowego, 5)Wykonanie stanowisk postojowych przy jezdni o nawierzchni z betonowych płyt ażurowych, 6)Wykonanie nawierzchni zatok postojowych i nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 7)Przebudowa przejazdu kolejowego w km 0+270,05 - wymiana istniejących płyt przejazdowych, 8)Wykonanie terenów zielonych, 9)Dostawa i montaż ławek i koszy na śmieci, 10)Wykonanie poboczy 11)Oczyszczenie i wyplantowanie i utwardzenie kruszywem kamiennym terenu pod ścieżki rekreacyjne 1.2 Wykonanie oznakowania przejścia dla pieszych przy ul. Sienkiewicza w Szubinie (skrzyżowanie ul. Sienkiewicza z ul. Powstańców Wielkopolskich) 1.3 Wykonanie pieszo jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej do posesji oznaczonych numerami porządkowymi budynku od 69 do 79 położonych w głębi ul. Powstańców Wielkopolskich w Szubinie 1.4 Obsługa geodezyjna: wytyczenie i powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna 1.5 Wykonanie wszystkich robót ujętych w dokumentacji projektowej w zakresie odcinka od km 0+270,05 do km 0+965 1.6 Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (stała organizacja ruchu została opracowana przez Zamawiającego i zatwierdzona przez organ zarządzający ruchem) 1.7 Poniesienie wszelkich kosztów związanych z wprowadzeniem czasowej oraz stałej organizacji ruchu 1.8 Koordynowanie robót drogowych z Komunalnym Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szubinie - wykonawcą kanalizacji deszczowej w ul. Powstańców Wielkopolskich w Szubinie. 2.Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowią integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały i wyroby, dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych tj. takich, które mają te same parametry, cechy funkcjonalne, co wskazane w dokumentacji. Ich jakość nie może być gorsza od jakości określonych w dokumentacji produktów oraz powinny mieć parametry nie gorsze niż produkty wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium dla zamówienia w wysokości 47 000,00 zł (słownie: czterdzieści siedem tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach