Przetargi.pl
przebudowa drogi powiatowej nr 1805W

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7840872 , fax. 022 7742551
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 7840872, fax. 022 7742551
    REGON: 01326986400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa drogi powiatowej nr 1805W
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1805W w Gminie Serock, na odcinku od km 0+000 do km 0+342. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa: 1) projekt wykonawczy przebudowy drogi powiatowej Nr 1805W w miejscowości Serock, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dotyczące przebudowy drogi powiatowej Nr 1805 w miejscowości Serock, stanowiący załącznik Nr 2, 3) przedmiar robót dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1805W w miejscowości Serock, stanowiący załącznik Nr 3, 4) projekt organizacji ruchu na czas trwania robót dotyczących przebudowy drogi powiatowej Nr 1805W w miejscowości Serock, stanowiący załącznik Nr 4, 5) projekt stałej organizacji ruchu dotyczący przebudowy Nr 1805W w miejscowości Serock, stanowiący załącznik Nr 5, 6) projekt tablic informacyjnych dotyczących wykonania i montażu tablic informacyjnych dotyczących wykonania przebudowy drogi powiatowej Nr 1805W w Serocku o wymiarach 1,5m szerokość x 2,0m wysokość ( tło niebieskie ), w ilości szt. 2, stanowiący załącznik Nr 6. Okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 3 lata od daty przekazania wykonanych prac zamawiającemu na podstawie końcowego protokołu odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 PLN słownie: dziesięć tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali, wykonali (wybudowali, przebudowali), co najmniej 1 km drogi publicznej, 3) wykażą się dysponowaniem, co najmniej jednej osoby do sprawowania samodzielnej funkcji tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i będącego członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa, 4) posiadają na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub mają zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 500.000 PLN słownie: pięćset tysięcy złotych, 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 zł. 2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 1-4
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych robót drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (wybudowali, przebudowali), co najmniej 1 km drogi publicznej (jednorazowo, z jednego kontraktu) z podaniem przedmiotu zadania, dat wykonania i odbiorców, potwierdzone dokumentami od zamawiającego, z których wynikałoby, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. protokół odbioru), wypełnić załącznik do SIWZ, c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych nie mniej niż 500.000 PLN słownie: pięćset tysięcy złotych lub zdolność kredytową w tej samej wysokości wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) dokument potwierdzający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, osoby przewidzianej do pełnienia obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopią dokumentu stwierdzającego przynależność do izby samorządu zawodowego inżynierów lub architektów budownictwa, e) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 zł, f) kserokopię polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formie wadium, g) parafowany wzór umowy przez Wykonawcę, h) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, i) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach