Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu kłodzkiego - 2017 rok

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Objazdowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748680180 , fax. 748680190
  • Data zamieszczenia: 2017-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Objazdowa 20
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 748680180, fax. 748680190
    REGON: 890723858
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu kłodzkiego - 2017 rok
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: „Przebudowa nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu kłodzkiego – 2017 rok” 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: roboty budowlane 3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy nawierzchni dróg powiatowych z podziałem na zadania: 1) zadanie nr 1 pn.: "Przebudowa trzech odcinków nawierzchni drogi powiatowej nr 3234D Domaszków - Różanka o łącznej długości 500 m". Zakres prac w ramach realizacji zadania obejmuje: - ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym – grubości średniej 10 cm, na szerokości 50 cm wraz z uzupełnieniem, plantowaniem i odpowiednim zagęszczeniem; - wykonanie części przelotowej przepustu pod drogą z rur żelbetowych Ø 60 cm wraz z rozebraniem istniejącego przepustu oraz wykonaniem robót ziemnych; - wykonanie ścianek czołowych z kamienia łamanego na zaprawie cementowej; - frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, grubości średniej 6 cm z wywozem urobku na odległość do 3 km wraz z opłatą za składowanie lub utylizację urobku; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca i wyrównawcza, beton asfaltowy 0-16 mm, grubości 4 cm; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna, beton asfaltowy 0-12 mm, grubości 4 cm; - czyszczenie rowu z namułu przy grubości namułu większej od 20 cm; - prostowanie drogowych słupków kamiennych; 2) zadanie nr 2 pn.: „Przebudowa trzech odcinków nawierzchni drogi powiatowej nr 3340D w Wojborzu o łącznej długości 600 m". Zakres prac w ramach realizacji zadania obejmuje: - ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym – grubości średniej 10 cm, na szerokości 50 cm wraz z uzupełnieniem, plantowaniem i odpowiednim zagęszczeniem; - wykonanie regulacji włazów studni rewizyjnych oraz regulacja wpustu ulicznego; - wykonanie nowej studzienki ściekowej z wpustem i przykanalikiem długości 3 m oraz rozebranie istniejącej studzienki ściekowej wraz z wykonaniem robót ziemnych; - frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, grubości średniej 6 cm z wywozem urobku na odległość do 3 km wraz z opłatą za składowanie lub utylizację urobku; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca i wyrównawcza, beton asfaltowy 0-16 mm, grubości 4 cm; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna, beton asfaltowy 0-12 mm grubości 4 cm; 3) zadanie nr 3 pn.: "Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 3312D na odcinku Nowa Ruda Słupiec - Ścinawka Średnia na długości 660 m" Zakres prac w ramach realizacji zadania obejmuje: - wykonanie wykopów wraz z wykonaniem koryta gł. 10 cm pod proj. zjazdy; - frezowanie pnia o średnicy 150 cm; - wykonanie części przelotowej przepustu pod zjazdem z rur żelbetowych Ø 50 cm wraz z wykonaniem robót ziemnych; - regulacja włazów studni rewizyjnych oraz regulacja wpustu ulicznego pod wiaduktem; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna, gr. 10 cm na zjazdach; - wykonanie ścianek czołowych z kamienia łamanego na zaprawie cementowej; - ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym - grubości średniej 10 cm, na szerokości 100 cm wraz z uzupełnieniem, plantowaniem i odpowiednim zagęszczeniem; - czyszczenie rowu z namułu przy grubości namułu większej od 20 cm; - frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, grubości średniej 6 cm z wywozem urobku na odległość do 3 km wraz z opłatą za składowanie lub utylizację urobku; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca i wyrównawcza, beton asfaltowy 0-16 mm grubości 4 cm; - nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna, beton asfaltowy 0-11 mm grubości 4 cm; 4) zadanie nr 4 pn.: „Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 3302D ul. Batorów w Szczytnej na długości 600 m" Zakres prac w ramach realizacji zadania obejmuje: - wykonanie wykopów wraz z wykonaniem koryta gł. 10 cm pod proj. zjazdy; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna gr. 10 cm na zjazdach; - frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, grubości średniej 6 cm z wywozem urobku na odległość do 3 km wraz z opłatą za składowanie lub utylizację urobku; - ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym - grubości średniej 10 cm, na szerokości 50 cm wraz z uzupełnieniem, plantowaniem i odpowiednim zagęszczeniem; - czyszczenie rowu z namułu przy grubości namułu większej od 20 cm; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca i wyrównawcza, beton asfaltowy 0-16 mm grubości 4 cm; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna, beton asfaltowy 0-12 mm, grubości 4 cm; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 3 do SIWZ – kosztorys ofertowy. Szczegółowe warunki wykonania robót określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1) operatorów/kierowców: koparki, ładowarki, frezarki, ścinarki poboczy, równiarki do profilowania, walca drogowego, rozkładarki mas bitumicznych; 2) osoby usuwające drzewa oraz plantujące skarpy rowów przydrożnych; 3) osoby wykonujące prace przy wykonywaniu odwodnienia drogi; 4) osoby wykonujące prace brukarskie; 5) osoby czyszczące jezdnie; 6) osoby utrzymujące czasową organizację ruchu. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 7 do SIWZ – wzór umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach