Przetargi.pl
Przebudowa ogrodzenia terenu oraz rozbiórka budynku garażowego i gospodarczego przy budynku Szpitala i DPS w Lubsku przy ul. Pokoju 1A

Powiat Żarski ogłasza przetarg

  • Adres: 68200 Żary, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 790 600 , fax. 684 790 601
  • Data zamieszczenia: 2017-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
    Al. Jana Pawła II 5
    68200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 684 790 600, fax. 684 790 601
    REGON: 97077016100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ogrodzenia terenu oraz rozbiórka budynku garażowego i gospodarczego przy budynku Szpitala i DPS w Lubsku przy ul. Pokoju 1A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ogrodzenia terenu oraz rozbiórka budynku garażowego i gospodarczego przy budynku Szpitala i DPS w Lubsku przy ul. Pokoju 1A na działce nr 160/2 i 158/3 w obrębie 1, m. Lubsko. Przebudowa obejmuje ogrodzenie zewnętrzne ceglane od ul. Szpitalnej i ul Pokoju a także ogrodzenie panelowe z ram z kątownika z siatką na słupkach stalowych wewnętrzne i przyległe do chodnika przy ul. Poznańskiej i ul. Pokoju. Na zakres robót składa się między innymi: - rozbiórka istniejącego ogrodzenia z ram z kątownika wypełnionych siatką na słupkach stalowych wraz z cokołem betonowym , bramą ocynkowaną oraz demontaż części chodnika z płyt betonowych i utwardzeń przyległych do fundamentu betonowego ogrodzenia - demontaż uszkodzonych elementów ogrodzenia ceglanego wraz z demontażem muru z pustaków betonowych przyległego do ogrodzenia ceglanego od ul. Szpitalnej i ul. Pokoju, - rozbiórka budynku gospodarczego i budynku garażowego - wznowienie granic nieruchomości w zakresie przebudowy ogrodzenia - montaż ogrodzenia panelowego z paneli z drutu ocynkowanego na słupkach stalowych na fundamentach prefabrykowanych betonowych - montaż zdemontowanej bramy ocynkowanej od ul. Pokoju na drodze wewnętrznej terenu Szpitala, - montaż ogrodzenia stalowego kutego na słupkach stalowych na cokole z cegły klinkierowej wraz z fundamentem wraz z bramą przesuwną i uchylną oraz furtką - renowacja istniejącego ogrodzenia murowanego na istniejących fundamentach ceglanych, poprzez częściowe przemurowanie uszkodzonych przęseł i filarów, likwidacja rys i pęknięć fug, oraz czyszczenie ciśnieniowe powierzchni grodzenia, konserwacja i impregnacja powierzchni, -roboty ziemne związane z odsunięciem napierającego gruntu na ogrodzenie ceglane, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja składająca się z: - ekspertyzy technicznej ogrodzenia murowanego zlokalizowanego przy ul. Szpitalnej i Pokoju 1A w Lubsku, - Projektu budowlanego przebudowy ogrodzenia terenu budynków przy Budynku Szpitalnym i DPS, - Projektu rozbiórki garażu i budynku gospodarczego przy Budynku Szpitalnym i filii DPS Lubsko, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych związanych z przebudową ogrodzenia i rozbiórką budynków przy budynku szpitalnym i filii DPS. - Przedmiaru robót INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE: Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego wraz z załączonym kosztorysem ofertowym, cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z dokumentacji projektowej, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Załączony do niniejszej specyfikacji przedmiar robót służy Wykonawcy jako materiał pomocniczy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. Sporządzony kosztorys ofertowy przy jednoczesnym ustaleniu wynagrodzenia ryczałtowego jest dla Zamawiającego informacją o sposobie obliczenia ceny i jest pomocny przy zbadaniu realności oferowanej ceny. Wersja papierowa dokumentacji do wglądu w siedzibie zamawiającego w godzinach 7:00- 14:00 pok. 208. Wszystkie błędy ujawnione na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych oraz w Przedmiarze robót Wykonawca powinien zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Jeżeli w dokumentacji tj. w projekcie budowlanym, na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych oraz w Przedmiarze robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazujących ich równoważność. UWAGA. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zaleceniami oraz Decyzjami Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze na przebudowę ogrodzenia i rozbiórkę budynków (ZN.5142.134.2016 [mLub]/2 oraz ZN.5142.119.2016 [mLub]/2) a także zgodnie z Decyzją nr 2/2017 Starosty Żagańskiego – pozwolenie na rozbiórkę budynków. Wykonawca zapewni wykonanie robót budowlanych i rozbiórkowych pod nadzorem kierownika budowy/rozbiórki. Materiały użyte do budowy muszą być nowe oraz spełniać wszystkie wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa – muszą posiadać aktualne aprobaty, deklaracje właściwości użytkowych, atesty, certyfikaty. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do: - do posprzątania terenu wraz z utylizacją materiałów, odpadów pochodzących z rozbiórki. Ponadto Wykonawca posprząta teren wraz z utylizacją wszelkich odpadów oraz gałęzi wzdłuż muru w pasie o szer. ok. 3 m - wytyczenia w terenie trasy przebiegu montowanego ogrodzenia panelowego i stalowego kutego, - wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (mapa inwentaryzacji powykonawczej wraz z dokumentacją niezbędną do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków. - wystąpienia z wnioskiem o zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w związku z demontażem chodnika do Zarządu Dróg Wojewódzkich oraz gminy Lubsko, wraz z poniesieniem opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego. Sposób wykonania prac: Technologia wykonania robót zgodna z projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, o których mowa w art.29 ust.3a ustawy pzp, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności wskazane zostały w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000 zł ( słownie: pięć tysięcy 00/100) 2) Wadium może być wnoszone w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt. 17 ppkt 3) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 4) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 5) Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 6) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7) Oferta nie zabezpieczona wadium stanowić będzie podstawę od jej odrzucenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach