Przetargi.pl
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1193P w m. Klawek

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2015-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1193P w m. Klawek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1193P w m. Klawek. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 1193P w m. Klawek (gm. Wyrzysk) na odcinku na długości 743,36 mb i powierzchni 3 431,06 m2. Przebudowa polega na wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej na długości 243,36 mb i powierzchni 1 181,06 m2 a w km 0+243,36 do 0+743,36 wykonaniu koryta na powierzchni 2 250 m2, w którym ułożona zostanie warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm oraz podbudowa z kruszywa łamanego o łącznej grubości 23 cm pod warstwy bitumiczne nawierzchni, planowane do położenia w przyszłości. 2. Zakres prac obejmuje m. in.: 1) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni jezdni i zjazdu z mieszanki mineralno-asfaltowej w ilości 125 kg/m2 , na powierzchni 1 181,06 m2, 2) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni i zjazdu z mieszanki mineralno-asfaltowej w ilości 100 kg/m2 na powierzchni 1 181,06 m2, 3) ułożenie geosiatki poliestrowej stanowiącej zbrojenie nawierzchni bitumicznej na powierzchni 1 147,13 m2 (bez zjazdu). Właściwości geosiatki: - wykonana z włókien szklanych powlekanych polimeroasfaltem 50 x 50; - wytrzymałość na rozciągnięcia wzdłuż i wszerz minimum 55kN/m; - wydłużenie przy zerwaniu wzdłuż i wszerz do 3%; 4) ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 na ławie betonowej i podsypce cementowo-piaskowej, w ilości 39,69 mb, 5) ustawienie betonowych koryt ściekowych kaskadowych na długości 237,49 mb w miejscu istniejącego ścieku z kamienia polnego. Zamawiający wyznaczy poprzez oznakowanie poziome (znakami umownymi) odcinek drogi objęty remontem. Oznakowanie to zostanie wykonane przed przekazaniem placu budowy. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 7 do SIWZ. 4. W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie SIWZ ( w tym na podstawie Załącznika nr 7 do SIWZ) uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający udostępnia Wykonawcom przedmiary robót jako dokument pomocniczy. Zamawiający nie żąda załączenia do oferty kosztorysu ofertowego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy przed zawarciem umowy. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował ze strony Wykonawcy wykonanie robót i odpowiadał za ich realizację. 7. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu publicznego na drodze a także do utrzymania ruchu publicznego na drodze w okresie trwania prac, aż do zakończenia i odbioru robót. 8. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 9. Zamawiający przewiduje możliwość pobrania próbek nawierzchni do badań laboratoryjnych. W przypadku rozbieżności wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez Zamawiającego recepty koszty badan obciążą Wykonawcę. 10. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ - części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeśli Wykonawca do realizacji zamówienia nie zamierza zatrudnić podwykonawców, nie jest zobowiązany do załączenia do oferty Załącznika nr 4 do SIWZ. 11. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT, - termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Płatnikowi, - wystawienie faktury będzie uwarunkowane bezusterkowym odbiorem końcowym robót; zapłata za fakturę uwarunkowana będzie rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach