Przetargi.pl
Przebudowa/odnowa drogi powiatowej nr 1811W (dawniej 4319W) na odcinku Słopsk - Niegów

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, al. Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7420750 , fax. (029) 742 25 10
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
    al. Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7420750, fax. (029) 742 25 10
    REGON: 55066846200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa/odnowa drogi powiatowej nr 1811W (dawniej 4319W) na odcinku Słopsk - Niegów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 45.23.32.20-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy/odnowy drogi powiatowej Nr 1811W (dawniej Nr 4319W) na odcinku Słopsk - Niegów. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: 1. wyrównanie istniejącej jezdni o nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową po uprzednim jej oczyszczeniu i skropieniu emulsją - 687,50 Mg; 2. nawierzchnia ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/8 mm grubości 3 cm, po uprzednim skropieniu emulsją 13.750,00 m2; 3. ścięcie, uzupełnienie pospółką, zageszczenie i wyrównanie poboczy 5.625,00 m2; 4. przebudowa przepustów ? 80 - 2 szt. (wyburzenie starego z wywiezieniem gruzu, wykonanie nowego z rur z tworzywa sztucznego, umocnienie skarp betonem) - 22 mb; 5. przebudowa przepustów ? 60 - 2 szt. (wyburzenie starego z wywiezieniem gruzu, wykonanie nowego z rur z tworzywa sztucznego, umocnienie skarp betonem) - 22 mb; 6. przebudowa przepustu ? 50 (wyburzenie starego z wywiezieniem gruzu, wykonanie nowego z rur z tworzywa sztucznego, umocnienie skarp betonem) - 13 mb; 7. odtworzenie i oczyszczenie rowów odwadniających 600 mb. Szczegółowy zakres prac określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykonawca powinien udzielić minimalnej gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Oferenci, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w punkcie VI, według formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ, 1.2 wypełniony kosztorys ofertowy - wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 1.3 oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku Nr 3 do SIWZ*; 1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 1.5 wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje referencjami wykonanie co najmniej 2 robót tego rodzaju i rozmiaru o długości co najmniej 1 000 m.b. każda - załącznik Nr 6 SIWZ. 1.6 wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załączyć na własnym formularzu). Wykonawca musi spełniać następujące minimalne wymagania sprzętowe: - walec stalowy - 1 szt. - walec drogowy ogumiony - 1 szt. - szczotka mechaniczna - 1 szt. - samochód samowyładowczy do przewozu masy - 1 szt. - równiarka - 1 szt. - skrapiarka - 1 szt. - zagęszczarka wibracyjna - 1 szt. - koparko - ładowarka - 1 szt. 1.7 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierowały robotami, posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem poświadczającym przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa. 2. Wykonawca zamieszkały poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum warunki określone w rozdziale VI specyfikacji pkt 1.5, 1.6; 1.7 muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum. * dokumenty z tym znakiem winny być przedstawione przez każdego wykonawcę, w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach