Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w Bolkowie dz. nr 12/1, 12/8, 498/13 i w Sadach Dolnych dz. nr 183/10

Gmina Bolków ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15 , fax. 0-75 7413394
  • Data zamieszczenia: 2014-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolków
    ul. Rynek 1 1
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, fax. 0-75 7413394
    REGON: 39076788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w Bolkowie dz. nr 12/1, 12/8, 498/13 i w Sadach Dolnych dz. nr 183/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: I. Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej położonej na działce 498/13 - ul. Ludowa w Bolkowie: W ramach robót na trzech nieutwardzonych łącznikach przewiduje się zerwanie starej nawierzchni z podbudową, wykonanie korytowania, wykonanie odwodnienia powierzchniowego z włączeniem do istniejącej kanalizacji (ułożenia koryt betonowych-trójkątnych na ławie betonowej po jednej stronie i ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej po drugiej stronie - przekrój AA), wykonanie nowej podbudowy 15+8cm, ułożenie nowej nawierzchni o grubości 4+4 cm, zachowując przebieg istniejącej drogi wraz z jej niweletą. Zaprojektowano pas ruchu o szerokości nawierzchni 4,00 m. Przewiduje się wykonanie poboczy z mieszanki żwirowej 0/31,5 o uziarnieniu ciągłym. Przewiduje się wykonanie 7 zjazdów do posesji. W celu uporządkowania stanu istniejącego, połączenie z istniejącą drogą należy wykonać zgodnie z niweletą nawierzchni pozostałego odcinka drogi gminnej. UWAGA! Zaprojektowany ściek z czterech rzędów kostki granitowej 9/11 na ławie betonowej należy zastąpić korytem betonowym-trójkątnym (krawężnikowym) ułożonym na ławie betonowej. Na pozostałym odcinku ulicy, objętym zadaniem, założono sfrezowanie istniejącej nawierzchni, skropienie i ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej grubości 4 cm. II. Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej położonej na działkach nr 12/8 i 12/1, ul. Poniatowskiego w Bolkowie: W ramach robót na dwóch nieutwardzonych łącznikach (62m+75m) przewiduje się zerwanie starej nawierzchni z podbudową, wykonanie korytowania, obustronne ułożenie krawężników na ławie betonowej, wykonanie nowej podbudowy 15+8cm, ułożenie nowej nawierzchni o grubości 4+4 cm, zachowując przebieg istniejącej drogi wraz z jej niweletą. Zaprojektowano pas ruchu o szerokości nawierzchni 4,00 m. Przewiduje się wykonanie poboczy z mieszanki żwirowej 0/31,5 o uziarnieniu ciągłym Przewiduje się wykonanie 4 do zjazdów do posesji. W celu uporządkowania stanu istniejącego, połączenie z istniejącą drogą należy wykonać zgodnie z niweletą nawierzchni pozostałego odcinka drogi gminnej. III. Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej położonej na działce nr 183/10 w Sadach Dolnych: W ramach robót na przewiduje się rozebranie krawężników, zerwanie starej nawierzchni z jezdni oraz z betonowego pobocza stanowiącego chodnik, obustronne ułożenie krawężników na ławie betonowej, Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm, wykonanie regulacji pionowej studzienek (1 wpust uliczny + 5 studzienek kanalizacyjnych łącznie z ich zamknięciem), wyczyszczenie istniejącej kanalizacji, ułożenie nowej nawierzchni o grubości 4+4 cm, zachowując przebieg istniejącej drogi wraz z jej niweletą. Ustawienie znaków drogowych. Zaprojektowano pas ruchu o szerokości nawierzchni 4,50 m. Przewiduje się wykonanie chodnika-ciągu pieszego z mieszanki żwirowej 0/31,5 o uziarnieniu ciągłym. Przewiduje się też wykonanie oczyszczenia istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z regulacją krat ściekowych. Przewiduje się wykonanie 6 do zjazdów do posesji. W celu uporządkowania stanu istniejącego, połączenie z istniejącą drogą należy wykonać zgodnie z niweletą nawierzchni pozostałego odcinka drogi powiatowej, zgodnie z przekazanym projektem przebudowy zjazdu. Z uwagi na istniejącą szerokość jezdni roboty należy wykonywać pod zamkniętym ruchem. Wykonawca robót będzie zobowiązany do zapewnienia możliwości ciągłego dojazdu do posesji zlokalizowanych przy drodze dla jednostek straży pożarnej i pogotowia ratunkowego przez cały czas trwania robót. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Inwestorowi do zatwierdzenia projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy. Zamówienie obejmuje również pełną obsługę geodezyjną w zakresie wytyczenia w trakcie budowy, szczegółowych pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej potwierdzonej wpisami do dziennika budowy przez uprawnionego geodetę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót. Wykonawca jest zobowiązany: 1. Wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż., bhp i przepisami prawa. 2. Wykonać przedmiot umowy zgodnie z treścią złożonej oferty, stosując własne produkty i urządzenia. 3. Powierzyć nadzór nad robotami osobom wskazanym w ofercie, uprawnionym do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie. 4. Przedłożyć Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopiami uprawnień i wpisów do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Odebrać plac budowy w terminie - Zamawiający przekaże plac budowy do 10 dni od dnia podpisania umowy. 6. Rozpocząć i prowadzić prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni od dnia przekazania protokolarnie placu budowy. 7. Prowadzić roboty pomiarowe geodezyjne (wytyczenie zgodnie z dokumentacją oraz wykonać kompletną dokumentacją geodezyjną powykonawczą). 8. Zorganizować na własny koszt niezbędne media oraz ponosić koszty ich zużycia w czasie realizacji robót. 9. Umieścić na terenie budowy budowlaną tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 10. Prowadzić dziennik budowy. 11. Wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, z odpowiednimi atestami i certyfikatami o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji technicznej. 12. Na żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat ze znakiem bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. 13. Uczestniczyć w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach, związanych z realizacją umowy, odbiorami oraz oddaniem obiektu do użytkowania. 14. Utrzymywać plac budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały i odpady - na własny koszt. 15. Zorganizować, zagospodarować oraz zabezpieczyć plac budowy, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie oraz przed dostępem osób trzecich. 16. Ubezpieczyć na własny koszt budowę z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. 17. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót własności osób prywatnych, sieci, urządzeń, ogrodzeń, nawierzchni dróg, lub ich części należy doprowadzić do ich naprawienia i przywrócić do stanu poprzedniego - na własny koszt. 18. Po zakończeniu robót uporządkować teren budowy oraz doprowadzić go do stanu właściwego, w szczególności plac i pasy drogowe. 19. Sporządzić i przekazać Zamawiającemu (w 3 egzemplarzach) najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, kompleksową geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przyjętą do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji. 20. Przygotować i złożyć Zamawiającemu wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót, w trzech egzemplarzach, w formie trwale spiętej, dokumentację powykonawczą obejmującą wszelkie dokumenty niezbędne do użytkowania przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania, atesty, certyfikaty i protokoły odbiorów dokonanych przez instytucje zewnętrzne. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, czyli o parametrach nie gorszych od oryginałów, co oznacza że opis przedmiotu zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie produktów i urządzeń równoważnych, tzn. nie gorszych niż opisane w dokumentacji, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wskazane konkretne produkty mają charakter ogólny i przykładowy. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań lub produktów w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w projekcie. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. Załączone wytyczne do przedmiarowania robót pełnią funkcję pomocniczą w stosunku do dokumentacji projektowej. Informacje podane w przedmiarach nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wykonane roboty udzielił gwarancji jakości i rękojmi wynoszącej 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do rzetelnego przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej i przedmiarów robót, a także koszty wszystkich robót przygotowawczych oraz porządkowych. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację. W cenie oferty należy uwzględnić wartość wszystkich robót wraz z robotami przygotowawczymi, porządkowymi, kosztami zagospodarowania placu budowy, zorganizowania zaplecza budowy, dozorowania budowy, wywozu nadmiaru gruntu, utylizacji odpadów, sporządzenia planu BiOZ, uzyskania niezbędnych pozwoleń i uzgodnień, sporządzenia niezbędnych dokumentacji i instrukcji, nadzoru geodezyjnego, odbiorów, kosztami dokumentacji powykonawczych. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót i STWiOR. W pierwszej kolejności ważność zachowuje projekt budowlano - wykonawczy, a w drugiej kolejności przedmiar robót. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarem - do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Bolków: Bank Spółdzielczy Jawor Oddział Bolków Nr: 84 8647 1059 0400 0518 2004 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu razem z ofertą, w oddzielnej kopercie, a do oferty należy dołączyć jedynie kserokopię dokumentu. Gwarancja winna być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać między innymi następujące elementy: kwota gwarancji, termin ważności - nie krótszy niż termin związania ofertą oraz pełną nazwę zadania, którego dotyczy. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później jak do dnia 5 września 2014 roku do godziny 09:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umbolkow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach