Przetargi.pl
„Przebudowa nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu kłodzkiego - 2017 rok - II etap”

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Objazdowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748680180 , fax. 748680190
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Objazdowa 20
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 748680180, fax. 748680190
    REGON: 890723858
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.bip.klodzko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu kłodzkiego - 2017 rok - II etap”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: „Przebudowa nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu kłodzkiego - 2017 rok - II etap” 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: roboty budowlane 3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy nawierzchni dróg powiatowych z podziałem na zadania: 1) zadanie nr 1 pn.: "Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 3227D w Jaszkowej Dolnej na długości 1,5 km" /w km 0+200 do 1+700/ Zakres prac w ramach realizacji zadania obejmuje: • ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym lub frezowiną - grubości średniej 10 cm, na szerokości 50 cm wraz z uzupełnieniem, plantowaniem i odpowiednim zagęszczeniem; • frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno - jezdnia, grubości średniej 5 cm z wywozem urobku na odległość do 1 km wraz z opłatą za składowanie lub utylizację nadwyżki urobku. • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca i wyrównawcza, beton asfaltowy 0-16 mm grubości 4 cm; • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna, beton asfaltowy 0-12 mm grubości 4 cm; 2) zadanie nr 2 pn.: „Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 3339D w Bartnicy na długości 350 m" /trzy odcinki na długości 88+150+128 = 366 m/ Zakres prac w ramach realizacji zadania obejmuje: • ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym lub frezowiną - grubości średniej 10 cm, na szerokości 50 cm wraz z uzupełnieniem, plantowaniem i odpowiednim zagęszczeniem; • frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, grubości średniej 6 cm z wywozem urobku na odległość do 3 km wraz z opłatą za składowanie lub utylizację nadwyżki urobku; • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca i wyrównawcza, beton asfaltowy 0-16 mm grubości 4 cm; • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna, beton asfaltowy 0-12 mm grubości 4 cm; 3) zadanie nr 3 pn.: „Przebudowa trzech odcinków nawierzchni drogi powiatowej nr 3313D Nowa Wieś Kłodzka - Czerwieńczyce o łącznej długości 1000 m" /odcinek w Nowej Wsi 458 m + odci-nek w Czerwieńczycach koło muru nad potokiem 165 m + odcinek w Czerwieńczycach koło kościoła 351 m = 974 m/ Zakres prac w ramach realizacji zadania obejmuje: • ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym lub frezowiną - grubości średniej 10 cm, na szerokości 50 cm wraz z uzupełnieniem, plantowaniem i odpowiednim zagęszczeniem; • czyszczenie rowu z namułu przy grubości namułu większej od 20 cm • frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, grubości średniej 5 cm z wywozem urobku na odległość do 1 km wraz z opłatą za składowanie lub utylizację nadwyżki urobku; • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca i wyrównawcza, beton asfaltowy 0-16 mm grubości 4 cm; • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna, beton asfaltowy 0-11 mm grubości 4 cm; 4) zadanie nr 4 pn.: „Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 3277D w miejscowości Wyszki na długości 700 m” /łączna długość robót 706 m/ Zakres prac w ramach realizacji zadania obejmuje: • ścinanie i uzupełnianie poboczy oraz jezdni kruszywem łamanym – grubości średniej 10 cm na szerokości 50 cm wraz z uzupełnieniem, plantowaniem i odpowiednim zagęszczeniem; • wykonanie części przelotowej przepustu pod drogą z rur żelbetonowych Ø 50 cm wraz z rozebraniem istniejącego przepustu oraz wykonaniem robót ziemnych; • wykonanie części przelotowej przepustu pod drogą z rur żelbetonowych Ø 60 cm wraz z rozebraniem istniejącego przepustu oraz wykonaniem robót ziemnych; • wykonanie ścianek czołowych z kamienia łamanego na zaprawie cementowej – przepusty pod zjazdami, przepusty pod drogą; • wykonanie studni rewizyjnej betonowej Ø 100 cm na połączeniu przepustu pod zjazdem i przepustu pod drogą; • wykonanie wykopów wraz z wykonaniem koryta gł. 20 cm pod projektowane zjazdy; • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; warstwa górna 20 cm na zjazdach; • frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno – jezdnia, grubości średniej 4 cm z wywozem urobku na odległość do 3 km wraz z opłatą za składowanie lub utylizację urobku; • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca i wyrównawcza, beton asfaltowy 0-16 mm grubości 4 cm; • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna, beton asfaltowy 0-12 mm grubości 4 cm; • oczyszczenie rowu z namułu przy grubości większej od 20 cm; • oczyszczenie przepustów z namułu; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 3 do SIWZ - kosztorys ofertowy. Szczegółowe warunki wykonania robót określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1) kierowców/operatorów: samochodów ciężarowych, koparki, ładowarki, frezarki, ścinarki poboczy, równiarki do profilowania, walca drogowego, rozkładarki mas bitumicznych, pił mechanicznych, młotów pneumatycznych, zagęszczarek, wiertnic, ubijarek, płyt wibracyjnych, itp. 2) osoby wykonujące prace ziemne; 3) osoby wykonujące pracę przy wykonaniu odwodnienia drogi; 4) osoby czyszczące jezdnie; 5) osoby utrzymujące czasową organizację ruchu. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3) wypełnione oświadczenie własne wykonawcy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub po-świadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 5) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach