Przetargi.pl
PRZEBUDOWA PLACU GENERAŁA MACZKA W ŻAGANIU W RAMACH ZADANIA PN. „REWITALIZACJA ZABYTKOWEGO PAŁACYKU PRZY UL. JANA PAWŁA II NR 7 W ŻAGANIU WRAZ Z OTOCZENIEM W CELU NADANIA NOWYCH FUNKCJI SPOŁECZNYCH” – ETAP II

Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68100 Żagań, Plac Słowiański
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 771 040 , fax. 684 771 017
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
    Plac Słowiański 17
    68100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 684 771 040, fax. 684 771 017
    REGON: 52679400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadmiasta.zagan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA PLACU GENERAŁA MACZKA W ŻAGANIU W RAMACH ZADANIA PN. „REWITALIZACJA ZABYTKOWEGO PAŁACYKU PRZY UL. JANA PAWŁA II NR 7 W ŻAGANIU WRAZ Z OTOCZENIEM W CELU NADANIA NOWYCH FUNKCJI SPOŁECZNYCH” – ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Placu generała Maczka w Żaganiu, znajdującego się na działce nr 1149/10 przy ul. Jana Pawła II 7. Teren placu jest częściowo rozdz8ielony kamiennym murem wysokości ok 2,2 m. mur dzieli plac na dwie części na główną, w większości utwardzoną i na teren zielony. Obecnie główny, utwardzony teren placu wykorzystywany jest jako plac reprezentacyjny, Ciągi piesze są średnio-intensywnie użytkowane. Plac ma utwardzone chodniki, nawierzchnie, pomiędzy nimi trawniki i niskie nasadzenia w formie krzewów wieloletnich. Rośnie wiele wysokich i niskich drzew, Na terenie znajduje się nieczynna fontanna, kilka ławek, mały plac zabaw, śmietnik , maszty flagowe. Od strony zachodniej przy ulicy Jana Pawła II istnieje wyremontowany parking dla samochodów osobowych. Dojazd na teren p0lacy – poprzez wewnętrzną jezdnię od strony ul. Jana Pawła II. Zestawienie powierzchni : 1. Powierzchnia utwardzona ciągów pieszych i nowych p0lacyków ( na podbudowie do ruchu pieszego ) ok.. 1800 m2 2. Powierzchnia utwardzona ok 2992 m2 3. Powierzchnia utwardzona nawierzchnia sportowa/plac zabaw 525 m2 4. Teren trawnika ok. 4020 m2 5. Teren nowych nasadzeń krzewy i byliny wieloletnie ok. 3876 m2 3.2. Zakres przewidywanych robót obejmuje: 1. Przebudowę i rozbudowę nawierzchni utwardzonych 2. Budowę sensorycznego placu zabaw 3. budowę małej architektury 4.Budowę oświetlenia terenu i iluminacji murów miejskich 5. Budowę zasilania skrzynek elektrycznych 6. Przebudowę istniejącego odwodnienia placu wraz z kamerowaniem wykonanej kanalizacji deszczowej i udokumentowania tego kamerowania 7. Montaż włazów kanałowych z herbem Żagania(przykład w załączniku ) 8. Likwidację starego betonowego zbiornika ( w gruncie) 9. Remont fontanny wraz z jej oświetleniem 10.Nowe nasadzenia zieleni niskiej 11.Uporządkowanie terenu budowy. 3.3. Szczegółowy opis i zakres robót zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej wymienionej poniżej: 1. Projekt wykonawczy „Przebudowa placu Generała Maczka na działce nr 1149/10” – branża : architektura. 2. Projekt wykonawczy „Przebudowa placu Generała Maczka na działce 1149/10” branża sanitarna, elektryczna 3. Projekt budowlany „Przyłącze nn szafki zasilającej imprezy publiczne: - branża elektryczna 4. Projekt wykonawczy „Zalicznikowe przyłącza kablowe zasilające energię elektryczną rozdzielnice imprez okolicznościowych” – branża elektryczna 5. Projekt budowlany pn. „Rewitalizacja – Remont Zabytkowego Budynku Pałacyku – „Przyłącza wodociągowe, kanalizacji ogólnospławnej i rurociągi technologiczne fontanny”- w zakresie fontanny 6. Projekt budowlany pn. „Rewitalizacja – Remont Zabytkowego Budynku Pałacyku – branża zewnętrzne sieci elektryczne”- w zakresie fontanny 7. Projekt budowlany pn. Rewitalizacja – Remont Zabytkowego Budynku Pałacyku – branża architektura- projekt zagospodarowania terenu- w zakresie fontanny. 3.4. Wykonawca oświadcza w ofercie, że zapoznał się z dostępną dokumentacją i nie zgłasza żadnych zastrzeżeń co do jej kompletności, zupełności, poprawności sporządzenia oraz oświadcza, że jest ona wystarczająca do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze sztuka budowlaną i dochowaniem najwyższej staranności wymaganej od profesjonalnego przedsiębiorcy budowlanego. Wykonawca nie może wykorzystywać wad w dokumentacji projektowej a o ich wykryciu winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. Wszelkie rozbieżności stwierdzone przez Wykonawcę pomiędzy projektem budowalnym a pozostałą dokumentacją stanowiącą SIWZ, należy wyjaśniać w trybie art. 38ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.5. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia : 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, załączoną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego. 2) W przypadku rozbieżności dotyczących jakości materiałów i standardu wykonania pomiędzy dokumentacją projektową a specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy przyjąć jakość materiałów i standard wykonania określony w specyfikacji technicznej. 3) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego bądź do uzyskania decyzji na użytkowanie, w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej. 4) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie (lub równoważnych), oraz - użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. W przypadku zastosowania materiałów innych niż przewidzianych w projekcie na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że materiały te są równoważne w zakresie jakościowym; - Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawiania Zamawiającemu wykazu materiałów i wyrobów budowlanych przewidzianych do wbudowania, celem zatwierdzenia tego wykazu przez Zamawiającego; - zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom PN - EN lub równoważnym oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 5) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. 6) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru; 7) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu elementów z demontażu i rozbiórek przedstawiających w ocenie Zamawiającego wartość użytkową, nadmiaru humusu i gruntu z wykopów po wykonaniu robót ziemnych, ich załadunku, transportu i rozładunku na własny koszt na miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie miasta Żagania. Pozostałe elementy z rozbiórek Wykonawca musi zutylizować własnym staraniem i na własny koszt. Wykonawca pokrywa koszt załadunku i transportu materiału z rozbiórki. Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację materiałów z rozbiórki wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji czy wskazania innego wykorzystania tych materiałów. Wykonawca w trakcie realizacji robót zobowiązany jest dostarczyć/okazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, lub przekazanie Zamawiającemu zestawienia ilościowego zeskładowanego materiału. 8) Podczas realizacji robót należy przestrzegać zasad gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności obowiązującą ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienie bezpiecznego korzystania z obszaru przylegającego do terenu budowy oraz do dbania o porządek na terenie budowy, utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, oraz usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. 10) Na terenie objętym robotami budowlanymi znajduje się istniejące uzbrojenie podziemne. Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do robót ziemnych powiadomić pisemnie z 7 dniowym wyprzedzeniem właścicieli sieci. Prowadzenie prac ziemnych, w trakcie których występuje zbliżenie do istniejącego uzbrojenia, winno być wykonywane w uzgodnieniu i pod nadzorem właściciela sieci. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego zgłoszenia zakończenia zadania-odbioru technicznego w zakresie miejsc kolizyjnych w formie protokołu odbioru lub notatki służbowej od poszczególnych właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z realizacją prac (w trym ewentualne wyłączenia sieci energii elektrycznej i innych sieci, koszty nadzorów prowadzonych przez uprawnionych pracowników właścicieli itp. ) , zgodnie z niniejszym punktem są po stronie wykonawcy i winny być uwzględnione w cenie ofertowej w kosztach ogólnych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu protokołów odbioru z zarządcami sieci uzbrojenia terenu, które wynikają z uzgodnień dokumentacji projektowej. 11) Wykonawca zobowiązuje się do wypełnienia wszelkich warunków zawartych w uzgodnieniach. Wszelkie koszty z tego tytułu leżą po stronie Wykonawcy. 12) W ramach wynagrodzenia wykonawca zapewnia na potrzeby związane z realizacją zamówienia zasilanie na czas budowy np. w energię elektryczną, wodę i odbiór ścieków. 13) Wszelkie prace podczas realizacji inwestycji nie mogą zakłócić dostaw wody, energii elektrycznej, gazu, odbioru ścieków oraz ciągłości usług teletechnicznych. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca i winien je ująć w kosztach ogólnych. 14) W przypadku uszkodzenia sieci i urządzeń znajdujących się na terenie budowy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za wynikłe uszkodzenia. 15) Przed wejściem w teren Wykonawca zobowiązany jest wykonać projekt organizacji ruchu na czas trwania robót i uzyskać decyzję zatwierdzającą projekt organizacji ruchu na czas trwania robót, w którym należy uwzględnić możliwość dojazdu do wszelkich nieruchomości, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia- koszty wykonania i uzgodnień wykonawca winien ująć w koszcie ogólnym. 16) Wykonawca ma obowiązek informować opinię publiczną o fakcie dofinansowania na realizację zadania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Lubuskie 2020- w formie tablic informacyjnych ( z teksem i logo podanym przez Zamawiającego) w trakcie realizacji inwestycji i po zakończeniu. 17) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadamiania z co najmniej 7 – dniowym wyprzedzeniem właścicieli lub użytkowników nieruchomości przyległych do terenu budowy o utrudnionym dojeździe do tych nieruchomości i jego czasookresie. Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty odszkodowania z tytułu poniesionych strat będących następstwem uniemożliwienia dojazdu. 18) Wykonawca przed rozpoczęciem prac na drogach publicznych wystąpi ze stosownym wnioskiem do Zarządcy Drogi w zakresie zawarcia umowy użyczenia (zajęcia ) pasa drogowego oraz protokolarnego przekazania pasa drogowego na czas prowadzonych robót. 19) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za spowodowanie uszkodzeń w sieci uzbrojenia terenu w czasie wykonywania robót oraz za przerwy w korzystaniu z sieci, a także za uszkodzenia i szkody, które w przyszłości mogłyby powstać na skutek prowadzonych robót. 20) Dla prawidłowego monitorowania przebiegu robót w zadaniu Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłego zestawienia ilości i wartości robót wg pozycji wynikających z kosztorysu ofertowego i harmonogramu. 21) Wykonawca po zakończeniu realizacji robót sporządzi rozliczenie rzeczowe i finansowe wykonanych robót, które będzie stanowiło podstawę do sporządzenia przez Zamawiającego dokumentu OT 3.6. Z uwagi na fakt, iż zakres prac przewidzianych do realizacji stanowi drugi etap zadania pn. „Rewitalizacja zabytkowego pałacyku przy ulicy Jana Pawła II 7 w Żaganiu wraz z otoczeniem w celu nadania nowych funkcji społecznych”, realizacja zadania winna odbywać się w porozumieniu z Wykonawcą etapu I tj. obejmującego między innymi zagospodarowanie terenu wokół budynku Pałacyku. Z tytułu konieczności ewentualnej współpracy, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie terminowe; jedynie w przypadku gdy prowadzone roboty zostaną wstrzymane przez Zamawiającego, na okres dłuższy niż 7 dni i konieczność ich wstrzymania będzie podyktowana przeprowadzeniem robót objętych etapem I oraz ich realizacja uniemożliwi realizacje zadania. 3.7. Zamawiający, w zakresie wymagań zatrudnienia przez wykonawcę (lub podwykonawcę) , w myśl art. 22 paragraf 1 ustawy z 26.06.1974 r. Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia(t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, 222138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962). Wymóg jest jednym z kryteriów oceny ofert - rozdział XIV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 100 000,00 zł. (słownie sto tysięcy złotych). 9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 9.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeżeli Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia., c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BZ WBK S.A. I O/ Żagań 39 1090 2558 0000 0006 4000 0101. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 9.6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 9.7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą. 9.8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 9.9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 9.10. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowę Placu Generała Maczka w Żaganiu w ramach zadania pn. „Rewitalizacja zabytkowego Pałacyku przy ul. Jana Pawła II nr 7 w Żaganiu wraz z otoczeniem w celu nadania nowych funkcji społecznych” - etap II. 9.11. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 9.12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet należnego zabezpieczenia należytego wykonania umowy- jeżeli Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia. 9.13. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuca ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. – i na potwierdzenie spełnienia tych warunków złożą stosowne oświadczenia ( zał. 2 i zał. 3). 5.2. Warunki udziału w postępowaniu 5.2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej - określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 5.2.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.2.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2.5.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.3. Określenie warunków udziału w postępowaniu 5.3.1. W zakresie wymogu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ., Zamawiający nie stawia żadnego warunku. Oczekuje wyłączenie złożenia oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą : poglądowy kosztorys ofertowy oraz harmonogram robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach