Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kamiennej Górze

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 124
  • Data zamieszczenia: 2018-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 124
    REGON: 52497300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kamiennej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw, zlokalizowanego na terenie przy Szkole Podstawowej nr 1 przy pl. Kościelnym 1 w Kamiennej Górze (działka nr 311/3 obr. 6 Kamienna Góra). Istniejąca nawierzchnia bezpieczna placu zabaw (303m2) wykonana jest z płyt EPDM o wym. 50x50cm i gr. 45mm, ułożonych na przygotowanym i zagęszczonym podłożu mineralnym. Obecnie, po kilku latach użytkowania, płyty gumowe na całej powierzchni placu są znacznie odkształcone i odbarwione. Płyty są luźne i mogą ulegać przesunięciu lub zostać wyciągnięte. Stan techniczny nawierzchni jest zły a plac zabaw nie nadaje się do dalszego użytkowania. Nawierzchnia placu zabaw jest ograniczona obrzeżami betonowymi 8x30cm. Na placu zamontowane są gotowe urządzenia zabawowe o konstrukcji drewniano-stalowej. Zakłada się wykonanie robót budowlanych obejmujących rozbiórkę starej nawierzchni i ułożenie nowej nawierzchni bezpiecznej, bezspoinowej, wylewanej z tworzyw SBR i EPDM. Grubość warstwy amortyzującej upadek SBR (nawierzchni bezpiecznej) ma wynosić 40mm - dla swobodnego upadku z 1,5m, wyznaczonego zgodnie HIC (Head Injury Criterion). Grubość warstwy wierzchniej EPDM (granulat 1-3mm) powinna wynosić 10mm. Nawierzchnie muszą być wodoprzepuszczalne, składać się z jednolitej mieszaniny granulatu gumowego SBR lub EPDM oraz kleju poliuretanowego. Zakres planowanych robót budowlanych jest następujący:  Rozbiórka starej nawierzchni placu zabaw z płytek EPDM,  Oczyszczenie, wyrównanie i przygotowanie podłoża,  Uzupełnienie podsypki pod nawierzchnię syntetyczną i zagęszczenie,  Wykonanie nawierzchni syntetycznej placu zabaw. Uwaga: Do oceny Wykonawcy pozostawia się decyzję o potrzebie demontażu urządzeń zabawowych dla przyjętej technologii i organizacji robót. W przypadku demontażu urządzeń należy je ponownie umocować w prawidłowy sposób do istniejących kotew i fundamentów. Nawierzchnię należy wyprofilować poprzez nadanie jej jednostronnego lub dwustronnego spadku poprzecznego o wartości max. 0,5-1,0% w kierunku terenów zieleni. Zestawienie powierzchni i kolorystyka: Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej – 303,3m2, w tym: a. kolor pomarańczowy – paleta barw PANTONE: 152 C; RAL: 2011 Tieforange – powierzchnia 241,5m2, b. kolor niebieski – paleta barw PANTONE: 540 C; RAL: 5003 Saphirblau – powierzchnia 61,8m2 Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. dokumentacja techniczna, 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3. przedmiar robót (załączony przedmiar robót ma charakter wyłącznie poglądowy i nie stanowi podstawy do wyceny robót), 4. rzut placu z wymiarami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach