Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku leśniczówki w miejscowości Kamionki

Nadleśnictwo Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Słowiańska 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4299865 , fax. 087 4299863
  • Data zamieszczenia: 2010-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Giżycko
    ul. Słowiańska 2 2
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4299865, fax. 087 4299863
    REGON: 79050494100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/web/gizycko
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Giżycko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku leśniczówki w miejscowości Kamionki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku leśniczówki w miejscowości Kamionki, który obejmować będzie: a) Wymianę pokrycia dachowego z elementami więźby dachowej, b) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, c) Roboty wykończeniowe, d) Wykonanie nowych posadzek w budynku, e) Wyprawki tynkarskie oraz roboty malarskie, f) Obróbki blacharskie, g) Częściowe rozebranie kominów i podbudowanie ich powyżej kalenicy cegłą klinkierową, h) Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz instalacji C.O., i) Wymiana instalacji elektrycznej, j) Wykonanie termoizolacji budynku, k) Roboty rozbiórkowe, l) Roboty murowe. Lokalizacja: Kamionki gm. Giżycko 11-500 Giżycko Działka geodezyjna nr 514/1 Powiat: giżycki Województwo: warmińsko-mazurskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Książka przedmiarów - zał. nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany - zał. nr 2 do SIWZ - Ogólne specyfikacje techniczne - zał. nr 3 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru instalacji CO - zał. nr 8 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru instalacji WOD-KAN - zał. nr 9 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznej - zał. nr 10 do SIWZ Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy liczonych od daty odbioru końcowego. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień, główny przedmiot zamówienia roboty budowlane kod CPV 45000000-7 oraz szczegółowe: 1. Roboty przygotowawcze- ( kod CPV- 45100000-8) 2. Roboty rozbiórkowe - ( kod CPV- 45111300-1) 3. Roboty ziemne -( kod CPV- 45110000-1) 4. Roboty zbrojarskie -( kod CPV- 45262310-7) 5. Roboty betonowe - ( kod CPV- 45262350-9) 6. Roboty murowe - ( kod CPV- 45262522-6) 7. Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne (kod CPV - 45330000-9) 8. Instalowanie centralnego ogrzewania (kod CPV - 45331100-7) 9. Instalacje elektryczne (kod CPV - 45315600-4) 10. Wykonywanie konstrukcji dachowych - (kod CPV - 45261100-5) 11. Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty - ( kod CPV- 45261000-4) 12. Tynki i okładziny - ( kod CPV- 45410000-4) 13. Posadzki -( kod CPV- 45430000-0) 14. Stolarka - ( kod CPV-45421000-4) 15. Roboty malarskie - ( kod CPV-45440000-3) 16. Roboty izolacyjne - ( kod CPV- 45320000-6) 17. Roboty ocieplające -( kod CPV- 45450000-6) 18. Roboty budowlane wykończeniowe - (kod CPV 45450000-6)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopad 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ S.A o/Giżycko 30 2030 0045 1110 0000 0074 5980 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 21.10.2010r. do godz. 1000. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania. 7. Zwrot i zatrzymanie wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_gizycko/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach