Przetargi.pl
Dostawa odczynników analitycznych

Szpital Lipno sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2880414 , fax. 054 2880414
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Lipno sp. z o. o.
    ul. Nieszawska 6 6
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2880414, fax. 054 2880414
    REGON: 34057205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlipno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników analitycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników analitycznych, z podziałem na PAKIETY. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz asortymentowo - ilościowy, stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji - formularz cenowy. W pakietach 8, 9 i 10 poza dostawą odczynników zamawiający wymaga dzierżawy aparatu do przeprowadzanie badań. Parametry techniczne urządzeń oraz wymagania Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ. PAKIET 1 - Drobny sprzęt medyczny PAKIET 2 - Glukoza oznaczana na Epollu 20 PAKIET 3 - Barwniki hematologiczne PAKIET 4 - RKZ - gazometr Rapidlab 248 PAKIET 5 - Elektrolity Na/ K/ Cl - analizator AVL 988-3 PAKIET 6 - Analizator Easylyte Lithium Na/K/Li PAKIET 7 - Szybkie testy diagnostyczne PAKIET 8 - Koagulologia wraz z dzierżawą aparatu PAKIET 9 - Immunochemia wraz z dzierżawą aparatu PAKIET 10 - Paski do moczu wraz z dzierżawą aparatu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający wymagania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 1-4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. formularz oferty 2. formularz cenowy 3. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 5. pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np. z odpisu z rejestru. 6. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: - materiały potwierdzające zaoferowane parametry i konfigurację aparatury: prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia z opisem parametrów technicznych i konfiguracji. - punkt 6 dotyczy Pakietów 8, 9 i 10

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlipno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach