Gmina Łubowo ogłasza przetarg
- Adres: 62260 Łubowo, Łubowo
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 614 275 930 , fax. 614 275 858
- Data zamieszczenia: 2017-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubowo
Łubowo 1
62260 Łubowo, woj. wielkopolskie
tel. 614 275 930, fax. 614 275 858
REGON: 63125945900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Łubowo, dz. 162/4, 162/15, 163/3, 167, 189/1, Gmina Łubowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w m. Łubowo, Gmina Łubowo, odcinek A. 2. Podstawowe, wybrane parametry drogi: a) długość proj. odcinka A 230,00-0,7,00=223,00m b) spadek poprzeczny jezdni 2,00% c) szerokość wjazdu na posesję od strony domu 4,00m d) szerokość wjazdu na posesję od strony jezdni 8,00m e) spadki wjazdów (od 2% do5% (domy posadowione przed wybudowaniem drogi). f) nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca 2 c, ścieralna 4 cm Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac zgodnie z dokumentacją techniczną. Na projektowanym odcinku (A) jest zlokalizowanych 9 wjazdów do posesji oraz 5 zjazdów na drogi boczne. UWAGA: Przy wykonywaniu zadania należy uzgodnić termin i sposób wykonywania części prac z Wykonawcą melioracji dot. odcinka drogi. Wskazane zadanie jest przedmiotem odrębnego postępowania przetargowego. Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego itd. Szczegóły zamówienia określa dokumentacja techniczna, która znajduje się w zał. nr 7 do SIWZ. Przedmiary bądź kosztorysy ofertowe należy traktować wyłącznie jako ułatwienie a nie podstawę wyceny i rozliczenia robót – cena ryczałtowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (o parametrach nie gorszych) (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy – na etapie projektowania muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania potwierdzona protokołem konieczności i kosztorysem zamiennym zaakceptowanym przez strony umowy, mogą to być jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233161-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferent jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Łubowie Konto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402 Kwota wadium musi znajdować się na koncie najpóźniej w terminie składania ofert. Kwota wadium wynosi 3.000,00 zł (trzytysiącezł 00/100). 2. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca, winien dostarczyć w formie „ORYGINAŁU” w odrębnej kopercie i dołączyć do koperty zawierającej ofertę przetargową Wykonawcy. W przypadku, gdy „ORYGINAŁ” zostanie w trwały sposób dołączony do złożonej oferty Zamawiający nie będzie mógł zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwrócić dokumentu, ponieważ stanowił on będzie integralną część oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 Pzp. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 1 - 5 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż DK11 na odcinku Gościejewo-Ruda.
Dodano: 2024-06-05 - Wykonanie prac budowlanych w ramach zadania Drogi rekreacyjno-przyrodnicze Doliny Cybiny
Dodano: 2023-06-17 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1164P w miejscowości Kotuń
Dodano: 2020-10-12 - Budowa drogi pieszo-jezdnej i przejścia pieszego przy ul. K. Bonowskiego w Wągrowcu
Dodano: 2020-09-16 - Przebudowa i modernizacja chodników na terenie Gminy Lipno
Dodano: 2020-08-24 - Przebudowa i modernizacja chodników na terenie gminy Lipno
Dodano: 2020-08-04 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego droga powiatowa 5133 P od młyna do przejazdu kolejowego ulica Zamkowa w Koźminie Wlkp
Dodano: 2020-07-21 - „Podniesienie jakości zagospodarowania terenów zieleni miejskiej na obszarze Gminy Miasto Złotów: dawny cmentarz ewangelicki – park pamięci: etap II – utwardzenie terenu wokół kaplicy”
Dodano: 2020-07-10 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1182P w miejscowości Brzostowo – etap IV
Dodano: 2020-07-09 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1192P na odcinku Wyrzysk Skarbowy - Gleszczonek - etap III
Dodano: 2020-07-09