Przetargi.pl
Przebudowa Placu Przyjaciół Sopotu i Placu Zdrojowego Zdrojowego Sopocie

Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-861 Sopot, al. Niepodległości 930/4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5502481 , fax. 058 5515534
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni
    al. Niepodległości 930/4 930/4
    81-861 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5502481, fax. 058 5515534
    REGON: 19046517700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Placu Przyjaciół Sopotu i Placu Zdrojowego Zdrojowego Sopocie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej , sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej, zieleni, małej architektury w ramach zadania: PRZEBUDOWA PLACU PRZYJACIÓŁ SOPOTU I PLACU ZDROJOWEGO W SOPOCIE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - dokumentacja projektowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Na zakres zadania składają się : - Roboty drogowe - roboty rozbiórkowe oraz demontaż fontanny i aco drein wraz z wywozem do siedziby Zamawiającego (kostka kamienna na pryzmy, kostka betonowa i płytki granitowe na paletach). - nawierzchnie utwardzone z płyt granitowych (Granit Zimnik oraz Lieto Red lub równoważne pod względem właściwości fizyczno-mechanicznych i kolorystycznych) oraz z kostki szarej kamiennej. - Zieleń - nawierzchnie trawiaste - zieleń niska - elementy małej architektury. -Roboty elektryczne - oświetlenie placu - oświetlenie iluminacyjne, linie świetlne w murkach i oświetlenie zieleni. - Roboty sanitarne - włazy studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej wg załączonego wzoru - sieć wodociągowa, nawadnianie zieleni - kanalizacja sanitarna - kanalizacja deszczowa. -. Teletechnika - przyłącza telekomunikacyjne UMS - pokrywy studni telekomunikacyjnych z nawierzchni granitowych. Na zakres objęty zmówieniem publicznym składają się ponadto: - organizacja ruchu na czas budowy i docelowa - organizacja placu budowy (należy uwzględnić pracę w systemie dwuzmianowym oraz pełen dostęp do lokali mieszkalnych i użytkowych zlokalizowanych w obrębie inwestycji), - pełna obsługa geodezyjna /stały dozór na budowie i uzgodnienie operatu powykonawczego przez ZUD Sopot.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w kwocie 300 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu : - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie budownictwa drogowego wraz z uzbrojeniem podziemnym, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min 10 mln zł brutto każda (w tym wykonali samodzielnie min 1 robotę drogową polegającą na układaniu nawierzchni z kostki lub płyt na powierzchni minimum 5 tys. m2 ). Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony także w przypadku wykazania przez Wykonawcę realizacji którejkolwiek z robót w kilku etapach, które składają się na jedno zadanie inwestycyjne. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę robót, każda co najmniej o wskazanej wyżej wartości. Sumowaniu nie mogą podlegać roboty o artości mniejszej od wymaganej przez zamawiającego; - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zgodnie z art.12 Prawa Budowlanego mogą spełniać samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie obejmujące kierowanie robotami budowlanymi w specjalności a) budowa dróg (1 osoba-Kierownik Budowy ), b) branży sanitarnej ( 1 osoba - Kierownik Robót): sieci i instalacje urządzeń gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych c) branży elektrycznej ( 1 osoba- Kierownik Robót) : sieci i instalacji oraz urządzeń elektrycznych d) branży teletechnicznej. Wymaga się, aby osoby te posiadały odpowiednie uprawnienia i były członkami właściwej izby samorządu zawodowego na dzień składania ofert; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj posiadają dostępne środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 10 mln zł; -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (z późn. zmianami). Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższe warunki mogą spełniać łącznie, z tym że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wykonawcy musi zawierać: 1.wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2.aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 4.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 oraz 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)potwierdzający, że wykonali co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie budownictwa drogowego wraz z uzbrojeniem podziemnym, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min 10 mln zł brutto każda (w tym wykażą wykonanie samodzielne min 1 roboty drogowej polegającej na układaniu nawierzchni z kostki lub płyt na pow. min. 5 tys m2) . Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony także w przypadku wykazania przez Wykonawcę realizacji którejkolwiek z robót w kilku etapach, które składają się na jedno zadanie inwestycyjne- o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców; 7. wykaz osób, posiadających odpowiednie uprawnienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 i 5 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie osób, mogących spełniać samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie obejmujące kierowanie robotami budowlanymi w specjalności : a) budowa dróg (1osoba -Kierownik Budowy), b) branży sanitarnej ( 1 osoba - Kierownik Robót): sieci i instalacje urządzeń gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych c) branży elektrycznej ( 1 osoba- Kierownik Robót) : sieci i instalacji oraz urządzeń elektrycznych. d) branży teletechnicznej (1 osoba- Kierownik Robót) : sieci i instalacje oraz urządzeń teletechnicznych. Wymaga się, aby osoby te posiadały odpowiednie uprawnienia i były członkami właściwej izby samorządu zawodowego na dzień składania ofert. Do oferty należy dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 8. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4 i 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9.wykaz prac, które Wykonawca powierzy podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi nr 6 ; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 10. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. 11.polisę,a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem opłacenia składki ubezpieczenia; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 12. kosztorys ofertowy; 13. harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót; 14. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach